ja, mijn sokken staan in qnq zijn topic. Ik denk nu wel 2 maal na voor ik een foto oplaad 
Ik groei al jaren voor onder TL, maakt op zich niet zoveel uit. Ze gingen nu al te hard. Mijn nieuw licht is bijna klaar, het wordt inderdaad chinese rommel
Maar aan 4 euro voor een cob als die dan niet zo efficiƫnt is, maakt mij allemaal niet zoveel uit. Er komt een bak licht af en de plantjes groeien er goed op en het kost me bijna niets. Waarom zou ik geld uitgeven aan cree of citizen als ik die dingen al liggen heb?
Mijn hoofdhok zijn wel cree's.
Het nieuwe licht wordt gestuurd door een arduino, gebruik hem voor timer, dimmen, vocht en temperatuur van het hok en temperatuur van het water.
De code heb ik zelf gemaakt, maar het is niet zo speciaal. Standaard pwm toestanden, mocht je iets specifiek willen weten pm maar.
Ik groei al jaren voor onder TL, maakt op zich niet zoveel uit. Ze gingen nu al te hard. Mijn nieuw licht is bijna klaar, het wordt inderdaad chinese rommel
Mijn hoofdhok zijn wel cree's.
Het nieuwe licht wordt gestuurd door een arduino, gebruik hem voor timer, dimmen, vocht en temperatuur van het hok en temperatuur van het water.
De code heb ik zelf gemaakt, maar het is niet zo speciaal. Standaard pwm toestanden, mocht je iets specifiek willen weten pm maar.

Comment