Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaad ipv Weed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Zaad ipv Weed

    Ik denk persoonlijk dat je helemaal niet ontevreden hoeft te zijn hoor!
    Ik zie daar toch echt wel een paar aardige toppen bijzitten.
    Of je topjes helemaal klaar zijn om te oogsten kan ik niet zien op deze foto's daarvoor zal je echt een Macro foto moeten maken en nog liever kijken of de trichomen melkachtig wit zijn.
    Als je zo'n foto kan maken dan moet je dat echt even doen want om te vroeg te gaan oogsten zou erg zonde zijn, ik begrijp het wel want het begint natuurlijk te kriebelen en je wilt graag proberen!
    Maar aan je blaadjes te zien welke enigszins geel beginnen te worden (wat normaal is aan het einde van de bloei) zou je wel richting het einde zitten.

    En je hebt als klap op de vuurpijl ook nog eens zaad kunnen winnen uit je planten (als geluk bij een ongeluk).
    Ben toch wel erg benieuwd naar het eindresultaat in gewicht en of het een lekkere wiet is om te roken.
    Ik hoor je van de week wel weer als je de dames omgehakt hebt of ze toch nog maar even een weekje hebt laten staan?
    Sterkte, want dat zal moeilijk worden je kindjes hun benen door te zagen (-;
    Last edited by Asta; 30 August 2009, 06:59.

    Comment


      #47
      Re: Zaad ipv Weed

      ps. de soort is white widow

      Comment


        #48
        Re: Zaad ipv Weed

        Zelfde soortje als ik hier heb.
        Alleen die van mij mogen doorgroeien i.p.v. ze binnen staan waar je ze in de perken moet houden.

        Comment


          #49
          Re: Zaad ipv Weed

          En mac heb je ze nog omgebracht?
          Ben even benieuwd?

          Comment


            #50
            Re: Zaad ipv Weed

            Hey Asta!
            Nee ik heb ze nog niet gekilled . Ik zou dit normaal nu maandag a.s. doen maar eergisteren toen ik ze water gaf zag ik dat sommige bladeren zwart worden. Wss zou ik ze nog voeding moeten geven en ze nog wat langer moeten laten staan. Vanavond neem ik fotos

            grtz Mac

            Comment


              #51

              Comment


                #52
                Re: Zaad ipv Weed

                Hallo Asta!
                Moet even bijzeggen dat de voeding die ik geef alsook de potgrond, Plagron is. Maar de bloeivoeding is op dus geef ik alleen nog water. Het ziet er naar uit dat ik ze nog wat langer ga moeten laten staan

                Hier nog wat foto's

















                grtz Mac

                Comment


                  #53
                  Re: Zaad ipv Weed

                  heey als ik op mijn gevoel af moet gaan wat ik op de pics zie dan kan je haar nog zeker 2 weken laten staan er zijn al wat bruine haartjes maar het merendeel is nog wit ook zie ik dat alles nog mooi egaal groen is op een paar plekjes na dan dat wil zeggen dat de plant nog steeds met topbouw bezig is en dus nog is aan het vermeerderen dus dat zijn de punten waarop ik zou zegen nog ff laten staan je kan het nu wel knippen maar dan heb je een schrale oogst en zal de smaak niet je van het zijn

                  mvg DH

                  Comment


                    #54
                    Re: Zaad ipv Weed

                    Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
                    heey als ik op mijn gevoel af moet gaan wat ik op de pics zie dan kan je haar nog zeker 2 weken laten staan er zijn al wat bruine haartjes maar het merendeel is nog wit ook zie ik dat alles nog mooi egaal groen is op een paar plekjes na dan dat wil zeggen dat de plant nog steeds met topbouw bezig is en dus nog is aan het vermeerderen dus dat zijn de punten waarop ik zou zegen nog ff laten staan je kan het nu wel knippen maar dan heb je een schrale oogst en zal de smaak niet je van het zijn

                    mvg DH

                    Ok, maar ik zit zonder bloeivoeding, mag groeivoeding ook (Plagron)?
                    mvg Mac

                    Comment


                      #55
                      Re: Zaad ipv Weed

                      Ik wil net zeggen Mac, deze moet je echt nog eventjes laten staan hoor.
                      Die van mij zijn vermoedelijk zelfs al verder dan die van jou en ik laat ze zelfs nog enkele weekjes staan.

                      Maar man daar gaat best een leuke opbrengst uit komen als ik dat zo zie.

                      Bij gebrek aan bloeivoeding zou ik een flesje gaan halen en in nood groeivoeding geven.
                      Zonder voeding geen groei, tenslotte heeft die plant bouwstoffen nodig.
                      Dus vanavond gelijk even wat voeding geven.
                      De verhouding van de N-P-K is onder andere anders van groei en bloeivoeding, liever natuurlijk bloeivoeding halen (kost je kop ook niet die paar euro).

                      Daarnaast kan je wel wat lelijke blaadjes weghalen die bruin worden, niet alles maar enkele dat kan geen kwaad.
                      En hoeveel weken staan ze nu in bloei?
                      Gemiddeld voor White widow ligt echt op 8 a 9 weken, zover ben je zeker nog niet.

                      Zien er trouwens goed uit hoor mac, niks op aan te merken verder, denk dat je trouwens ook wel geluk gehad hebt met je heren planten weg te doen, want als dat dames geweest waren dan had je geen ruimte gehad in je hokje!
                      Nu hebben ze de ruimte en voldoende licht.
                      Last edited by Asta; 5 September 2009, 12:21.

                      Comment


                        #56
                        Re: Zaad ipv Weed

                        hoe zou het met de plantjes zijn van Macready
                        Stoner
                        zullen ze al opgerookt zijn'?

                        Comment


                          #57
                          Re: Zaad ipv Weed

                          Nog wat foto's













                          Grtz Mac
                          Last edited by Macready; 5 September 2009, 22:36.

                          Comment


                            #58
                            Re: Zaad ipv Weed

                            Hee Mac,

                            Nou op de eerste foto is duidelijk te zien dat je echt nog even geduld moet hebben.
                            Nagenoeg allemaal witte haartjes betekend nog zeker een week of 3!
                            Als ik de foto zo zie en dat vergelijk met die van mij dan denk ik dat je een aardig bergje toppen gaat overhouden, jij hoeft je als je geduld hebt geen zorgen te maken.
                            Je mag van geluk spreken dat je gekozen hebt voor een white widow, deze blijkt zowel buiten als binnen meer dan genoeg op te leveren zo te zien.

                            Ik ga nu even van die van mij foto's maken.
                            Heb je vanavond weer wat te lezen en te zien.

                            Comment


                              #59
                              Re: Zaad ipv Weed

                              ps. Ze staan sinds donderdag j.l. 7 weken in bloei en nu maandag die komt staan ze 11 weken onder de lamp

                              grtz Mac

                              Comment


                                #60
                                Re: Zaad ipv Weed

                                Oorspronkelijk geplaatst door Asta View Post
                                Hee Mac,

                                Nou op de eerste foto is duidelijk te zien dat je echt nog even geduld moet hebben.
                                Nagenoeg allemaal witte haartjes betekend nog zeker een week of 3!
                                Als ik de foto zo zie en dat vergelijk met die van mij dan denk ik dat je een aardig bergje toppen gaat overhouden, jij hoeft je als je geduld hebt geen zorgen te maken.
                                Je mag van geluk spreken dat je gekozen hebt voor een white widow, deze blijkt zowel buiten als binnen meer dan genoeg op te leveren zo te zien.

                                Ik ga nu even van die van mij foto's maken.
                                Heb je vanavond weer wat te lezen en te zien.
                                Ja inderdaad, die eerste foto is wel duidelijk getrokken . Maar er zijn wel al haartjes bruin dus ik hoop ze nog 2 weken te moeten laten staan. En idd. er zitten wel dikke toppen tussen en de thc is goed te zien op de blaadjes ook.

                                Ik zie er al naar uit naar je foto's!

                                grtz Mac

                                Comment

                                Bezig...
                                X