Re: critical royal queen seeds
Sodeknetter miss. dah ziet er megagoed uit!
critical royal queen seeds
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: critical royal queen seeds
Dat zijn nogal toppen dat daar aankomen
Ziet er smakelijk uit
Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
Hi Miss, je tuintje ziet er cool en lekker uit
, fijn plantje, de critical.
Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
zien dr mega mooi uit miss !!!
grtzLeave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
@Miss greenthumb,
"Normaal" word een ph5,7 a 5,8 aangehouden op mapito.
Ik dacht dat je misschien je drainwater meet en aan de hand van die waarde je PH stuurde.
Maar als het zo goed gaat dan moet je er niets aan doen, never change a winning team
Succes
Gr john75Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
ik hou mn hele kweek mn ph waarde tussen de 5,3 en 6 is mn maximum
dit heb ik zo geleerd en volg mn voedingsschema, heb er verder geen verklaring voor... Ik doe dit al van dag 1 dat ik beginnen kweken ben, mn ec laat ik wel verhogen naarmate de bloeitijd vorderd
grtsLast edited by westport; 31 December 2009, 15:44.Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
@Miss greenthumb,
Ik zag dat je nogal een lage ph waarde aanhoud.
Heb je hier een verklaring voor of hangt dat af van je drain?
Verder zien je planten er wel gezond uit, mooi!
Gr john75Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
5e week bloei EC 2.0 tot 2.1 – pH 5.3
Komt ongeveer neer op:
150cc Booster 150cc Superbloei 50cc enzymen A+B toevoegen,dit is geheel afhankelijk van de meting van de restvoeding in de grow-box.
Het gaat hier eindelijk een beetje voorruit en ik begin weer me halve kilo te zien verschijnen!! er is maar 1 plantje dat tegenvalt en donkergroene bladeren begint te krijgen, ik heb nu mn ec veranderd van 400ml naar 300 en kijken wat dat geeft, volgende week geef ik een spoelbeurt met alleen enzymen en zet ik de ph op 5,3:
Dit is om resten van voeding en eventueel dode wortels op te ruimen uit het systeem.
In week 7 kan de voedingsverkrachting weer beginnen!!
verder laat ik de beelden voor zich spreken...
Attached Files- 101_0839.jpg (61,3 KB, 212 views)
- 101_0835.jpg (64,0 KB, 170 views)
- 101_0834.jpg (58,8 KB, 177 views)
- 101_0830.jpg (97,2 KB, 162 views)
- 101_0829.jpg (143,2 KB, 175 views)
- 101_0823.jpg (53,0 KB, 139 views)
- 101_0802.jpg (98,6 KB, 139 views)
- 101_0817.jpg (101,5 KB, 127 views)
- 101_0805.jpg (131,1 KB, 127 views)
Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
bedankt voor die nuttige info over die ph meter heb hem nu ook besteld
tenminste een schappelijke prijs in plaats van die peperdure onzin MVGG
Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
Dito hier. Heb hem ook.Wbt de PH meter die je gebruikt, das grappig ik heb precies dezelfde.
Echt een ideaal en supergoedkoop dingetje.
Ik heb hem gekocht bij detectorshop.nl voor 29,95
http://anonym.to/http://www.detector...nten/index.php
Grtz
Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
Dat ziet er allemaal errugggg goed uit Miss Green.
Dikke vette toppen.
Wbt de PH meter die je gebruikt, das grappig ik heb precies dezelfde.
Echt een ideaal en supergoedkoop dingetje.
Ik heb hem gekocht bij detectorshop.nl voor 29,95
Ongetwijfeld hebben die hem ook weer via Ebay (danwel rechtstreeks vanuit China) gehaald.
Suc6 met je super mooie planten.Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
@ puurjointje, ja ik kweek al een tijdje, ex was er mee begonnen maar zag het niet meer zitten en ik heb het toen overgenomen en ben sinsdien serieus gebeten door de kweekmicrobe!! ik kom idd dikwijls in alien...
die ph en ec meter heb ik op ebay gekocht ze kosten ongeveer 28 euro per meter.
grts miss greenLeave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
heey miss.greenthumb
mooi draadje kan ik nog veel van leren maar uhm (je naam is miss.greenthumb ik neem aan dat je een vrouw bent???)
sow een vrouw die hydrokweek doet en dan ook nog met zo een
mooi systeem gho dat moet wel goed komen maar wat mijn vraag
eigenlijk was
die ec en ph meter waar kan ik die kopen die wat jij hebt en wat kosten die???
ziet er goed uit zal een lekker rokertje worden.
zag in het draadje van mooi weekend dat jij ook bij alien komt
zou je daar weleens willen zien en met je praten want dit lijkt mij
heeeeeeeeeel intressantLeave a comment:

Leave a comment: