Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn fun kweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn fun kweekje

    Korting op 420shop
    Hallo mensen van ‘t jointjedraaien forum. Ik denk laat ik ondertussen ook maar eens een eigen post maken en mijn een paar fotos van mijn eerste kweekje delen. Wie weet ga ik van mijn volgende een mooi verslag maken.
    Attached Files

    #2
    Misschien vergeten toe te voegen, ik kweek op cocos met perliet grond van Plagron en als groeivoeding heb ik een handje kunstmest gebruikt. In de bloei zoals nu gebruik ik om af en toe coco bloom A&B van BAC dit omdat de gele puntjes mij vgm vertellen dat die een beetje overvoed is. Nu denk ik dat dit ook aan de genetica kan liggen maar daar probeer ik nog achter te komen.

    Comment


      #3
      Leuk dat je je kweekje deelt
      Wel verplaatst naar Binnen wiet kweken > Kweken op cocos > Cocos Kweekverslagen
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #4
        Waw waw goed bezig!

        Comment


          #5
          Wat voor plant heb je staan? Is in ieder geval nog mooi groen, suc6
          buiten-2020, 2021, 2022, 2023
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • KayOG
            KayOG commented
            Editing a comment
            Dankjewel! Ik heb een blueberry autoflowertje staan.

          #6
          Vandaag een beetje ontbladerd omdat ik het te druk vond worden in t midden van de plant. Meeste blaadjes zagen er gezond uit maar aan de hoofdtoppen is te zien dat ze te dicht op de lamp hangen en/of te heet worden, is er iets wat hier tegen gedaan kan worden? Hoger hangen gaat helaas niet zoals jullie zien.
          Attached Files

          Comment


          • Highrider
            Highrider commented
            Editing a comment
            Afbinden en naar beneden trekken met dik draad (dun draad snijd in de takken) om je meisje wat te laten krimpen zonder der te verkrachten.

            Toppen knakken is ook een optie die je bij verschillende growers voorbij ziet komen, zelf geen ervaring mee.

            Zie dat je nog een schoon filter hebt, persoonlijk zou ik er voor kiezen om deze buiten de tent te plaatsen en er door af te blazen.. ken je je lampie gewoon een stukje hoger hangen.

          • KayOG
            KayOG commented
            Editing a comment
            Ik zie je comment nu pas ik ga mij inlezen in deze 2 manieren bedankt👌

          #7
          Vandaag een nieuwe update. Ik heb de lamp een paar centimeter naar boven weten te hangen en het water opvang bakje verwijderd, dit scheelt samen een kleine 10cm voor deze kweek doe ik het ermee. Volgende maak ik de filter boven aan de tent vast. Ik heb wel een blad probleem ik zal daar ook wat foto’s van bij voegen, ik denk zelf dat het een combinatie is van voeding overschot en dat die is overgelopen naar een tekort. Mocht iemand anders hier anders over denken of iets vanaf weten hoor ik ‘t graag.
          Attached Files
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          Bezig...
          X