Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

    Mooie wiet heb je daar Wietefras,enyo the smoke
    Ik heb die ook nog in de koeling liggen,ak van female seeds,ik zie ernaar uit,mooie stabiele genen hebben die,merk het aan men ice's van hun,kristalbommen

    greets

    Comment


      Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

      Het grootste deel staat nog hoor. Heb alleen van de planten rechts de toppen afgehaald. De planten links zijn nog vrij "clear" en met veel nieuwe pistils.

      Helaas dus dit keer geen complete planten aan de haken, maar goed in een droogrekje komt het ook wel goed

      @tuinbroek, Ja er is zoveel te proberen met die wietplanten en ik wil uiteindelijk alles wel een keer gedaan hebben ook

      @LR2, Ja ben ook nog steeds bezig met de bacterieen. Dat zelf maken is ook een beetje een viezig gedoe. Prut in een fles proppen en dan achteraf de troep er weer uitfilteren.

      Had nou voor het gemak een pakje Pond Saver gekocht. Paar tientjes voor 100g en daar los je 1 gram van op in 1000l water. Dat spul is bedoeld om vijverwater schoon te houden, maar ik neem aan dat dat een DWC ook wel schoon kan houden dan. Heb me er verder niet al teveel in verdiept. Ik gooi het er gewoon in en zie wel wat er gebeurt

      @soulrebel, Na alle ellende die die Bubblegummers bij mij doorstaan hebben zonder herma te vertonen ben ik daar inderdaad wel gerust op. Nadeel vind ik wel dat het zaad zulke verschillende pheno's geeft.

      De planten links hebben van die kerstboom vormige toppen en hebben ook wel 10 a 11 weken nodig om af te rijpen. De plant rechts achter heeft dat blad zo typisch omhoog staan. Denk dat dat van een Afghaanse Kush af komt, maar als iemand anders weet waar dat vandaan komt dan hoor ik dat graag. De plant rechts voor heeft weer van die bol vormige toppen en is ook met 7 weken bloei wel klaar.

      Niet handig om dat soort grote verschillen te hebben uit 1 zakje zaad. Al is het in dit geval dus mijn eigen schuld, omdat ik de labeling van de stekken achterwege had gelaten. Ik had ze netjes over de bubblecloner verdeeld in vakken en later had ik de aangeslagen stekken wat beter verdeeld over de ruimte en daarmee was ik dus kwijt welke stek van welke moeder kwam

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

          Die wormencompost bedoel ik. Dat kun je in een panty doen of direct in de fles. Dat laatste mengt wat beter, maar dan moet ik dat er dus wel uit filteren als de thee klaar is

          Jouw bacterien wil ik ook graag een keer proberen, maar ik weet niet zo goed hoe. Dat kan ik gewoon in het water erbij gooien? Blijft dat leven in het water (met voeding, pH- en luchtbubbels) of moet dat ook steeds aangevuld worden?

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

            Altijd zeer interessant zulke topics, net ff anders
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

              Bedankt, ben nu ook druk aan het bedenken wat ik de volgende ronde kan gaan proberen
              - Een kweek doen met de lamp verticaal tussen de planten
              - Eindelijk eens een keer gaan scroggen. Vooral omdat ik de laatste rondes steeds gedoe heb gehad dat die zaadplanten in de bloeifase enorme hoogte verschillen vertoonden.
              - LED begint me inmiddels ook steeds meer te trekken. De nieuwe Cree leds zijn efficient en betaalbaar genoeg om een keer zo'n armatuur te gaan bouwen. In combinatie met Arduino kan ik dan helemaal los
              - Nog een keer mainlinen, maar dan onder HPS ipv T-neon

              Vooralsnog denk ik eerst maar aan het scroggen te beginnen. Weet niet zeker of de Chocolope daar een goeie kandidaat voor is, maar als die gaat door schieten dan past het ook weer niet in mijn tentje. Zal dus waarschijnlijk wel gewoon een must zijn ook.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                wat een mooie trichomen fotos man echt kunst hoeveel x is dat vergroot?ik zit te kutten met een loopje die al 2x stuk is gegaan,(het lampje wat er bij zit)wil ook graag een zo een camera beetje info zou ik op prijs stellen bvd

                Comment


                  Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                  Het is een 180mm macro lens. Die geeft maximaal een 1:1 vergroting. Hoe groot dat dan precies wordt hangt van je scherm af

                  De ingezoomde foto's zijn 50% crops van het origineel. Dus ik kan nog naar 100% inzoomen, maar dan wordt het wat waziger en dan krijg je maar zo'n klein stukje van de top.

                  Op mijn scherm kan ik wel op 100% inzoomen en dan rond schuiven. Wel heel handig om de trichomen te checken inderdaad.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                    De Bubblegummers staan deels nog onder een (gedimd) zonnetje. Ze krijgen alleen water toegevoegd dus ze beginnen flink te vergelen.

                    Het is een beetje een zooitje met een flink deel van de hoofttoppen geoogst en dan de hoofd toppen die er wel nog in zitten een beetje opzij/plat gehangen om de lamp er weer wat dichter op te kunnen doen:
                    20150510_BBG_Week9_DSC6615.jpg

                    Denk dat ze nog steeds niet helemaal klaar zijn, dus ik geef ze nog maar weer een weekje. Ga morgen als het licht weer aan gaat wel nog even kijken of ik alvast weer wat rijpe toppen rechts weg kan halen.
                    Last edited by Wietefras; 10 May 2015, 10:49.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                      Ziet er allemaal wel lekker uit Wietefras, ben benieuwd hoe je de soort vind!
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                        ziet er idd allemaal dik inorde uit.
                        de laatste loodjes
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                          mooi,mooi thx voor de info ga maar een kijken wat zoiets kost mischien leuk voor vaderdag
                          dikke buds man mooi,en om te kijken of de trichomen mooi zijn kan je gewoon ff een paar klikjes maken toch?suc6 iig

                          Comment


                            Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                            mooi kleurtje die toppen
                            dat gaat smakelijk worden
                            is leuk en leerrijk om te volgen je verslag
                            gratz
                            B2N

                            Comment


                              Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                              Bedankt luitjes

                              Heb weer een paar toppen geoogst. Onder andere deze lekkertjes:
                              20150514_BBG_Toppen_Oogst_DSC6632.jpg

                              De eerste oogst is inmiddels droog. Was 70 gram. Deze keer is er flink meer geoogst

                              Wordt wel steeds rustiger in de tent:
                              20150514_BBG_Overzicht.jpg
                              Heb de lamp maar helemaal terug gedimd naar 250W. Moet dan eigenlijk een andere bulb in, maar daar ben ik te lui voor

                              Nog maar een paar grote toppen over, maar wel nog een hoop kleine topjes met veel trichomen erop:
                              20150514_BBG_Top_ZS PMax.jpg


                              De moederplanten in de urnen werden te groot, dus die zijn gisteren gesnoeid en daar heb ik dan wat stekken uit gekozen om te kijken hoe dat wortelt op gewoon water zonder toevoegingen.

                              Die stekken stonden er vanmorgen lekker bij:
                              20150514_MG_Stekken_DSC6691.jpg

                              Kort na het stekken hingen ze wat slap, maar dat is gelukkig dus weer over gegaan.

                              De kleurtjes van de schuimpjes geven aan van welke moeder ze komen. Kan ik ze niet meer verwisselen


                              Volgende ronde ga ik trouwens radicaal anders aan de slag

                              Ik heb namelijk spullen besteld voor een LED armatuur. Hopelijk heb ik het snel binnen en dan wordt de volgende ronde: Chocolope in SCROG onder 400W LED. Wel nog DWC, maar dan met "Pond saver" erin om het water schoon te houden.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                                Wow heerlijk om te zien
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X