Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaper's hydro avontuur volume 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Tja, ligt er maar net aan welke ambities je hebt. Als je inderdaad hoge kwaliteit schone olie of extract wil maken heb je inderdaad behoorlijk wat nodig, maar het kan natuurlijk ook goedkoper, hoewel dat niet dezelfde kwaliteit geeft.

    Ik heb net zelf mijn eerste olie bij elkaar geschraapt, voor een paar euro (ok, ietsjes meer, maar een stuk minder dan een extractie systeem). Om te kijken of het leuk is, kan dat (denk ik) prima, voordat je daadwerkelijk zou investeren. Heb mbv alcohol extractie (LET OP, niet alle soorten alcohol kan je gebruiken, zoek eens naar Weinheist) toch een ml of 2 aan olie weten te maken, die nu in mijn "Mighty" zit. Het heeft zeker effect, maar ik weet niet of ik de smaak wel wat vind, maar dat kan ook aan de might liggen natuurlijk. Dus mijn volgende stap is om een goedkope "dab" naald te kopen die op een bong past en het "dabben" eens proberen (en dan heb ik het natuurlijk niet over deze maar over deze.
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

    Comment


      #77
      Alcohol extractie heb ik al gedaan. Maar de basisalcohol is zo duur. En wat ik er af haalde kon ik wel dabben, maar om nu al dat werk te doen telkens.

      Het is een luxe probleem
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        #78
        Inderdaad, maar voor de echte hobbyist is daar natuurlijk ook gewoon een oplossing voor :

        http://www.instructables.com/id/How-to-make-moonshine/
        1e kweek - Mohan Ram (Done)
        3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

        Comment


          #79
          Welke vaporizer heb je?
          Of misschien vaporizers? (Want na de eerste ben je verslaafd :p)

          Comment


            #80
            pax2/grashopper als draagbaar
            Volcano niet zo draagbaar

            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


            • MV1977
              MV1977 commented
              Editing a comment
              Haha, best draagbaar maar niet onderweg te gebruiken...

            #81
            Storm + Mighty, voor de herbs.

            Voor eLiquids teveel vaporisors en tankjes om op te noemen, maar die gebruik ik eigenlijk niet meer...
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

            Comment


              #82
              Top verslag vaperke !
              Eindelijk de tijd genomen hem helemaal door te lezen, hydro is toch wel erg interessant al denk ik dat het in een .5x.5x1m koelkast erg krap zou zijn.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

              Comment


                #83
                Een zeer interessant verslag! Ik kweek al een aantal jaren hydro maar de hydrokorrels heb ik nog nooit geprobeerd. Dat wordt wel een keertje tijd!

                Comment


                  #84
                  Al een oud topic, maar samen met Vaperke zijn eerdere topic over hydro in 1 adem uitgelezen.
                  Wat jammer dat hij niet meer actief is hier.

                  Comment

                  Bezig...
                  X