Zaad ipv Weed

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Asta
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2009
    • 193

    #91
    Re: Zaad ipv Weed

    @ Nefius,

    Als je niet al te grote planten of autoflowers wil hebben moet je geen White Widow willen hebben.
    Die groeien binnen no time je tentje uit als je beginner bent en niet weet hoe je daarmee om moet gaan.

    Comment

    • Nefius
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 176

      #92
      Re: Zaad ipv Weed

      Weet ik, maar wil toch een buitenkweek proberen volgend jaar.
      En tevens kruisen met mijn lowriders.

      Kortom, experiment.
      Info nodig...? Zie: Misty's ABC

      Comment

      • Macready
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2009
        • 62

        #93
        Re: Zaad ipv Weed

        Hey gasten!
        Ik heb gelogen over de opbrengst (omdat ik op dat moment terug te paranoide zal geweest zijn )
        Dus de opbrengst is geen 100 maar 1 gram , en dit van 2 planten!

        Heb ondertussen wel de rekening gekregen van de electriciteit en ik moet 50 € betalen . Maar door de opbrengst ben ik dat al vlug vergeten

        grtz Mac
        Last edited by Macready; 12 October 2009, 17:55.

        Comment

        • Macready
          Advanced Stoner
          Member
          • Jun 2009
          • 62

          #94
          Re: Zaad ipv Weed

          @Asta: Voor volgend jaar zal ik nog zien. Mss dan toch een buitenkweekje beginnen dmv de kosten.
          Hoe zit het met jou weedje? Al lekker aan het paffen zeker?

          grtz Mac

          Comment

          • Nefius
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 176

            #95
            Re: Zaad ipv Weed

            Oorspronkelijk geplaatst door Macready
            Hey gasten!
            Heb ondertussen wel de rekening gekregen van de electriciteit en ik moet 560 € betalen . Maar door de opbrengst ben ik dat al vlug vergeten

            grtz Mac

            Oeps... enne.. had je op Spaarlampen, TL's op HPS gekweekt?
            Das wel ff goed om te weten, aangezien ik op SL's en TL's ga kweeken.
            Dan weet ik wat me te wachten staat.
            Info nodig...? Zie: Misty's ABC

            Comment

            • Macready
              Advanced Stoner
              Member
              • Jun 2009
              • 62

              #96
              Re: Zaad ipv Weed

              Oorspronkelijk geplaatst door Nefius
              Oeps... enne.. had je op Spaarlampen, TL's op HPS gekweekt?
              Das wel ff goed om te weten, aangezien ik op SL's en TL's ga kweeken.
              Dan weet ik wat me te wachten staat.
              Hey, ik heb op een 400 hps lamp gekweekt, 1 ventilator en 1 afzuiger (de ventilator stond 24/24 aan en de afzuiger als de lamp aan was.
              grtz mac

              Comment

              • Asta
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2009
                • 193

                #97
                Re: Zaad ipv Weed

                Ik geniet er elke avond weer van.
                Top stukje wiet wat ik heb liggen en voorlopig genoeg om de winter door te komen!
                Jammer dat je uit de buurt woont anders hadden we er samen een op kunnen steken.
                Spreek je bij je volgende kweek weer Mac.
                Ben in ieder geval blij dat je niet gestopt bent, je doorzettingsvermogen heeft je beloond!

                Comment

                Bezig...