Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn verlanglijstje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn verlanglijstje

    Korting op 420shop

    #2

    Comment


      #3
      Is EVSA goedkoper dan?

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          kan gewoon beginne weet niet waar de 25 graden vandaan komt (cannabis overdag het liefst op 28 graden) maar een goeie sativa van rond de evenaar staat buiiten ook niet lekker koel zeker niet in afrika. zou alleen wel iets voor luchtvochtigheid regelen met hogere tempratuuren dampt de plant meer als een soort koelsysteem dus hou luchtvochtigheid laag i.v.b.m. top rot dit onstaat door opgesloten vocht in de top en veder zorgen dat je planten niet uitdrogen of te dicht bij de lap komen en goed ventileeren let wel op beestjes van buiten.

          Comment


            #6
            Als je de gelegenheid hebt kan je buiten beginnen, goedkoper licht is er niet
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
              Als je de gelegenheid hebt kan je buiten beginnen, goedkoper licht is er niet
              Dat is precies wat ik van plan ben Stemma, zaadje (Royal madre) ligt net in de watten om daarna buiten te groeien.
              Kan ik nog wat sparen om mijn lijstje af te maken.

              Comment


                #8
                Dat is de juiste instelling Jurgen!
                Ik merk al dat het helemaal goed gaat komen.

                like a lion beo bedoelt dat als het buiten straks 25 graden is, je weet wel, in de zomer. Dan krijg je een tent/VSA/lamp moeilijk gekoeld.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  oke logisch. kan natuurlijk ook in de nacht de lamp laten branden met goede fentilatie hoeft de tempratuur geen probleem te vormen. kan ook zelf een airco maken met zout water flessen invriezen en in een koelbox doen met aan ene kant een gat aan andere kant lucht inlaat van de tent zodat de lucht langs de flessen bevroren water aangezogen wort en je gekoelde lucht in de tent krijgt. veel info vind je ook op https://www.cnnbs.nl/wiet-kweken-met...eperkt-budget/

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door like a lion View Post
                    oke logisch. kan natuurlijk ook in de nacht de lamp laten branden met goede fentilatie hoeft de tempratuur geen probleem te vormen. kan ook zelf een airco maken met zout water flessen invriezen en in een koelbox doen met aan ene kant een gat aan andere kant lucht inlaat van de tent zodat de lucht langs de flessen bevroren water aangezogen wort en je gekoelde lucht in de tent krijgt. veel info vind je ook op https://www.cnnbs.nl/wiet-kweken-met...eperkt-budget/
                    Bedankt van de tip Lion, leuke site trouwens!

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        wat is t merk?

                        Comment


                          #13
                          bedoel je deze?:

                          https://www.nomercy.shop/Klimaat_en_...watt-0-3a.html

                          No Mercy Supply - No Mercy Shop

                          Comment


                            #14
                            Nee ik bedoel deze: http://www.eugrowshop.eu/nl/luchttec...-m3-kunststof/

                            Comment


                              #15
                              aha oke, deze heb ik nog nooit gezien....
                              No Mercy Supply - No Mercy Shop

                              Comment

                              Bezig...
                              X