Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
staan er inderdaad erg mooi op!ik zie paarse bladeren,is dat genetisch?of is t te koud in hokje?lichte paarse verkleuring(dus niet zo als bij jou)kan ook n fosfor tekort zijn.
ga zo door!grtz
zieter wel mooi uit....goh....wat een bruute mooie foto's....kun je'm ier ook eens langssturen.......... dikke stammen niet normaal.............fantastisch.....
mooie compacte toppen en gezonde plantjes
kheb een vraagje over al die voeding, je gebruikt redelijk veel voeding wat ik niet erg vindt en je spoelt ook nodig veel
wat zijn je ervaring als je zonder voeding kweekte, heb je nu drastisch veel meer met aal die voeding?
Ik heb nog nooit zonder voeding gekweekt, geen idee van het verschil!
mooie compacte toppen en gezonde plantjes
kheb een vraagje over al die voeding, je gebruikt redelijk veel voeding wat ik niet erg vindt en je spoelt ook nodig veel
wat zijn je ervaring als je zonder voeding kweekte, heb je nu drastisch veel meer met aal die voeding?
Leave a comment: