Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je had een tijdje geleden al moeten starten met bloeivoeding.
Begin ze dus meteen voeding te geven want ze staan al een tijdje in bloei!
Koop mss ook een fertometer, toch handig gereedschap.
ja ben een week geleden begonnen met groeivoeding en heb nu 2 keer 1L met groeivoeding gegeven per plant en gister toen ik veel te laat opmerkte dat ze al lang in de bloei stonden heb ik een keer bloei voeding 1L pp gegeven. En heb ze nu 5 weken geleden verpot en ze staan nu in royalbatmix van plagron en daar zou voor 6 weken voeding in zitten maar blijkbaar niet genoeg.
Klopt, maar als je al die weken wacht met voeden is de aarde leeg, en krijg je het erg moeilijk weer goed.
Groeivoeding had je na 2 weken elke dag kunnen geven, tot je bloei ziet.
Dat is nu het geval, dus mogen ze nu bloeivoeding ..
Maar .. je hebt niet genoeg groeivoeding gegeven, dus zoals eerder opgemerkt, zou ik een weekje 50/50 groei/bloeivoeding geven.
Elke dag, zolang je geen tekenen van verbranding ziet, en of dat een liter, een halve liter of 30 liter is, dat is afhankelijk van hoeveel ze per dag drinken.
ok nou dan ga ik denk toch 50/50 geven nu want ze zijn ook nog erg klein zon 50 cm hoog maar. gaan ze nog wel iets groeien of bijna niet meer? en zal vandaag wel ff een tensiometer kopen .
Vergeet fosfor niet.... best 13/14 (N/P) toevoegen of iets anders waar de combinatie P en N in zit. Vb : Greens sensation van Plagron, dan heb je alles in 1. (enzymes, P en N)
ok nou dan ga ik denk toch 50/50 geven nu want ze zijn ook nog erg klein zon 50 cm hoog maar. gaan ze nog wel iets groeien of bijna niet meer? en zal vandaag wel ff een tensiometer kopen .
Comment