critical royal queen seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Miss-Greenthumb
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    g*dverd*mme zeg jij stelt wel moeilijke vragen; hoeveel is je m3??? geen idee dat zal wel op de site van igrow te vinden zijn...
    ga dat blazertje bij lichten uit warmte laten blazen en lampen uit koude lucht, nu zet ik het alleen lampen uit aan..L zien of dat verbeterd, een groeispurtje mogen ze nog wel krijgen, zeker die die vanvoor staan...
    grts

    Leave a comment:


  • devils haze
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    das wel over de max miss die temp
    moet je echt kijken voor die te laten zakken
    kunnen de planten nog wel eens raar op reageren
    zoals bijvoorbeeld in eens weer een groeispurt
    hoeveel m3 is je afzuiger???

    Leave a comment:


  • Miss-Greenthumb
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    ik heb een passieve inlaat, ik kan niet anders dan er een kacheltje in te hangen...
    ben er ook niet kapot van dat dat daar hangt maar kan niet anders mijn draden zijn te kort om de stopcontacten in het dak te gebruiken...
    zijn verlengsnoeren veiliger? grts
    ps met de lampen aan is het 34 graden max

    Leave a comment:


  • markster
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    Oorspronkelijk geplaatst door devils haze
    ah ok

    ik zou het kacheltje zelf niet in het hok zetten vandaar dat ik vroeg of je
    een actieve inlaat had dan kon je misschien het kacheltje voor de
    inlaat zetten met als doel dat de warmte wat je in je hok brengt beter
    verdeeld zal worden en omdat bij de bron zelf is het altijd warmer dan
    het gemiddelde in je hok (maar met 17 graden zit je goed) wat is het met licht aan ???
    dus de planten achter zullen het warmer hebben dan die voor in het hok
    ps wat mark zegt van die stekkerdoos had ik ook gezien en eigenlijk begrijp
    ik mark zijn bezorgdheid zeg maar ook want als je daar met hoge lv kom
    te zitten kan je een klein brandje krijgen in je hok in het ergste geval
    dus van stroom stekkers of aansluitingen ben ik ook niet kapot van als
    die in mijn tent of ruimte waren
    maar waar het allemaal om draaid is dat alles zo blijft gaan als nu miss
    je bent een goed voorbeeld en er zullen nog vele anderen jou gaan
    volgen
    ps als je alleen een afzuiger hebt dan heb je een passieve inlaat
    als je een afzuiger en een inblazer hebt dan heb je een actieve inlaat

    gtrzzz DH

    inderdaad dat bedoelde ikthanx dh

    Leave a comment:


  • devils haze
    replied
    Re: critical royal queen seeds

    ah ok

    ik zou het kacheltje zelf niet in het hok zetten vandaar dat ik vroeg of je
    een actieve inlaat had dan kon je misschien het kacheltje voor de
    inlaat zetten met als doel dat de warmte wat je in je hok brengt beter
    verdeeld zal worden en omdat bij de bron zelf is het altijd warmer dan
    het gemiddelde in je hok (maar met 17 graden zit je goed) wat is het met licht aan ???
    dus de planten achter zullen het warmer hebben dan die voor in het hok
    ps wat mark zegt van die stekkerdoos had ik ook gezien en eigenlijk begrijp
    ik mark zijn bezorgdheid zeg maar ook want als je daar met hoge lv kom
    te zitten kan je een klein brandje krijgen in je hok in het ergste geval
    dus van stroom stekkers of aansluitingen ben ik ook niet kapot van als
    die in mijn tent of ruimte waren
    maar waar het allemaal om draaid is dat alles zo blijft gaan als nu miss
    je bent een goed voorbeeld en er zullen nog vele anderen jou gaan
    volgen
    ps als je alleen een afzuiger hebt dan heb je een passieve inlaat
    als je een afzuiger en een inblazer hebt dan heb je een actieve inlaat

    gtrzzz DH
    Last edited by devils haze; 10 December 2009, 20:53.

    Leave a comment:

Bezig...