Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Interrese vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Interrese vraagjes

      Hmm nice weer wat geleerd!

      Als t echt nog een mooie top kan leveren gaat top voor mij sws nut hebben gezien ik nog 2 langbloeiers heb waardoor m'n hok nog 2 3 weken op 12 12 zal staan als deze 3 klaar zijn.

      Comment


        #18
        Re: Interrese vraagjes

        Tsja, wat is mooi? Veel meer dan een grammetje gaat het niet worden hoor
        Maar waarschijnlijk wel een mooi topje qua uiterlijk.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: Interrese vraagjes

          Is.. is het ook mogelijk om dat topje onder te sprayen met zilverwater om er mannelijke bloemen van te maken? Zodra k m'n plantje geoogst heb, 3 weken lang besproeien en dan op 2.5 week de andere 2 oogsten op paar topjes na, en dan halve week daarna komt er stuifmeel
          Die ene gram maakt niet zoveel uit maar als dat een klein beetje stuifmeel kan worden vind ik t wel Chill om alvast 1x uit te proberen hoe bestuiven nou in z'n werking gaat
          Bespaart me gelijk een zakje hennep zaad kopen voor m'n eten, want dat word hermazaad, maar dan word straks met reguliere planten niet m'n eerste bestuiving maar wel m'n eerste serieuze poging

          Comment


            #20
            We zijn ondertussen ruim een week verder, en er Is niks veranderd aan t uitlopertje, het lijkt een soortvan slapend oog te zijn gezien ze stilstaat in groei maar niet overgaat in bloei terwijl zelfs t topje op de tak naast dr dat wel doet.

            mevrouw en dr bloeiende buurvrouw
            20170122_132510.jpg

            Dr bovenkant
            20170122_210125.jpg

            ik vraag me af of ze misschien uiteindelijk ook zal gaan bloeien of dat ze dat pas gaat doen als ik de bovenliggende takken weghaal en het dus een soort overlevingsfunctie heeft zoals LR2 hierboven ook al zei, ookal weet ik t ondertussen vrij zeker

            Comment


              #21
              Mevrouw is om, en dr onderste uitloper staat nog.
              Ze is ineens 5 vingerig blad aan t vormen??
              gaat goed 20170205_095748.jpg

              Comment

              Bezig...
              X