Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

    Misschien toch ook iets te vroeg geoogst? Bij mij dikte het de laatste twee weken ook ineens vrij snel aan terwijl het daarvoor vrij fluffy leek.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

      Die ene week zal dat echt zo veel uitmaken?

      Trouwens nog maar wat bij gerookt en daar merk ik niet eens van wat, echt balen.

      Ik pleur maar alles weg want zo rotzooi wil ik niet hebben.

      Ik zal zeker de volgende keer is langer wachten met oogsten, maar weet iemand uit ervaring ofzoiets, dat het echt zoveel kan schelen?
      Last edited by Morgen Zonder Zorgen; 30 August 2014, 22:10.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

        Kan veel schelen hoor mzz, ik heb nu ook 2 zelfde soortjes met een week verschil geoogst. De vroegere geoogste plant geeft meer een high gevoel terwijl de 2de een echte bankhanger is. Ook qau compactheid kan ik ook wietefras gelijk geven was bij mij ook zo.

        Thugs
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

          Ik weet wel dat verschil is tussen milky/amber, high/stoned. Bij was het milky en nog geen amber, maar ik heb gewoon geen effect gevoel. Het zal wel gewoon combi zijn met oogsten, aan hoeveelheid aan watt en vooral dat dit een buitensoort is en bij deze opstelling niet echt goed presteert binnen bij deze lage wattage.

          Ik vind het wel echt jammer voor al de moeite en liefde die ik gegeven, al had ik maar goede kwaliteit wiet van 10 gram was ik al meer dan blij geweest!!
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment


            Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

            Ja dit is echt spijtig voor al die moeite. Maar nu als je nog wat AF'kes hebt kan je opnieuw beginnen e. In 2 maand heb je nieuwe. Zoals je ook zegt best is de watt naar omhoog te doen.
            Nu bij de meeste staat er toch buiten/ binnen kweek.

            Comment


              Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

              Ik doe het meer als suggestie. Toch altijd lastig van foto's in te schatten of ze oogstrijp zijn. Maar mijn toppen zijn in een paar weken toch ook flink harder geworden.

              De eerste top met rot is duidelijk minder compact dan de rest die later geoogst is.

              Misschien eerder een combinatie van genetica, iets te groot oppervlak voor de lamp en ietsje te vroeg geoogst.

              Als de smaak je niet bevalt, dan kun je er misschien nog hash of een concentraat van maken?

              Al zou ik zelf het curen afwachten voordat ik echt de smaak zou beoordelen. Maandje of 2 a 3 curen scheelt echt een hoop qua geur en smaak.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                Ik kon het toch niet laten en heb alles maar geknipt. Ik was toch benieuwd hoeveel elke plant nu heeft geven.

                DSC04866.JPGDSC04867.JPGDSC04868.JPG

                nr 1: 10,7
                nr 2: 20,2
                nr 3: 29,3
                nr 4: 26,7

                Dat is bij elkaar 86,9 gram : 150 watt is 0,58 opzicht toch niet slecht vind ik juist omdat het toch zo open structuur toppen zijn.

                Amili zat het dichts bij met de 57 gram, ik zelf vond het wel laag wat jullie allemaal gokte. Ik zelf had 100 gr gegokt van te voren en klopte toch aardig en ik denk zelf toch als het een beter plant met mooie toppen dat het wel 1:1 te doen is met dwc!!! Ik zal Amili een pm sturen voor de zaden, als ie wilt!!!

                Klopt het ruikt nog zeker nog niet goed en met curen zal dat nog wel een stuk beter worden, maar ik goed het toch helaas weg vind het gewoon te slecht voor!!!

                Ik hoop dat de guerrilla nadia's nog wat zijn geworden met al die regen en behoorlijk schaduw spots. En natuurlijk als ze er
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  He morgen,

                  Altijd leuk om te horen dat ik heb gewonnen.
                  80gr is beter dan niks he
                  Ik ga ze volgend jaar gebruiken in de tuin denk ik, misshien in de tent, als de vrouw het goed vind

                  Geniet ervan
                  Last edited by Amili; 1 September 2014, 16:04.

                  Comment


                    Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                    Ik ben vandaag naar 2 buitenspots geweest, maar helaas ontbrak elke spoor van de twee planten. Helaas pindakaas!!!

                    Volgend weekend maar kijken naar de twee andere planten, maar ik verwacht er niet veel van, behalve dat die andere plekken wel de twee betere zijn( hoop ik!!)
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                      Ja die ervaringen had ik ook. Bij mij waren er na een dag of wat al 3 planten verdwenen. De weken daarop was een strijd om de resterende planten te beschermen tegen de slakkenhordes

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                        Had inderdaad gemist dat er zoveel verschil zat in het droog gewicht. De zakjes leken ook wel zo'n beetje evenveel te bevatten.

                        Die P1 had dus geen boosters en dat soort zaken? Heb je verder nog een idee welke component de andere 3 het meeste heeft geholpen?

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                          Ja het verschil zat toch wel met toevoegingen dat de hoofdtoppen groter en breder waren. Ik had dat eerlijk zelf niet verwacht.

                          Niet harder of zwaarder wiet.

                          Alleen weet ik dus helaas niet of het si of topbooster of doodgewoon pk 13-14 die het doet.

                          Van p4 was wel klein beetje lichter van gewicht de wiet, maar dat is eigenlijk ook wel logisch, dat was gewoon k..t kleine topjes.

                          Dus ik ga gewoon nu door met extra toevoeging, maar als de topbooster op is koop ik daar geen nieuwe van hoor, ik,vind het te duur. De pk 13-14 blijf ik zeker wel door gebruiken.
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                            Zit toch ook wel wat in dat die top boosters wel iets doen. Al scheelt het dan wel heel veel, maar zo'n kleine test is ook wel gevaarlijk dat dat ene plantje misschien net een keer een probleem heeft gehad en daardoor wat achter is gebleven ergens tjdens de kweek.

                            Heb zelf met de GHE Bio Bloom booster gewerkt. Al was dat wel heel weinig. Theelepeltje op een een hele bak water. Had helaas geen mogelijkheid meer om de planten te verdelen over twee bakken (wat wel de bedoeling was). Heb dus geen vergelijk of het veel deed.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                              Klopt, daarom kan ik het ook niet zeggen welke toevoeg het beste is. Het was wel allemaal van dezelfde stek. Maar ik heb geen zin meer om echt uitgebreid te gaan testen met wietplanten.

                              Misschien nog wel eens een keer met wortelgroei maar dat is wel moeilijk blijkt, maar moet een manier zijn( denk ik).
                              Maar dan zal ik gaan testen met bv tomatenplantjes of zoiets. Ik wil niet meer dan vijf planten cannabisplanten hebben.

                              Maar ik ben wel overtuigd als je goede wortelgroei hebt dan krijg je een grotere/ betere plant. Kijk maar naar plant 1 en plant 4.

                              Dus er is zeker winst te boeken met stekken maken, dat zag je al heel snel bij plant 1 al, ze waren natuurlijk even oud allemaal en van dezelfde moeder.

                              De vorige uitgebreid de test met de wortelstumilans, kwam toch de aptus naar voren, daar heb ik toch steeds nog wel een bepaalde gevoel bij, maar ik wil niet iets gaan beweren of zo, want daar heb ik echt geen zin in. Maar wel aptus regulator gebruiken zonder startbooster volgens mij.

                              Misschien ooit een keertje als het gaat juiken, hahaha
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment


                                Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                                Zag je dat substraat testverslag wat FlintStoned laatst postte in de "discussie" over piepschuim? Dan zie je hoeveel moeite dat soort tests al geven voor een instituut als Wageningen UR. Waardoor ze ook de resultaten niet altijd helemaal vertrouwen. Ook het schier oneindige aantal combinaties van basis materialen. Je moet zo'n test eigenlijk heel simpel houden en maar 1 verschil testen oid. Moet je alleen wel weer heel zeker weten dat je de rest echt goed hetzelfde houdt voor de andere parameters. Weet niet of dat bij een hobbykweek echt te doen is. Al blijft het gewoon leuk en interssant om het te proberen

                                Met die wortelgroei heb je ook weer kans op een kip en ei verhaal. Misschien groeien de wortels juist wel harder om dezelfde reden dat de plant sneller groeit?

                                Ik had zelf ook 4 stekken staan van dezelfde moeder en daar zaten ook al flinke verschillen in qua oogstgewicht (nat gewicht van de hele plant):
                                BBG1 1000
                                BBG2 500
                                BBG3 300
                                BBG4 800
                                Sommige stekken waren bij voorbaat toch al wat groter en dat leverde uiteindelijk ook een grotere plant op. Buiten dat had ik niet voor elke plant evenveel ruimte. Die BBG1 van een kilo had een halve tent tot haar beschikking en 2, 3 en 4 stonden samen in de andere helft gepropt. Al had plant 4 zich ook wel in de ruimte van plant 1 gewurmd.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X