Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaper's hydro avontuur volume 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Die WW ziet er erg goed uit, met die typische dikke White-widow-puisten erop. Nice!
    Het verschil tussen grote en kleine zakken lijkt nauwelijks waarneembaar in het resultaat.

    Ghehe...veel voorraad, da's het risico van een succesvolle kweek eh
    Strijkzakkie, voertonnetje met deksel, en ingraven in de tuin/kruipruimte, voor slechtere tijden

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #62
      Gisteravond na een paar uur knippen heb ik de haze en de WW geprobeerd en wow wat een headrush zeg. Totaal anders dan die couchlock van de moneymaker van de vorige run (waar ik nog zoveel van heb lol).

      De smaak moet nog beter worden door de cure, maar wat ik nu al smaak en ervaar maakt me gelukkig

      Het verschil tussen de kleine en grote zakken is inderdaad niet merkbaar. Het voordeel van de grote zakken is wel dat je iets meer buffer hebt en dat je minder water nodig hebt om te vloeden.
      Scheelt ook een stuk.

      Ik ga de meeste vacuum verpakken denk ik. Zal me ook eens bezig houden met concentraat te maken en een beetje edibels en olie. Wat moet je er anders mee?

      Voor mij was deze run vooral eens om te kijken wat ik kan krijgen met een minimum aan effort. Heb zwaar last van mijn rug waardoor ik moeilijk op zolder geraak.

      Daar schittert Hydro wel in. Ik heb amper 7 keer water ververst. Iets meer dan 1l hydro A+B verbruikt.
      Hydro a+b kost 35euro voor 5l dus 7 euro voeding

      Deze keer ook geen steriele toestanden of waterbroebels. Pompje die circuleert en klaar. Experiment gelukt zou ik zeggen.


      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        #63
        Mooi resultaat ! Geniet er van
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #64
          Heel vet gedaan!
          edibles en olie is best leuk ook
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #65

            Comment


              #66
              rookverslag doe ik normaal niet. Ik ben niet zo goed met woorden en kan nooit echt goed omschrijven wat ik smaak/voel. Meestal vape ik om mijn rugpijn weg te krijgen op lage temps en dan voel ik bijna niets (hoge tolerantie )

              Als ik wil relaxen gaat de vape op volle bak of komt de bong boven en dan ben ik meestal zo chill dat ik gewoon wat game en vergeet een verslag te maken

              Kom gerust even proeven zou ik zeggen. De koffie staat altijd klaar!


              Ben zeer tevreden over de run en het hydro concept. Heb nu alles onder controle. Wat wil zeggen dat ik met 1 kweekje per jaar meer dan toe geraak. Ik kom van 3/4 per jaar op 440W naar 1 van 307W.
              Scheelt een stuk in energiekosten.

              Enigste spijtige is het kweken op zich. Dat zal ik wel hard missen. Zeker nu het winter is en ik niet in de tuin kan.

              Bedankt om te volgen mensen!
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


              #67
              Leuk verslag vaperke, en maakt me zeker nieuwsgierig naar de verschillende hydro mogelijkheden. Maar voor nu nog even niet . Mooie opbrengst ook en leuk om zoveel verschillende soortjes te hebben liggen.

              Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een verslag te maken, wordt door velen gewaardeerd!
              1e kweek - Mohan Ram (Done)
              3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

              Comment


                #68
                Heel mooi verslag! WOW! En de opbrengst... WOW!

                Mooi gedaan!

                Comment


                  #69
                  En misschien even een vraag.. Welke materialen had je allemaal nodig voor je eigen eb en vloedsysteem te bouwen? En hoeveel kostte het in totaal?
                  Bij de voedingslijn van plagron, had je dan geen problemen met de pH waarde? Of heb je een aparte pH +/- gekocht?

                  Comment


                    #70
                    Staat allemaal in mijn verslagen te lezen.
                    Bij hydro ben je verplicht om met ph- te werken. Plagron A+B en plagron ph- is alles wat je nodig hebt.
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment


                      #71
                      Wat een super leerzaam topic!!
                      Als ik in de toekomst om wil naar Hydro dan wordt dit de manier.
                      Thx voor dit uitgebreide handleiding/verslaggeving.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment


                        #72
                        Er zijn betere manieren, zeker. Maar dit is wel een echt relaxte manier van kweken. Perfect voor mij

                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment


                          #73
                          das een mooi resultaatje hoor

                          leuk om eens iets positiefs te zien passeren ivm led !

                          geniet van je mooie oogst , en als je teveel hebt , dan verwerk je tog een deel doe ik ook steeds , anders kank ni hele jaar draaien he ^^

                          groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            #74
                            Ben erover aan het nadenken geweest om olie of concentraat te maken. Maar om een goeie extractie te doen heb je terug zoveel spullen nodig.
                            Dus laat ik het maar zo. Hash en kief maak ik er wel van, maar thats it.




                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              #75
                              ja deftig setup voor extractie , mag je rond de 500 rekenen

                              closed system , mja das net iets meer :p
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment

                              Bezig...
                              X