al in de bloei ????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blazehaze
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2013
    • 31

    #1

    al in de bloei ????

    Korting op 420shop
    zijn mijn plantjes al aan het bloeien ??
    de fotos zijn wel van slechte kwaliteit excuses

    IMG_1081.jpgIMG_1084.jpg
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: al in de bloei ????

    jaaaa
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Blazehaze
      Senior Stoner
      Member
      • Feb 2013
      • 31

      #3
      Re: al in de bloei ????

      dus ik moet al bloeivoeding gaan geven dan neem ik aan ??

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: al in de bloei ????

        aan de kleur van het blad te zien lust ie wel wat wortelstimulator!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • Blazehaze
          Senior Stoner
          Member
          • Feb 2013
          • 31

          #5
          Re: al in de bloei ????

          de bladeren onder zijn helemaal die geel nu nog geler dan op deze foto
          IMG_1066.jpg

          Comment

          • wamy
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 301

            #6
            Re: al in de bloei ????

            Je had een tijdje geleden al moeten starten met bloeivoeding.
            Begin ze dus meteen voeding te geven want ze staan al een tijdje in bloei!
            Koop mss ook een fertometer, toch handig gereedschap.

            Mvg wamy

            Comment

            • Blazehaze
              Senior Stoner
              Member
              • Feb 2013
              • 31

              #7
              Re: al in de bloei ????

              Ja dat heb ik nu ook gedaan ben van plan om 1 lter met voeding per plant te geven en dan om de dag water en om de dag water

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Wat is zon fertometer dan ? Want wat weet ik als ik de EC waarde weet ?

              Comment

              • Rodigan
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1536

                #8
                Re: al in de bloei ????

                Stikstof tekort. Voorzichtig beginnen voeden, 50/50 groei en bloei. Hebben ze groeivoeding gehad? Want het kan ook een blokkade zijn.

                En 1L water per plant lijkt me nogal veel. Je hoeft pas water te geven als je denk dat je aarde droger wordt.
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment

                • Blazehaze
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Feb 2013
                  • 31

                  #9
                  Re: al in de bloei ????

                  ja ben een week geleden begonnen met groeivoeding en heb nu 2 keer 1L met groeivoeding gegeven per plant en gister toen ik veel te laat opmerkte dat ze al lang in de bloei stonden heb ik een keer bloei voeding 1L pp gegeven. En heb ze nu 5 weken geleden verpot en ze staan nu in royalbatmix van plagron en daar zou voor 6 weken voeding in zitten maar blijkbaar niet genoeg.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: al in de bloei ????

                    Klopt, maar als je al die weken wacht met voeden is de aarde leeg, en krijg je het erg moeilijk weer goed.
                    Groeivoeding had je na 2 weken elke dag kunnen geven, tot je bloei ziet.
                    Dat is nu het geval, dus mogen ze nu bloeivoeding ..

                    Maar .. je hebt niet genoeg groeivoeding gegeven, dus zoals eerder opgemerkt, zou ik een weekje 50/50 groei/bloeivoeding geven.
                    Elke dag, zolang je geen tekenen van verbranding ziet, en of dat een liter, een halve liter of 30 liter is, dat is afhankelijk van hoeveel ze per dag drinken.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Blazehaze
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Feb 2013
                      • 31

                      #11
                      Re: al in de bloei ????

                      ok nou dan ga ik denk toch 50/50 geven nu want ze zijn ook nog erg klein zon 50 cm hoog maar. gaan ze nog wel iets groeien of bijna niet meer? en zal vandaag wel ff een tensiometer kopen .

                      Comment

                      • Ikaros5959
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2013
                        • 130

                        #12
                        Re: al in de bloei ????

                        Vergeet fosfor niet.... best 13/14 (N/P) toevoegen of iets anders waar de combinatie P en N in zit. Vb : Greens sensation van Plagron, dan heb je alles in 1. (enzymes, P en N)

                        Comment

                        • Blazehaze
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Feb 2013
                          • 31

                          #13
                          Re: al in de bloei ????

                          Kan ik al beginnen met greensensation nu dan ?

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          ok nou dan ga ik denk toch 50/50 geven nu want ze zijn ook nog erg klein zon 50 cm hoog maar. gaan ze nog wel iets groeien of bijna niet meer? en zal vandaag wel ff een tensiometer kopen .

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: al in de bloei ????

                            Denk dat het nog een weekje of drie te vroeg is voor Green Sensation.
                            In het schema van Plagron geven ze dat pas in week 4 bloei.

                            Of ze nog groter worden ?
                            Maak eens een fotootje van de hele planten, welk soortje is het ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • Blazehaze
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Feb 2013
                              • 31

                              #15
                              Re: al in de bloei ????

                              het zijn whitewidowtjes van royal queen seeds
                              maar ze zijn nu zon 50 cm hoog
                              IMG_1071.jpgIMG_1069.jpg

                              Comment

                              Bezig...