Mijn verlanglijstje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey Bob
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2017
    • 61

    #1

    Mijn verlanglijstje

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Als prille beginner heb ik een verlanglijstje gemaakt, kunnen jullie mij vertellen of ik de juiste keuze heb gemaakt?
    Ik heb een tent van 120x120x185.

    -Licht: 600w Sylvania GroXpress
    -Voorschakelaar: Mari VSA 600w
    -Schakelkast: Climate VOIbox 4 x 600
    -Buisafzuiger: VK 150 G 495m³
    -Filter: Can-Lite 600 600m³
    -Thermometer: Garden High Pro Medium.

    Zou ik hier al mee kunnen starten of zijn er nog dingen die ik zeker nodig heb kwa installatie, mijn budget is beperkt!

    Alvast bedankt!!

  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Allé, de volgende wiens budget beperkt is maar precies niks mee in zit met die 600 watt die in de eerste weken 18 uur brandt... De vraag werd hier al 100 keer gesteld. Zal voor de 100 ste keer maar weer een evsa aanraden. Waarom vind je vast wel terug.

    Comment

    • Smokey Bob
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2017
      • 61

      #3
      Is EVSA goedkoper dan?

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        In gebruik wel, aanschaf niet. Het wordt ook zomer hè. Die krijg je bij 25° buiten nooit gekoeld.

        Comment

        • like a lion
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2017
          • 159

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen666
          Hallo iedereen,

          Als prille beginner heb ik een verlanglijstje gemaakt, kunnen jullie mij vertellen of ik de juiste keuze heb gemaakt?
          Ik heb een tent van 120x120x185.

          -Licht: 600w Sylvania GroXpress
          -Voorschakelaar: Mari VSA 600w
          -Schakelkast: Climate VOIbox 4 x 600
          -Buisafzuiger: VK 150 G 495m³
          -Filter: Can-Lite 600 600m³
          -Thermometer: Garden High Pro Medium.

          Zou ik hier al mee kunnen starten of zijn er nog dingen die ik zeker nodig heb kwa installatie, mijn budget is beperkt!

          Alvast bedankt!!
          kan gewoon beginne weet niet waar de 25 graden vandaan komt (cannabis overdag het liefst op 28 graden) maar een goeie sativa van rond de evenaar staat buiiten ook niet lekker koel zeker niet in afrika. zou alleen wel iets voor luchtvochtigheid regelen met hogere tempratuuren dampt de plant meer als een soort koelsysteem dus hou luchtvochtigheid laag i.v.b.m. top rot dit onstaat door opgesloten vocht in de top en veder zorgen dat je planten niet uitdrogen of te dicht bij de lap komen en goed ventileeren let wel op beestjes van buiten.

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #6
            Als je de gelegenheid hebt kan je buiten beginnen, goedkoper licht is er niet
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • Smokey Bob
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2017
              • 61

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
              Als je de gelegenheid hebt kan je buiten beginnen, goedkoper licht is er niet
              Dat is precies wat ik van plan ben Stemma, zaadje (Royal madre) ligt net in de watten om daarna buiten te groeien.
              Kan ik nog wat sparen om mijn lijstje af te maken.

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Dat is de juiste instelling Jurgen!
                Ik merk al dat het helemaal goed gaat komen.

                like a lion beo bedoelt dat als het buiten straks 25 graden is, je weet wel, in de zomer. Dan krijg je een tent/VSA/lamp moeilijk gekoeld.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • like a lion
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2017
                  • 159

                  #9
                  oke logisch. kan natuurlijk ook in de nacht de lamp laten branden met goede fentilatie hoeft de tempratuur geen probleem te vormen. kan ook zelf een airco maken met zout water flessen invriezen en in een koelbox doen met aan ene kant een gat aan andere kant lucht inlaat van de tent zodat de lucht langs de flessen bevroren water aangezogen wort en je gekoelde lucht in de tent krijgt. veel info vind je ook op https://www.cnnbs.nl/wiet-kweken-met...eperkt-budget/

                  Comment

                  • Smokey Bob
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2017
                    • 61

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door like a lion
                    oke logisch. kan natuurlijk ook in de nacht de lamp laten branden met goede fentilatie hoeft de tempratuur geen probleem te vormen. kan ook zelf een airco maken met zout water flessen invriezen en in een koelbox doen met aan ene kant een gat aan andere kant lucht inlaat van de tent zodat de lucht langs de flessen bevroren water aangezogen wort en je gekoelde lucht in de tent krijgt. veel info vind je ook op https://www.cnnbs.nl/wiet-kweken-met...eperkt-budget/
                    Bedankt van de tip Lion, leuke site trouwens!

                    Comment

                    • Smokey Bob
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • May 2017
                      • 61

                      #11
                      Is er iemand die ervaring heeft met de buisafzuiger VK 150 (495 m³), maakt deze veel lawaai of valt dat mee?

                      Smokey Bob

                      Comment

                      • like a lion
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2017
                        • 159

                        #12
                        wat is t merk?

                        Comment

                        • roy
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • May 2010
                          • 433

                          #13
                          bedoel je deze?:



                          No Mercy Supply - No Mercy Shop

                          Comment

                          • Smokey Bob
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • May 2017
                            • 61

                            #14
                            Nee ik bedoel deze: http://www.eugrowshop.eu/nl/luchttec...-m3-kunststof/

                            Comment

                            • roy
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • May 2010
                              • 433

                              #15
                              aha oke, deze heb ik nog nooit gezien....
                              No Mercy Supply - No Mercy Shop

                              Comment

                              Bezig...