critical royal queen seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • MotherGrower
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Zo eindelijk een account gemaakt. We hadden het bij Alien over je plantjes maar dit zijn beesten.
    Gewoon zo doorgaan lekker dat schema op je blaadje aanhouden.
    En af en toe je blaadje overtikken/schrijven zag er al aardig gebruikt uit zeg maar (das een goed teken).

    Heren u ziet het mooie dames maken mooie dingen.
    Proficiat.
    Last edited by MotherGrower; 25 March 2010, 17:20.

    Leave a comment:


  • R()b
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Damn zeg mooie plantas
    Wil ze misschien buiten zetten deze zomer

    Leave a comment:


  • marcel3
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    zeer netjes miss

    Leave a comment:


  • Miss-Greenthumb
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    ja ik ben heel content met wat ik eraf gehaald heb, geen toprot en mooi rijp hangen nu te drogen in de donker met een ventilator ik ben er bijna...
    volgende week vrijdag mag je komen proeven!

    Leave a comment:


  • SirSmokeAllot
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Alle...tis toch nog gelukt voor pasen
    Grtz $iR

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Mooizo, tevreden over de kweek¿

    Leave a comment:


  • Miss-Greenthumb
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    de dames zijn ondertussen geoogst en binnenkort kom ik de vrijdag een proevertje geven

    Leave a comment:


  • keukentrap
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    ja joh ben ook erug benieuwd...
    Pzzzz

    Leave a comment:


  • Izthewiz13
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Hoe staat het met de dames ondertussen miss ?

    Mvg Izzzzz

    Leave a comment:


  • Vdb
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Dat ziet er netjes uit, ik zie dat je hetzelfde kacheltje als ik gebruik. Kwam overlaatst in de donkereperiode in men hok en alles zag mooi rood door het lichtje van de kachel, wanneer die blaast. Dus heb ik dit lampje verwijderd. Op je stopcontact is er ook z'on lampje. Dit verklaart misschien ook het uitschieten.

    Leave a comment:


  • SirSmokeAllot
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    ziet er echt megageil uit missG...damn.
    Volgens mij wordt het krullen van de bladeren en het paarskleuren veroorzaakt door te hoge temperatuursverschillen licht/donker of door het werken met een elektrisch kacheltje. In de luchtuitstroom van je kacheltje kan het soms 45°C worden of meer... Dit verklaart ook gedeeltelijk het uitschieten van je plantjes langs de ene kant volgens mij.

    Grtz $iR

    Leave a comment:


  • Smoking Fifi
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Wow die rechtse ziet er echt te zot uit

    Leave a comment:


  • Miss-Greenthumb
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13
    aah , ligt je temp hoger dan het normaal zou moeten miss?
    Mvg Izzz
    JA, ik zag dat mn temp max 34 graden geweest was...

    Leave a comment:


  • Izthewiz13
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    aah , ligt je temp hoger dan het normaal zou moeten miss?
    Mvg Izzz

    Leave a comment:


  • Miss-Greenthumb
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13
    hoi miss green , waarom staan je bladeren zo hard naar boven gekruld op foto 4 ?
    Verder hebk niet meer te zeggen dan niceee!

    Mvg Izzz
    ik denk dat dat door de warmte komt, zal wel een deel aan de voeding liggen ook, dit weekend ga ze de spoelbeurt geven en kijken of het verbeterd...

    Leave a comment:

Bezig...