NL X White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #61
    Zit in week vijf van de bloei nu, De internoden beginnen zich te vullen met bloemen. Heb wel in de gaten dat dit een laatbloeier is.









    Grtz

    Comment

    • ijscoman1
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2008
      • 1768

      #62
      Hey Bobo leuke foto's, dat ziet er goed uit! Nu zijn planten bij jou gelukkig altijd in goede handen Je bent zowaar alweer op de helft dus dat moet helemaal goedkomen. Krijgen ze nog steeds visemulie? Keep it up man.

      Greetzz

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #63
        1 keer per week krijgen ze visemulsie mee, voor de rest de gewone canna voedingslijn op volle dossis, plus PK 13-14.

        Grtz

        Comment

        • PITcrew
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Dec 2008
          • 378

          #64
          ik sta er nog altijd versteld van hoe snel dat gij die planten kunt laten groeien.

          magische toverkracht mss.lol

          en alles staat er netjes bij


          Greetz
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment

          • MrGreenfinger
            Retired
            • Dec 2008
            • 5

            #65
            Jawadde!! Uw dames staan er weer prachtig bij maar we zijn natuurlijk nie minder gewend van u... Ge zijt gelijk een beetje 'de groene Hugh Heffner' Keep up the good work!!!

            Comment

            • Jona
              Retired
              • Jun 2008
              • 2797

              #66
              Bobo, nog even een vraagje over het soortje dat je hier staan hebt.
              Ik vroeg me af of wat ze in de gewone volksmond 'NLX' noemen, of dit dan dit soortje is dat jij hebt: NL X White Widow? Of zie ik dat verkeerd? Graag antwoord op jou of op mijn topic waar ik de vraag stelde:
              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...aze-t2938.html

              Thx maat!

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #67
                X staat gewoon voor kruising. Dus een northern light met white widow

                Twee weken verder de bloemen beginnen goed aan te zwellen.



                Grtz

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #68
                  Yep, het begint al mooi te komen
                  Nog wat over het soortje: Zijn ze makkelijk vatbaar voor ziektes eigenlijk? Kortom, iets voor een beginnend kweker? Ook qua toprot enzo...
                  Keep it up!

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #69
                    @ jona, ze zijn heel resistent.

                    Kleine update.







                    Grtz

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #70
                      Zien er sexy uit, mooie buds in aanmaak.
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • Weedy
                        Ultra Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2248

                        #71
                        Ziet er lekker uit Bobo
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        • Jona
                          Retired
                          • Jun 2008
                          • 2797

                          #72
                          Das enkel maar stof om nog maar eens tot de conclusie te komen dat er te weinig tijd in een mensen leven gaat om al de fijne plantjes eens gezet te hebben . De toppen komen ondertussen wel, das duidelijk! Hopelijk kan er wat deftigs van afkomen . Dat het goede kwaliteit is spreekt voor zich maar zijn het grote opbrengers die planten met WW genetica?
                          Keep it up!

                          Comment

                          • venom
                            Chronic Stoner
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Dec 2008
                            • 179

                            #73
                            mooie dames heb je daar bobo

                            Comment

                            • darkiess
                              Retired
                              • May 2008
                              • 1645

                              #74
                              ziet er weer grandioos uit

                              Comment

                              • westport
                                Wicked Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Aug 2008
                                • 3847

                                #75
                                Hey bobo ze zien er mooi uit!
                                Hoeveel dames heb je uit het zaad kunnen halen?
                                grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                                Comment

                                Bezig...