Problemen wiet bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fokke
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2016
    • 49

    #46
    Re: Problemen wiet bladeren

    Hahaha ja ik wist niet hoe het heet dus noemde het maar haar . Dan zal het wel geweest zijn dat ze nat geworden zijn of een te hoge lv is geweest ik heb ze zeker niet aangeraakt . Maar is dit ook gelijk een probleem of komt dat dan nog wel goed bedoel groeien de toppen nog wel door ?
    Ik durf ze ook nog steeds geen voeding te geven ivm N overschot wat nog in de voorbemeste grond zit


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment

    • Fokke
      Senior Stoner
      Member
      • Jan 2016
      • 49

      #47
      Re: Problemen wiet bladeren

      Hoi hier weer even een update we zijn weer even wat verder en de bladproblemen blijven toch aanhouden heb nog steeds geen voeding gegeven maar de bladpunten blijven toch verbranden en uitdrogen ook zie ik bij wat bladeren vlekken komen en zitten

      Hier nog even wat foto's dat jullie mee kunnen kijken de planten hebben trouwens nog steeds geen voeding gehad ??
      Ook is de groei van de planten gestopt de toppen trouwens niet die groeien wel door althans die worden groter weet niet of dit op het tempo gebeurd zoals het zou horen maar ik zie daar wel groei in
      Ik hoop nog even op wat advies [emoji28][emoji16]


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment

      • Fokke
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2016
        • 49

        #48
        Re: Problemen wiet bladeren

        Hoi allemaal nog even een update en een vraagje


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment

        • Fokke
          Senior Stoner
          Member
          • Jan 2016
          • 49

          #49
          Re: Problemen wiet bladeren

          Mijn bladproblemen zijn nog steeds niet over het blijft aanhouden het gaat niet snel maar zie geen verbetering ondanks dat ik ze nog steeds alleen maar water geef en geen voeding heeft er iemand nog evt nog een tip of kan iemand zien of ik nog steeds een N overschot heb ? Ik lees me suf op het forum maar kom er toch niet echt uit het lijkt of de planten echt net als mensen zijn bij iedereen is her wat anders zegmaar hahaha ik zal nog even wat fotootjes er op zetten ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment

          • Fokke
            Senior Stoner
            Member
            • Jan 2016
            • 49

            #50
            Re: Problemen wiet bladeren




            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #51
              Re: Problemen wiet bladeren

              Het kan zijn dat je ze overwatert, en vervolgens te ver laat uitdrogen. Dan krijg je ook allerlei problemen die zowel op onder- als overvoeding gaan lijken.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • FlintStoned
                Banned
                • Oct 2012
                • 5580

                #52
                Re: Problemen wiet bladeren

                Comment

                • Fokke
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jan 2016
                  • 49

                  #53
                  Re: Problemen wiet bladeren

                  Oké bedankt voor je reactie
                  Ik geef ze om de dag ong een half litertje water want de dag na het water geven is de aarde nog wat nattig dus wacht ik altijd nog een dag en dan geef ik ze weer water
                  Is her dan misschien beter om dit te halveren en dan iedere dag ong 250 ml te geven ?


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #54
                    Re: Problemen wiet bladeren

                    Gewoon je potten wegen met t handje, voel je gelijk of ze dorst hebben.
                    Met inductie verdampt t allemaal niet zo hard dus dikke kans dat je teveel geeft..
                    Laat ze eerst maar s slap vallen,, wegen en dan rustig aan wateren..

                    Suc9
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    • Fokke
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jan 2016
                      • 49

                      #55
                      Re: Problemen wiet bladeren

                      Oké bedankt dan ga ik even rustig afwachten tot ze wat slap gaan hangen voor ik ze weer water geef zal ik dan ook zachtjes aan beginnen met voeding te geven bij de eerst volgende bewatering of daar nog even mee wachten ik zou zo denken dat ze na bijna 7 weken toch een keer voeding moet krijgen ?


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • Eerstekamerlid
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 5066

                        #56
                        Re: Problemen wiet bladeren

                        Vind dat je nogal n kleurenpalet hebt daar voor stekken en echte ondervoeding zie ik niet dus vrees blokkade door te nat.
                        Kijk t beter ff aan en onthou, less is more.

                        Suc8
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment

                        • Fokke
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jan 2016
                          • 49

                          #57
                          Re: Problemen wiet bladeren

                          Thanx gaat ik doen ff kijken wat er gebeurd toppie [emoji16][emoji106]


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #58
                            Re: Problemen wiet bladeren

                            Waarom ligt je bestek tussen de planten ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • vaperke
                              Expert Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jul 2015
                              • 1488

                              #59
                              Re: Problemen wiet bladeren

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                              Waarom ligt je bestek tussen de planten ?

                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                              Comment

                              • Fokke
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jan 2016
                                • 49

                                #60
                                Re: Problemen wiet bladeren

                                Hahaha dat had ik gedaan anders gingen de plantjes tegen elkaar aan hangen zo bleven ze beter recht op staan


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...