Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaad ipv Weed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Zaad ipv Weed

    ?
    [INFO]Gelieve de quote functie te gebruiken als er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz[/INFO]
    Last edited by westport; 14 August 2009, 12:56.

    Comment


      #17
      Re: Zaad ipv Weed

      Macready, hoe staat het met je planten?

      Comment


        #18
        Re: Zaad ipv Weed

        Hey Asta! Moest net lukken dat ik ook op u dacht !
        Heb ondertussen fotos getrokken en de rest van de plantjes (2) staan er goed bij! Alleen wat bladeren die bruin uitslaan (waarschijnlijk iets tekort, heb gelezen dat zout goed zou doen). Ik geef ze om de 2 dagen 2 liter water + 10 ml groei. Ik ga ervan uit dat ze nog 2 - 3 weken moeten dus volgende week geen voeding meer. Hier de fotos














        Grts Mac

        Comment


          #19
          Re: Zaad ipv Weed

          Ik zou een langer verslag willen schrijven maar ik zit te scheef :s Tzal voor morgen zijn

          Comment


            #20
            Re: Zaad ipv Weed

            Zien er goed uit Macready.
            Hoelang staan ze al in de bloei?
            Houd je niet te strak aan het aantal weken want dat scheelt echt per plant.
            Niet te snel stoppen met voeding geven hoor, liever wat duidelijke foto's plaatsen van je toppen en dan laten beoordelen door de kenners, die kunnen je aangeven hoelang je ongeveer nog moet gaan.

            Comment


              #21
              Re: Zaad ipv Weed

              Hallo Asta!
              Ze staan sinds gisteren 4 weken in bloei. De bruine bladeren die ik heb kan opgelost worden door het toedienen van bitterzout. Na het bekijken van de fotos en de plantjes van dichtbij denk ik ook dat 3 weken te weinig zal zijn. Mss 4-5 weken dan nog :s.
              mvg Mac

              Comment


                #22
                Re: Zaad ipv Weed

                Gemiddeld is dit rond de 6 a 9 weken, echter kan het rustig ook 10 weken zijn dat hangt van het type canabis af.
                Er staat wel het e.e.a. geschreven over hoe je kan zien dat je planten nagenoeg klaar zijn om te stoppen met voeden.
                Wees heel voorzichtig met bitterzout want teveel is killing voor je plantjes.
                Ik heb een paar kruimels gebruikt op een 5 liter water, beter te weinig dan teveel geven.

                Comment


                  #23
                  Re: Zaad ipv Weed

                  Macready,

                  Helemaal super, ik hoop dat je op tijd de heren verwijderd hebt en je er een leuke oogst aan overhoud.
                  Mijn plantjes zijn ook in de bloei geschoten zag je, ik houd het allemaal bij in mijn topic met foto's voor iedereen die het wil zien.
                  Maar die van jou zijn ook niet misselijk hoor, zien er verder netjes uit.

                  Comment


                    #24
                    Re: Zaad ipv Weed

                    Hey
                    Is het normaal dat er uit de toppen van de plant zicht zo'n zaadbollen vertonen?
                    Of gaan die nog openbloeien. Morgen komen er fotos.

                    ps. ze zijn 5 weken in bloei sinds vandaag

                    grtz Mac

                    Comment


                      #25
                      Re: Zaad ipv Weed

                      Daarjuist fotos getrokken maar ze sliepen al.
                      In de toppen van bevinden zich nu ook van die zaadbollen zoals bij de mannetjes. Kan iemand dit bevestigen of is dit gewoon weed?













                      Ik heb de bollen maar gisteren opgemerkt.
                      Kan het nog zijn dat ze gaan veranderen in mannelijke plantjes :s

                      mvg Mac

                      Comment


                        #26
                        Re: Zaad ipv Weed

                        Ik had gisteren per ongeluk een klein takje met een top er afgetrokken. Dan zag ik de bolletjes. Hier wat fotos: (het was omdat ik die bolletjes zag dat ik die tak eraf getrokken heb)


                        en dit zijn de bolletjes verwijdert van de tak :


                        Ik denk dat de oogst meest uit zaden zal bestaan...

                        grt mac
                        Last edited by Macready; 21 August 2009, 11:12.

                        Comment


                          #27
                          Re: Zaad ipv Weed

                          Ik vermoed dat je alsnog een herma hebt, daarnaast zie ik toch overduidelijke topjes die wel rookbaar zullen zijn.
                          Verder zien ze er prima uit, gewoon zo doorgaan.
                          En opzich kan je de bolletjes er denk ik wel afhalen zodat de plant meer energie in de topjes steekt i.p.v. zaad.
                          Mocht je ook was zaad willen hebben dan kan je ze gewoon laten gaan, je houd dan en zaad en wiet over binnenkort.

                          Wat betreft die zaadzakjes zou een bevestiging van een kenner wellicht wel handig zijn, ik spreek hierbij uit vermoeden!!!


                          Maar verder gaat alles goed zo te zien Macready

                          Bij mij groeien de topjes als een gek en kleuren de eerste zelfs al her en der bruin.

                          Comment


                            #28
                            Re: Zaad ipv Weed

                            Hey Asta! Bedankt voor je antwoord! Ik zal maar gewoon verder doen met wat ik bezig was zeker? Idd zal ik zaadjes + weed hebben, dus zaadjes heb ik al voor mijn volgende kweek .
                            Ik zou idd ook graag weten hoe lang ik nog zou moeten. Volgens mij zijn ze al ver maar zal ik nog enkele weken moeten. Vanavond nog eens piepen.


                            mvg Macready

                            Comment


                              #29
                              Re: Zaad ipv Weed

                              Alleen jammer dat er zo weinig respons op komt, behalve dan van jou Asta

                              Comment


                                #30
                                Re: Zaad ipv Weed

                                dat soort dingejtes had ik ook tis gewoon rookbaar alleen als je het door laat groeie krijg je zaad lijkt mij maar aan je fotos te zien gaat het gewoon goed dus maak je geen zorge
                                Schutto In tha house

                                Comment

                                Bezig...
                                X