Re: critical royal queen seeds
g*dverd*mme zeg jij stelt wel moeilijke vragen; hoeveel is je m3??? geen idee dat zal wel op de site van igrow te vinden zijn...
ga dat blazertje bij lichten uit warmte laten blazen en lampen uit koude lucht, nu zet ik het alleen lampen uit aan..L zien of dat verbeterd, een groeispurtje mogen ze nog wel krijgen, zeker die die vanvoor staan...
grts
critical royal queen seeds
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: critical royal queen seeds
das wel over de max miss die temp
moet je echt kijken voor die te laten zakken
kunnen de planten nog wel eens raar op reageren
zoals bijvoorbeeld in eens weer een groeispurt
hoeveel m3 is je afzuiger???Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
ik heb een passieve inlaat, ik kan niet anders dan er een kacheltje in te hangen...
ben er ook niet kapot van dat dat daar hangt maar kan niet anders mijn draden zijn te kort om de stopcontacten in het dak te gebruiken...
zijn verlengsnoeren veiliger? grts
ps met de lampen aan is het 34 graden maxLeave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
ah ok
ik zou het kacheltje zelf niet in het hok zetten vandaar dat ik vroeg of je
een actieve inlaat had dan kon je misschien het kacheltje voor de
inlaat zetten met als doel dat de warmte wat je in je hok brengt beter
verdeeld zal worden en omdat bij de bron zelf is het altijd warmer dan
het gemiddelde in je hok (maar met 17 graden zit je goed) wat is het met licht aan ???
dus de planten achter zullen het warmer hebben dan die voor in het hok
ps wat mark zegt van die stekkerdoos had ik ook gezien en eigenlijk begrijp
ik mark zijn bezorgdheid zeg maar ook want als je daar met hoge lv kom
te zitten kan je een klein brandje krijgen in je hok in het ergste geval
dus van stroom stekkers of aansluitingen ben ik ook niet kapot van als
die in mijn tent of ruimte waren
maar waar het allemaal om draaid is dat alles zo blijft gaan als nu miss
je bent een goed voorbeeld en er zullen nog vele anderen jou gaan
volgen
ps als je alleen een afzuiger hebt dan heb je een passieve inlaat
als je een afzuiger en een inblazer hebt dan heb je een actieve inlaat
gtrzzz DH
inderdaad dat bedoelde ik
thanx dh
Leave a comment:
-
Re: critical royal queen seeds
ah ok
ik zou het kacheltje zelf niet in het hok zetten vandaar dat ik vroeg of je
een actieve inlaat had dan kon je misschien het kacheltje voor de
inlaat zetten met als doel dat de warmte wat je in je hok brengt beter
verdeeld zal worden en omdat bij de bron zelf is het altijd warmer dan
het gemiddelde in je hok (maar met 17 graden zit je goed) wat is het met licht aan ???
dus de planten achter zullen het warmer hebben dan die voor in het hok
ps wat mark zegt van die stekkerdoos had ik ook gezien en eigenlijk begrijp
ik mark zijn bezorgdheid zeg maar ook want als je daar met hoge lv kom
te zitten kan je een klein brandje krijgen in je hok in het ergste geval
dus van stroom stekkers of aansluitingen ben ik ook niet kapot van als
die in mijn tent of ruimte waren
maar waar het allemaal om draaid is dat alles zo blijft gaan als nu miss
je bent een goed voorbeeld en er zullen nog vele anderen jou gaan
volgen
ps als je alleen een afzuiger hebt dan heb je een passieve inlaat
als je een afzuiger en een inblazer hebt dan heb je een actieve inlaat
gtrzzz DHLast edited by devils haze; 10 December 2009, 20:53.Leave a comment:

Leave a comment: