Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Zonde man, sterkte ermee.

    Je kan ze nog laten doorgroeien en binnenkort alle webben weghalen, dan van alles hasj maken, heb je toch nog wat over.

    Volgende keer goed schoonmaken en preventief werken, maar dat hoef ik je niet meer te vertellen denk ik.

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Thx Ron,Gamm en cookaap voor de steun...
      Neej dat hoef je me idd niet meer te vertellen cook normaal neem ik enkele kleine maatregelen, maare wie verwacht er nu ook spint in januari...
      Webben heb ik nog niet in de toppen gespot gelukkig ma soit idd dat word veel meer ice

      Mensen die gevoelig zijn aan horror sla deze foto's over, ook growers met een zwak hart of pacemaker alsook hoogzwangere vrouwen slaan dit beter over!

      Dusja genoeg gezeikt hier zijn de foto's !

      DSC02960.jpg
      Hier de kleinste van de hoop die ff onder een 250w lamp in bloei is getrokken, deze dame is enkel acherruit gegaan buiten een week of 2 terug

      DSC02962.jpg


      DSC02967.jpg
      Deze dame bezijkt gewoon onder het gewicht van haar toppen nochtans zwellen ze al geruime tijd niet meer



      DSC02973.jpg DSC02975.jpg De grootste van de nl's ze had zoveel potentieel, ze zou me gemakkelijk 100+ gramen opgeleverd hebben met haar spanwijdte van 78 cm...

      Jammer....
      DSC02981.jpg Je ziet hoe hard ze het te verduren hebben gellukkig vind ik nergens webben terug en dat lucht toch een stuk op, want een knetterjoint wil niemand... DSC02979.jpg
      DSC02983.jpg

      DSC02985.jpgDSC02984.jpg

      Deze laatste haze dame heeft ook ongeloofelijk veel last van de spint





      Tot zover mijn Horror afbeeldingen ... Ripen is nu mijn laatste optie ook al verwacht ik hier geen wonderen van.
      Het gaat veel knipwerk meebrengen maar zo heb ik nog wat rookbaars en de rest word ice ...
      Attached Files
      Last edited by Nik; 6 February 2014, 17:40.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Zonde. Zijn wel hele coole planten

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Ga je da nog roken met die spinnewebben?
          God was never on your side..

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Thx wietefras! Spinnenwebben ga ik niet roken Bella, ook geen toppen met spinnenwebben!
            Dit word een helse knipartij maar liever dat dan dat ik binnen een maand iets van meneer de broodkweker moet roken!
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Foto 7.. Lijkt eerder op een schimmel die ik ook heb gehad bij me buiten kweek. Misschien was het spint.. Who knows..
              sigpic

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Gisteren voor de eerste keer de NL geproefd na een aantal weken curen.

                Laat ik tussen alle horror door maar wat positief nieuws brengen en zeggen dat ze zeker en vast de moeite is/zal zijn.
                Blijven behandelen zodat er wat te roken vanaf komt makker want ze smaakt...
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Ik vrees dan ook dat je spint had dad, met wat heb je behandelt?

                  Dat doet me deugt dat te horen gamm, ga ik goed in gedachten houden als ik aan het knippen ben!
                  Van smaak en effect gaan ze nooit hetzelfde zijn vrees ik want ik ben ze nu sinds gisteren wat sneller aan het afbloeien door middel van ripen.
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Ja.. Ik haalde de bladeren weg. Dus da's niet zo slim naar mij mening. Hier staan er fotos van. Want begin nu beetje te twijfelen of het wel het zelfde is.. Als het het zelfde is. Dan zal je denk ik fake meeldauw hebben.. Denk ik dan

                    Edite: Ik vind het echt er op lijken. Denk dat je dus ook fake meeldauw heb.
                    sigpic

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Bij mij zijn het gewoon enkele bladeren waar web van het spint ophangt, wat lijkt op schimmel plekken.

                      Ik kon jammer genoeg je foto's in je link niet meer zien, zal wel weer aan mijn superpc liggen.
                      Dus ik kan het niet vergelijken...
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        IMAG0827.jpgIMAG0896.jpg


                        Bij mij zijn het gewoon enkele bladeren waar web van het spint ophangt, wat lijkt op schimmel plekken.
                        Daar vond ik het dus toen ook op lijken toen ik ging kijken met een zak microscoop..
                        sigpic

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Helloha Rokers,

                          Ik kwam vandaag toch nog enkele leuke verassingen tegen dit niet in de bloeiruimte Maar in mijn kleine groeikast, zodus laat ik jullie ff mee genieten :

                          DSC02986.jpg Zoals je ziet was ik wat laat met hen uit hun 5liter potten te verpoten maar deze dames gaan hun extra wortelruimte heel goed benutten heb ik zo een donker grijs vermoeden !
                          Laat het nu boven de grond ook maar exploderen.
                          DSC02988.jpg

                          Hier nog een groepsfoto's nadat ze weer in hun hok stonden en allemaal op gelijke hoogte geknakt waren.
                          DSC02989.jpg
                          Oja je ziet hier drie keer een chocolope x indica autoflower

                          Rechts achter zie je een dark devil van wietzaadjes.nl maar daar vind ik niet veel aan !
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Wat een horrorbeelden idd... Erg jammer van die spint! Succes met de andere plantjes!
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Spint... dat is wel heel erg klote.. hopelijk haal je er toch nog wat van af..
                              -

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Mooie wortelkluit daar !

                                Na die toestanden met de spint mag er wel eens wat meevallen !
                                ​heeft ongetwijfeld iets met Karma te maken !

                                Comment

                                Bezig...
                                X