Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

    Toch nog wel heel veel witte pistels? Maar goed, jij kan de trichomen zien inderdaad.

    Jouw toppen hebben ook al een vrij open structuur. Zal dan toch ook wel de hitte zijn van de laatste tijd? Of is dit een overwegende sativa soort?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

      Nadia = 2 Pounder x Chilla. From F-farmer, 2007
      50/50 Indica/sativa-- bloeitijd 8 weken

      Ja op de foto lijkt het nog wel veel witte haren, maar dat zijn gewoon weer nieuwe pistils bijgekomen. Maar verder is het toch echt wel zeker 70 % bruin hoor.

      Maar de meesten mensen oogsten bij 50/50 milky/amber maar ik deze keer dus lekker niet!!! Als je dat wilt dan kan er nog wel een week bloei bij.

      Komt helemaal goed hoor. Ik ga morgen oogsten, ik heb er zin in!! IK zal morgen wat duidelijk foto's maken en nog uitgebreide verslag maken.

      laterrrrrrr
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

        10-8-2014 8 weken en 5 dagen bloeiii!!

        Het is zo ver en ik heb de planten gekapt en geschoren

        Op een rij'tje nog eens. De planten zijn de allemaal stekken van dezelfde moederplant.

        Nr 1 heeft groei en bloei voeding van canna aqua gekregen.

        Nr 2 heeft groei en bloei voeding van canna aqua, en wortel en topbooster en pk13- pk14 van canna, emzyme plus nog een paar keer silicium door middel van kaliwaterglas

        Nr 3 heeft groei en bloei voeding van canna aqua, en wortelstumilans van nitrozyme en topbooster en pk13- pk14, emzyme van canna plus nog een paar keer silicium door middel van kaliwaterglas

        Nr 4 heeft groei en bloei voeding van canna aqua plus de hele lijn van Aptus

        Wat zien we aan de wortels!!!!!! Nou de plant nr 1 heeft de meest witte kleur en natuurlijk de grootste, maar het was natuurlijk al duidelijk dat dit de grootste plant was. Verder zit tussen nr 2-3 geen verschil kwa wortels. Vier heeft een wel donkere kleur en dat komt door de topbooster!!

        De stammen waren allemaal even dik!!

        DSC04818.JPG DSC04821.JPG

        Zo nu dan snel wat foto's van de toppen!!

        nr 1

        DSC04822.JPGDSC04824.JPG

        nr 2

        DSC04827.JPGDSC04828.JPGDSC04829.JPG

        nr 3

        DSC04832.JPGDSC04834.JPG

        nr 4

        DSC04837.JPGDSC04838.JPG

        nr 2 en nr 3 hebben toch de dikste en grootste toppen. Alleen weet ik nog niet waaraan het ligt helaas, jullie mogen raden si, pk 13-14 of de topbooster of aan alle drie???

        Nr 4 is echt een tegenvaller ik denk zelf dat deze 1/3 opbrengt dan 1 van de andere planten. Het komt volgens mij door de toevoeging van startbooster van aptus daarna stonden mijn wortels opeens stil terwijl ze eerst groter waren dan nr 2 e nr 3. Maar heb daar natuurlijk geen bewijs echte bewijs voor, maar toch denk ik er wel zo over. Later was natuurlijk het minder licht om de andere planten hoger waren.

        Note: Er is zeker winst te halen hoe stekken maakt niet de wortelstumilans!

        De toppen zijn lekker stevig veel beter dan mijn vorige buiten planten. Ik volgens mij heb ik het niet verkeerd gedaan voor 150 watt licht!!

        Wat ik wel jammer vind dat de bladeren zo slecht hebben uitgezien, het draait natuurlijk om iets anders maar toch vind ik dat jammer, zal wel met de kleine zon te maken.

        Hydro is mij wel bevallen, zal het zeker vaker doen, maar misschien de volgende keer toch met grond omdat ik nog een paar zakken heb liggen, maar zeker weten doe ik het nog niet.


        Zo nu even een paar weken laten drogen en dan even wegen en lekker genieten van het wietjeeeeeeee


        Wie het dichts bij de eindgewicht zit wint gratis 25 Nadia zaden!!!

        DSC04842.JPG



        laterrrrrrrrrrrr
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

          40gram

          zoals je al zelf zij niet slecht voor 150w
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

            Ha, ha, dat hangt mooi te drogen!

            Mooie wortels ook. Kan nou haast niet wachten om die van mij te kappen, maar die moeten nog wel een paar dagen spoelen

            Ben wel benieuwd welke nou uiteindelijk de meeste wiet heeft opgebracht. Het zal wel niet Nr 4 zijn, maar die andere drie zijn redelijk aan elkaar gewaagd toch?

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

              Ja dat snap ik, maar ziet er niet verkeerd uit hoor bij jouw!!!

              Ja denk het ook wel, plant nr 1 wel de grootste maar de andere twee hebben grotere dikken toppen. Maar toch denk ik dat nr 1 net wint, hahha, met 1 gram of zo iets.Ik heb wel een schatting in mijn hoofd maar dat ga ik natuurlijk niet verklappen. Ik ben nog benieuwd of iemand nog een versnelling heeft.

              Ohja vergeten te melden plant nr 3 had in 1 top een beetje toprot. Ik heb die top maar geweggegooid, kon wel nog wel eruit knippen maar heb toch genoeg, hahahah.

              Wel raar trouwens dat het toprot had, snap er niets van!!! Misschien was die top tegen de wand aan, want mijn hok is eigenlijk veelste klein.
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                Heb jij geen last van hoge luchtvochtigheid gehad dan? Bij mij was de luchtvochtigheid in huis al over de 70% met al die buien de laatste tijd. Dan nog wat verdamping van de dames erbij en ik zat zo over de 80%.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                  Ja het heeft wel veel geregend, dat wel. Ik heb eerlijk gezegd niet naar lv gekeken. Ik ben wel blij dat ik nu heb geoogst ondanks ik het nog wel 1 weekje had kunnen laten staan, maar dan had ik waarschijnlijk echt wel meer toprot gehad, dan was het wel zonde geweest.
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                    49 gram?

                    Comment


                      Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                      57 gr(of 56 met dat ene topje er uit )

                      Comment


                        Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                        Haha, het wordt steeds meer!! We zullen binnenkort weten hoeveel het is. Ik ben benieuwd.
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                          Nog 1,5 week drogen!!!! Maar ik heb vandaag ff stiekem gekeken, maar de structuur valt toch wel erg tegen helaas. Ze staan erg open de toppen. Ik durf nog geen foto's te plaatsen..... ben wel een beetje teleur gesteld. Toch soort van fluffy, maar snap ik het alleen niet. Het voelde toch heel goed aan toen ik ging oogsten!!! Zal binnenkort wel wat foto's maken!!
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                            Het zag er bij het oogsten toch ook al wat open uit? Zal toch best wel stevig worden als het droog is.

                            Mijn eerste Cannalope Haze oogst was pas echt fluffy. Die ruikt en smaakt heerlijk. Al zeg ik het zelf

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                              Ik denk 28 gram droog 😉 wie weet zit ik er kort bij mvg

                              Comment


                                Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                                Paar foto's van de toppen. Helaas zijn het niet goede foto's maar heb geen zin om weer nieuwe te maken.

                                DSC04853.JPGDSC04855.JPGDSC04856.JPGDSC04857.JPG

                                Maar hoe komt het dat ik zulke wiet hebt?? Ligt het aan dat het een buitensoortje is of is 150watt toch te weing?? Wie weet er antwoord op??
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...
                                X