Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    haha, ik ben benieuwd..maar jou kennende, hen je altijd een verrassing...

    ergens
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Die NL heeft echt wel haar tijd nodig om deftig aan te dikken he...
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        @ escar, de verassingen liggen sinds gisteren inde kiem.

        3x auto Chocolope en 1x auto big devil
        Die auto big devil was alleen jammer genoeg na 24 u nog niet gekiemd de andere 3 wel.
        Heb ze toch maar al alle 4 in een 3l pit gedaan
        Met gespoelde coco's en rhizotonic.

        Idd gamm ze doen me heel hard denken aan de laatste auto haze ik gezet heb.
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Ziet er erg goed uit Nik. Mooie groene planten ook. Volgens mij plakken ze als de zenuwen.

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Heej luitjes nu de oogsttijd hier is zijn we weer uiterst gelukkig ook al zal de nl nog op zich laten wachten.
            Ondertussen heb ik sinds vandaag besloten deze moby dick op dieet te zetten!

            De teef is ondertussen overal milky waar ik kijken kan dus tijd om te spoelen dacht ik.
            Toen ik van morgen al mijn dames nog eens goed verzoop met 20l water en enzymen derin heb ik enkele foto's van haar genomen

            DSC02817.jpg


            Je ziet het alle haartjes zijn bruin gekleurd, amber moet ik bij deze niet echt verwachten.
            DSC02822.jpg

            DSC02821.jpg

            Hopelijk word het een lekkere smoke!

            Thx ron ze plakken idd als gek, wat ene harsproductie
            Last edited by Nik; 10 January 2014, 09:12.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Kloteplant om te knippen...
              Zeker als je alle blad weg wil zoals ik ze knip.
              In dat geval wel veel bruikbaar knipafval voor ijshash o.i.d.

              Hopelijk komt er lekker rokertje vanaf.
              Het is je gegund!
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Als ze even goed gaat smaken dan ze eruit ziet ------->

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Thx gamm en shifty,
                  Ze heeft idd erg veel blad in haar toppen en dat rook ik ook niet echt graag, maar zoals je zegt ice roken we wel graag
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Dat zijn lekker besprinkelde suikerblaadjes inderdaad. Daar zitten trouwens toch wel amber trichomen op?

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Onder wit licht zie ik niks van amber wietefras op x60 ... Maar wel allemaal milky trich's zwarte heb ik gelukkig nog niet gezien
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Oh ok, dacht op die foto's wat amber kleur te zien op de grotere bladeren, maar goed jij zit er uiteraard dichter op

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Gaan we nog ff voor een quick mini update!

                          Vandaag hebben alle dames 5 ml p&k meegekregen in hun 10 l voeding want de northern light beginnen er echt om te smeken.
                          DSC02859.jpg
                          Maar in deze update enkel ff wat pic's van de md die de volgende is voor de slachtbank, ik schat nog een goede week en ze mag op dieet!
                          DSC02823.jpgDSC02830.jpg

                          Hier zieje waar ik mij mede op baseer voor oogstdatum bij af.
                          DSC02835.jpgDSC02836.jpg Hier op de foto zieje duidelijk dat er nog enkele "nieuwe"(witte) calixen in de bloemen verschijnen, dus daaruit maak ik op dat ze hun hoogte punt nog niet bereikt hebben.
                          Ook aan de drinkbehoefte van je dame zie je goed in welk stadium ze is, deze drinkt haast niks meer dus die begint op haar einde te komen.
                          De trich's bekijken is ook altijd handig alleen bij af's is het wat tricky, vooral omdat sommige echt haast geen amber aanmaken
                          Dus waar ik me op baseer is dan dat alle trich's op zijn minst milky zijn.

                          Dus ik hoop dat dit mensen die twijfelen bij autoflowers iets wijzer heeft gemaakt en mischien nog aanvulling van andere mensen...

                          En de nl die vanuit mijn groeihokje kwam vanonder een 250w en nu er plaats was onder de 600 heeft ie daar een plaatsje gekregen.

                          DSC02848.jpgDSC02851.jpgDSC02858.jpg Je ziet onder een 250w kan je ook een mooie bonsai groeien

                          DSC02856.jpg Je ziet dat deze dame met harde hand is groot gebracht !
                          Attached Files
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            mooie plantjes nik
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Lekker Nik! Mooie kweek!!
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Thx Thugz & chemiel!
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X