Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Hoe zit het hier met onze grootste zus?
    Kleine update?
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Zoals Gamm gevraagt heeft : a fresh update !

      Het gaat zijn normale gangetje in men tuin, dames zwellen andere zijn aan het afbloeien.
      Zeker de nl is een trage afbloeier Maar dat geeft me helemaal niks!
      Uit mijn vorige run heb ik wel geleerd dat hoe trager ze afbloeien hoe groter de opbrengst en dat ziet er nu ook weer zo uit !

      Ook als ik naar gamm zijn report van de nl af kijk zit ik alleen maar vol spanning te wachten wat die sletten me nog te bieden hebben!

      Dan nu de pica's :

      DSC02864.jpgDSC02868.jpg
      Ja grote nl zus mocht idd als eerste, zoals je ziet is ze gigantisch geworden van hoek naar hoek 76 cm.

      DSC02870.jpgDSC02872.jpg
      Je ziet dat dit dikke toppen in wording zijn

      Dan hier haar kleinere zusje:

      DSC02883.jpgDSC02885.jpg
      Ja ik heb redelijk wat moeten knakken en buigen om deze in het gareel te houden.
      DSC02887.jpg
      Maar aan deze top te zien gaat al dat knakken wel lonen !

      Dan hier de moby dick die bijna om gaat.
      DSC02879.jpgDSC02880.jpg
      Nog 5 dagen te gaan voor het spoelen, maar ze drinkt niks meer en toont ook geen echte tekorten

      DSC02881.jpgDSC02882.jpg
      Jammer genoeg nog geen amber te bespeuren..

      Hier haar grote zus, die ook al op dieet staat :
      DSC02888.jpgDSC02890.jpgDSC02892.jpg

      En dan de haze 2.0 een echte tegenvaller met enkel fluffy bud...
      Ik denk dat dit wat door de ruderalis erin komt...
      DSC02898.jpgDSC02900.jpg
      Attached Files
      Last edited by Nik; 14 January 2014, 19:13.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        die moby dick ziet er heeerlijk uit pik
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Trage dames inderdaad, die NL auto. Mijn laatste ging na bijna 14 weken om.
          Maar wat krijg je er niet voor terug?

          Veel succes nog en bedankt voor de snelle reactie!
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Hahaha is ook een heerlijke smoke poepzak, ik heb al wat van de mobydick gerookt en ik moet zeggen echt lekker.
            DSC02904.jpgDSC02905.jpg

            Ik ben normaal niet zo'n "wit wiet" roker & meer een haze skunk roker.
            Maar ik moet zeggen deze smoke heeft me aardig verast niet enkel van smaak ( wat nog redelijk vers is) maar vooral voor effect.
            Dus ik verheug me al op de rest van de moby dick!

            Dat vind ik ook helemaal niet erg dat ze er lang over doen, wat een mooie topontwikkeling!
            Nu maar geduldig wachten he...

            Smoke ze,
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Mooie toppen Nik, alles nog ferm onder controle. Kijk je trouwens uit met die moby dick. Ik ken een bepaalde visser die zijn ene been er al aan verloor
              Of was dat toch fictie...

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Ik ga echt niet zo dom zijn of die visser Ron, ik weet dagje daar niet mee mag voetballen of je verliest zo een been
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    yo nik mooi tuintje alweer is die moby dick ook een AF ? Ja waarschijnlijk net zoals die nl ... en die vaporiser heb je die online gekocht ? groei ze !
                    O en geef je nog eens pk 13-14,ik gebruik ook die bloombastic maar denk bij mijn volgende ronde ook eens in de 5de week pk 13-14 te geven en hoeveel % ruderalis zit er in die haze 2.0 grtz.
                    Last edited by smoke187; 16 January 2014, 22:07.

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Hallo smoke,

                      Alvast bedankt en nu ga ik ff proberen reageren op al je vragen.
                      De haze 2.0 is een kruising van Jack herrer x (roadrunner x jyd haze) dit is van dina fem.
                      Hoeveel ruderalis erin zit is moeilijk te bepalen, het is ook niet gezegt dat de rare topontwikkeling daardoor is dat is juist maar een veronderstelling van mij.
                      Het kan evengoed aan de kruising liggen, Jack herrer heeft soms wel een rare topopbouw.

                      De vaporizer kan je wel overal wat online kopen ik dacht dat zamnesia hier de schepste prijs had, anders moet je hem van overzees laten komen.

                      Over de pk's vraag je best iemand anders raad, ik ben ook nog volop aan het expirementeren met pk's er zijn veel meningen over.

                      Ik geef het vanof ik zie dat de bloemen beginnen zwellen, ik gebruik pk en bloombastic omdat ik nog pk 13/14 staan heb want bij bloombastic is de pk verhouding 20/21 dacht ik.

                      Ik durf vroeger in de bloei ook eens een beetje pk toevoegen als ik fosfor of kalium tekort zie.
                      Ik geef nooit de volle dosis pk...
                      Maar ik zeg het je zoekt er beter wat meer over op over pk's want je kan er je dames volledig mee kapot krijgen!

                      Ik hoop dat dit je wat helpt!

                      Grtz
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Ok nik . Ben ook zowat opzoek naar wat geven en wanneer, en ik gebruik ook die bloombastic, de pk verhouding die je daar zei is juist.
                        Ik vind de bloombastic goed in een bepaalde tijd van de bloei maar ik denk dat de plant nog iets nodig heeft , maar hier kom je ook wel wat te weten. Ik ga morgen eens zamnesia site bezoek nu ben ik redelijk ko grtz.

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Ik geef de dames ook nog tekens Coco a&b mee en nog wat silicium.
                          En volgens mij hebben de dametjes zo alles wat ze willen... Je kan natuurlijk nog topbooster enzo erin doen ...
                          Maar of dit nu een verschil maakt denk ik niet echt, enkel maar aan je portemonnee vrees ik!
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Comment


                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Jaja we hebben het gescheten !
                                DSC02907.jpg Zoals jullie zien heeft de spint ook hier toegeslagen!
                                Gelukkig nog maar op 1 dame die ik er dan ook direct heb uitgehaald en geoogst.
                                Het was een moby dick dame die ik toch ging oogsten.

                                Dus nu maar wachten op de roofmijt zodat ze al de spint kunnen opvreten.


                                Grtz
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X