Kerstballen ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bacos
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 441

    #1

    Kerstballen ?

    Korting op 420shop
    Misschien nog te vroeg om te zien staan 2 dagen op 12/12 nu en verbeeld ik me het maar ik denk dat ik het antwoord wel weet... toch even een foto ter bevestiging voordat ik hem omleg

    kerstballen.jpg

    Greets,

    Baco
    Baco's paarse ronde = done

    Baco's eerste keer binnen =
    done
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Kerstballen ?

    T ziet er wel naar uit, maar als je 100% zeker wil zijn moet je nog ff wachten tot ze hangen.

    Comment

    • Bacos
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • May 2013
      • 441

      #3
      Re: Kerstballen ?

      Ok thnx Cookaap. Ik gun hem nog een dag of twee dan kijken we verder..

      Greets,

      Baco
      Baco's paarse ronde = done

      Baco's eerste keer binnen =
      done

      Comment

      • Hortuz
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2013
        • 160

        #4
        Re: Kerstballen ?

        dat is een plantje met testosteron lol
        sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Kerstballen ?

          100% man, of herma. Dat zijn in ieder geval ballen. Want pistils (die vrouwelijke dingen met haar) groeien per enkeling in de bladoksel, niet in veelvoud. Tenzij je een 1:100000 mutatie hebt, maar in Bacos' geval hebben ze alsnog geen 2 haren per bol = automatisch man. Happy chopping!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • Hortuz
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2013
            • 160

            #6
            Re: Kerstballen ?

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2
            100% man, of herma. Dat zijn in ieder geval ballen. Want pistils (die vrouwelijke dingen met haar) groeien per enkeling in de bladoksel, niet in veelvoud. Tenzij je een 1:100000 mutatie hebt, maar in Bacos' geval hebben ze alsnog geen 2 haren per bol = automatisch man. Happy chopping!
            sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

            Comment

            • Bacos
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 441

              #7
              Re: Kerstballen ?

              Duidelijk Thnx /em whistles:

              If you are the big tree, We are the small axe. Sharpened to cut you down, Ready to cut you down.

              Ga er gelijk werk van maken

              Hier mag een slotje op thnx.

              Greets,

              Baco
              Baco's paarse ronde = done

              Baco's eerste keer binnen =
              done

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #8
                Re: Kerstballen ?

                Bij deze. De volgende keer kun je ook even je eigen bericht rapporteren of even een PMetje sturen voor een slotje. We kunnen niet iedere dag álle topics nalopen .
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                Bezig...