Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtvochtigheid moet zakken!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Luchtvochtigheid moet zakken!

Korting op 420shop
    Zitten dus met een luchtvochtigheid van 77graden in de tent, geen kleine zaailingetjes meer maar planten die bijna de bloei in gezet worden binnen een week.

opstelling:
    tent 60x60x160mammouth
    verder een mini fan 185m3
    125slang ventilator met can lite 150m3 koolstoffilter flens op maat 125mm doorsnede

probleem!! Ventilatie werkt goed hoor alleen is het probleem dat in de leefruimtes het zelf hoger ligt 78luchtvochtigheid,
    buiten regent het en daar is het 95 luchtvochtigheid. What to do???

hebben potjes met rijst en zout gezet in de hoop dat deze toch een beetje vocht opslaan

enige mogelijkheden om dit aan te pakken? Alle tips zijn zooo welkom!!

Leefruimte meer als 78% dat zou ik toch ook maar eens na laten kijken dan....

ik denk de temp in de leefruimtes omhoog gooien en daar de lv proberen te laten zakken
    Haze kweek #1
    Haze kweek #2
    Indica/sativa

Comment

Yep, stoken en ventileren !

Als je bijna 80% hebt binnenshuis wordt het sowieso tijd om te gaan ventileren anders heb je met Sinterklaas geen schimmel door de straat maar op je muren.

btw. Je filter is kleiner dan de afzuiger, klopt dat ?
      Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

Haha dat stoken :p net een jaarafrekening gekregen die ik graag ook zou willen opstoken maar alles voor de lieve dames hè hahaha.

Van die filter, eerlijk gezegd geen idee 2 meiden die groene vingers willen kweken en andere meiden grootbrengen maar technisch niet zo een kennis van doen :p maar de uitleg komt wel rechtstreeks van de site
        https://desjop.nl/nl/kweektent-compl...18840-10000277

Comment

Ja, 80% is inderdaad wat aan de hoge kant.
          Dan inderdaad het hele huis gaan stoken en
          ventileren. Dan zit je met het volgende probleem!

Die 80% hangt in de lucht dus zodra je weer even de
          deur open zet heb je het weer terug. Hangt in de lucht
          die vochtigheid of....je woont in een huis wat altijd al
          vochtig is.........

Sterkte!!

Comment

Wat een ellende he ik heb hetzelfde probleem en zit al 2 weken in de effectieve bloei.
            Afzuiger hoger, flink stoken, ontvochtiger aan en planten goed ontbladert.. alsnog bij lamp uit rond de 73% vochtigheid en bij lamp aan rond de 62%.
            Moet echt wat gaan verzinnen voordat de nu knikkergrote topjes groter en vetter gaan worden..

Als je nog ergens op een idee bent gekomen, graag delen!

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X