Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

    dit is idd maar triestig.
    oorzaak?
    denk niet dat het aan het aantal wat licht want ken nog iemand die met minder wat kweekt en die heeft toch wel altijd mooie topjes.
    warmte?
    enja mss zoals je zegt dat het eigenlijk een buitensoortje is al zou ik betwijfelen dat het daaraan licht.

    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

      Lijkt ook wel een beetje op mijn Ketama toppen. Die hadden ook zo'n open structuur, maar dat was ook wel een plant die gewoon niet ophield met groeien tijdens de bloei.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

        En weet je het gewicht al @morgenzonderzorgen
        Ben benieuwd als ik er kort op zit
        En mischien win ik de zaden he 😆 mvg wietkwekerb

        Comment


          Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

          Ja, ik denk dat je gelijk hebt wietefras, de toppen bleven gewoon nog doorgroeien. Het eindgewicht weet ik over een week.

          Ik weet dat er een aantal leden van dit forum toch echt super blij zijn met die soortje, maar dan wel buiten.

          Volgend ronde maar weer een harde top soortje nemen!!
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment


            Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

            hmm ok dus er is dan toch een verschil tussen binnen en buiten plantjes. Goed om weten. Het is natuurlijk wel spijtig om te zien die topjes .

            Comment


              Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

              AAAAH ik denk te weten hoe dit gekomen is. Ik heb ondertussen geleerd dat bij de laaste dagen of weken van de kweek wanneer je bijna mag gaan oogsten je eigenlijk heel weinig water nog mag toevoegen zodat de toppen stevig worden.
              Nu wat ik zie met hydrokweek is dat er heel veel water bij te pas komt. Kan dit dan niet zorgen voor uiteen bloeiende toppen?

              Comment


                Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                Lijkt mijn niet, ze drinken na behoefte en als het warm is(buiten) dan drinken ze meer.
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                  Raar want andere kwekers hebben me verteld dat als je in de laatste weken van de bloei zit je eigenlijk amper water moet geven zodat de toppen compacter worden.
                  Ik weet nu natuurlijk niet of dit correct is maar dat is wat ze me zeggen. en omdat dit hydrokweek is dacht ik dat dit het probleem kan geven soms bij een bepaald buitensoort.

                  Comment


                    Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                    Waar heb je de zaden gekocht?
                    Ik momenteel ook een aantal Nadia's buiten staan. Benieuwd wat daar van terecht gaat komen...

                    Zo'n luchtige toppen, verandert dat ook wat aan sterkte of smaak ofzo?

                    Comment


                      Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                      Licht = gewicht.
                      Ik denk haast dat het toch net te weinig is, 150W op zo'n oppervlakte.

                      En dieven !
                      Meer durven weghalen. Topjes en takjes die onder het gaas groeien moeten weg. (blad mag blijven)
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                        Ja, dat was ook van plan volgende keer Q. Dan ga ik lollipop techniek toepassen. Ach, er valt nog een hoop te leren zo.
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                          Aha nu leer ik zelf weer bij hier se ( Q hehe we zitten met james bond lol) Ja ik denk zelf ook dat ik nog moet leren durven dieven maar ja ik weet dit niet voor buiten planten of dit kwaad kan als je dat niet doet.
                          Elke dag leren we bij hehe dit is zo plezant om nog meer te weten hehe.
                          Ik heb door te kweken zelf een kennis opgedaan over soorten insecten. Wat dat canna ons niet allemaal leert e

                          Comment


                            Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                            29-8-2014

                            Vandaag plant 4 (aptus), de kleinste plant geplukt!!! Het is goed gedroogd maar heeft weinig gewicht, het is echt pluk werk geworden. Normaal doe ik al erg lang over om een plant te oogsten, maar nu nog langer!! Maar ja als het maar goed te roken is, waarom het toch om gaat

                            Het is nu wel echte eerlijk gewicht, want er zitten geen takjes of blaadjes bij, opzicht is het nu wel mooi geworden. Eigenlijk moet ik nu een Fairtrade, stempel krijgen,hahhaha.

                            Ik ga morgen in de vapo gooien en ben zeer benieuwd wat het zal worden!!!

                            Als ik klaar ben met alle vier de planten zal ik het gewicht kenbaar maken!!


                            DSC04862.JPGDSC04858.JPGDSC04859.JPG

                            Laterrrrr
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                              Had je al wat geprobeerd trouwens? Belangrijker is inderdaad of het een beetje een lekker effect geeft.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Re: DWC kweekje met en zonder CO2!!! Nadia

                                Ik heb dit wietje gerookt, maar wat valt het super tegen zeg. Echt jammer, wat zonde van al die moeite.

                                Ik rook het in de vapo, maar het viel me al gelijk op dat het twee keer zo snel opbranden dan normaal. Nou de werking/ effect is echt heel weinig. De 3 watt led wietje was nog sterker.

                                Opzicht ziet het na het knippen toch goed uit en is lekker droog. Misschien als ik twee keer zo veel rook dat het dan nog een beetje leuk effect geeft, maar ik heb zo mijn twijfels.
                                Misschien dat je je er iets beter op kan slapen dan maar dat is dan ook het enigste positief effect dan. Ik ga de rest van de planten maar niet eens meer uitgebreid knippen, waarom zou ik nog zo veel moeite doen.

                                Ik zal morgen alles gaan uitrekenen van een eind gewicht voor de statistieken!!

                                Gewicht of hoeveelheid is voor mij niet belangrijk want het is eigenlijk toch altijd te veel voor mijzelf, maar 1:1 oogsten is gewoon een uitdaging voor mij en dan zeker met zo min mogelijke aan lampenkracht of terwel watt.

                                Ik ga snel maar weer een nieuwe ronde zetten en toch nog 1 keer onder de 150 watt zetten, als het dan bij de nieuwe ronde niets wordt , dan ga ik zeker over op 250watt.
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...
                                X