herma ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jooms88
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 244

    #1

    herma ?

    Korting op 420shop
    Zou dit ene herma zijn ? graag jullie mening

    IMG_3066.jpgIMG_3067.jpgIMG_3068.jpgIMG_3069.jpg
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    Re: herma ?

    lijkt me gewoon een mooie dame,mannetjes hebben ik de oksel ballen,deze niet
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • jooms88
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 244

      #3
      Re: herma ?

      hier nog een 2de plant waar ik men twijfels over heb, zou dit een herma zijn ?

      IMG_3073.jpgIMG_3071.jpgIMG_3070.jpg

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: herma ?

        Lastig te zien, zit het balletje op een steeltje dan is het een stressbal. En dat lijkt zo op je laatste foto.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Windsor
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 161

          #5
          Re: herma ?

          ik DENK op de eerste foto ballen te zien? maar dat kan best iemand nog bevestigen, doe ze niet om op alleen mijn mening, geen goed plan

          over deze foto heb ik het IMG_3073.jpg

          Comment

          • jooms88
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 244

            #6
            Re: herma ?

            thx windsor ! dacht ook zoiets

            wat denken de kenners onder ons ?

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #7
              Re: herma ?

              Voor mij is de foto te onduidelijk.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Michevan
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2014
                • 1417

                #8
                Re: herma ?

                Inderdaad, je denkt ballen te zien maar de foto is niet duidelijk genoeg om dit zeker te weten.
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                • Windsor
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 161

                  #9
                  Re: herma ?

                  ja jij zou het natuurlijk het beste moeten zien ... ik zeg ook maar wat ik denk te zien ... duidelijkere foto's zouden wel handig zijn, iets meer zoom gebruiken of iets korter bij?

                  Comment

                  • jooms88
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2012
                    • 244

                    #10
                    Re: herma ?

                    hieronder wat meer duidelijke fotos
                    IMG_3075.jpgIMG_3076.jpgIMG_3077.jpg

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: herma ?

                      Stressballen van het toppen.
                      Eraf plukken en bidden dat er geen bijkomen.
                      Als ze blijven komen moet ze dood.

                      Greenhouse seeds eh...is het de WW of de Kush ?
                      Soortje is wel erg gevoelig dus.
                      Fluwelen handschoentjes.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • jooms88
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2012
                        • 244

                        #12
                        Re: herma ?

                        de kush ! zit er al met 2 voor de moment

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #13
                          Re: herma ?

                          In de regel kun je veilig stellen dat elke bal (in een vroeg stadium) zonder haren, betekent dat het een mannenbal is. Als je meer dan één bal vind in de oksel aan dezelfde kant, dan is dat nog een teken dat je met het mannelijke geslacht te maken hebt. Dames produceren slechts in een super, maar dan echt super super mega zeldzaam geval meerdere calyxen in de oksels aan dezelfde kant. Ik heb het één keer gezien op ongeveer 1200 oksels in totaal.
                          Ik zie in ieder geval alle tekenen van de herma, zelfs weinig vrouwdelen te zien..

                          Persoonlijk, zou ik ze omhakken en opnieuw beginnen. Maar dat doet pijn natuurlijk. Anyhow, 't is jouw hokje, dus wat je er mee doet moet je zelf weten.

                          Voordat je er naar gaat vragen: nee, zaad uit herma's is niet bruikbaar voor een volgende ronde.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • jooms88
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2012
                            • 244

                            #14
                            Re: herma ?

                            thx LR2, ik heb ze ondertussen omgedaan. Heb er gelukkig nog 5 andere staan die wel vrouwelijk zijn, zo zien ze er nu uit !

                            zou er al schade aangericht zijn bij de andere 5 door het stuifmeel van de herma ? want die zien er wel goed uit en er kwam gelukkig nog niet veel stuifmeel uit de ballen

                            IMG_3102.jpg

                            het lege plekje is al terug voor de helft opgevuld
                            IMG_3103.jpg

                            Comment

                            • BigMart
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2016
                              • 139

                              #15
                              Re: herma ?

                              Volgende keer lekker apart zetten, de paar zaden die er af komen zijn ws 99% vrouwelijk.
                              Dat herma zaden niet bruikbaar zijn is onzin. Het is gewoon een stukje natuur wat er gebeurt. Veel planten zijn tweeslachtig en kunnen zichzelf dus voortplanten.
                              Daarom bestaan er gelukkig nog zoveel planten voor ons gemak in de natuur(hierdoor eten we o.a. ook lekker fruit elke dag)

                              Enige probleem is dat de plant veel minder THC zal produceren als er zaden aangemaakt worden. Maar de toppen zijn verder nog wel te roken of te gebruiken voor olie. En daarnaast voor je eigen fem zaden.

                              Er is overigens zelfs handel in herma pollen ...... er is vraag naar.

                              Comment

                              Bezig...