Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    jammer van de spint mate,

    maar goed dat je andere plantjes er geen last van hebben gehad en zien er trouwens zeer mooi uit.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Hoop dat mij dat ff niet overkomt , vandaag net een fles met Neem binnen gekregen , ik ga dat preventief gebruiken , beter voorkomen dan genezen ,
      Veel sterkte ,hoop dat je nog wat kan redden ,NIK .

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Flink balen die spint.....
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          @ Chemiel , idd 4 jonkies dus 4 nieuwe kansen ze nu nog juist beestjes vrij houden !

          @ Lovis ik ga er zeker wel nog wat van afhalen maar of het rookbaar gaat zijn is een ander verhaal ...

          @Shifty da's een feit en hopelijk heb ik Karma aan mijn zijde

          @ thugz de andere plantjes doen me hopen en nu krijgen zij eens alle aandacht !

          @ Budha bedankt voor het medeleven, hier is er ook weer neemolie in huis om preventief te gebruiken!

          Dat is het zeker el plantos

          Geniet van jullie zondag en allemaal heel veel bedankt voor jullie medeleven !
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Goedenavond,

            Vandaag hebben we weer eens goed huisgehouden in het groeihokje, aangezien ik beslist heb daarin deze 4 dames af te bloeien i.v.m de spint in het bloeihok.
            Ik heb bij alle 3 de auto chocolopes & de auto big devil hun touwtjes nog eens goed aangespannen.

            Meer drastische maatregelen om ze niet langer te laten worden durf ik niet meer nemen na een dikke week bloei, 5 dagen geleden heb ik ze voor de laatste maal gekankt.
            Ff een plaatje hoe het er in het hokje uitziet :

            DSC03024.jpg Zoals je ziet zitten alle toppen nu weer mooi op dezelfde hoogte!
            Het hpi licht hou ik aan tot alle groei eruit is, aangezien de dames max nog 5cm kunnen groeien wil ik ze nu niet nog wat doen strekken door hps licht
            DSC03023.jpg
            Wat jullie misschien wel gaat verwonderen aan deze dametjes op cocos is dat ze nog niks anders hebben gekregen dan rhizotonic & super goedkope osmocote bemestings kegeltjes.
            Kijken of ze hierop hun gehele leven kunnen teren zonder bijvoeden, ik test dit nu nog voor het buitenseizoen eraan komt.

            Deze kast zou natuurlijk niks zijn zonder een abnormaliteit!

            Dit is enkel op dit uitschietertje van een fim actie, de andere 2 uitlopers zijn mooi groen net als de rest van de plant !
            Ook is dit maar 1/5de zo groot als de andere 2 uitschieters,echt eigenaardig

            Jammer genoeg was de camera leeg om van de gehele plant een foto te trekken, behalve eentje zonder flits
            En das echt wazig geworden, maar onder het motto beter wazig dan niets :

            DSC03005.jpg

            Zo dat was het dan weer
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Ziet er goed uit ben benieuwd na die choco's
              Peace✌️


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Sorry zal me verbeteren...Hahaha escargot Het hok! Ziet er goed uit... De plantjes wat minder

                  Succes verder

                  Peace✌️


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Oh , nee dat is het niet....

                    Wat is het......???
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Ja dit is idd een snel in elkaar geflanst hok van recuperatie materialen, ej maar ze groeien erin he!
                      Ik zie jammer genoeg niet wat er mis is met de dames
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Er zijn weer rigoureuze handelingen uitgevoerd zie ik. Het ziet er ineens sterk verbeterd uit zo. Die bladeren nik, Ik heb in mijn eerdere rondes ook gefimd.
                        Als ik het me goed herinner zaten daar toen ook een paar van dat soort bladeren tussen. Waarschijnlijk iets beschadigd tijdens het fimmen. Je knipt de knop door de helft, dus je houd dan wat beschadigen over. Waren bij mij de eerste bladeren of internodes die uit de bewerkte knop kwamen. Als het goed is zullen de volgende internodes weer gewoon goed gaan groeien. Goed, dat denk ik dan hoor. Maar het lijkt er wel erg sterk op. Anders weet ik ook niet wat het is.

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Toppen bij AF's werkt volgens mij beter dan fimmen.

                          Vroeger had ik met fimmen ook altijd zo'n vreemde opbouw.
                          Hoge zijtakken en korte nodes in het midden.

                          Veel succes verder en laat ons hopen dat de spint z'n weg niet vindt naar je andere hok.
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Krijg er bang van van dat spint als ik dit allemaal zo lees.

                            Grote zonde, inderdaad.
                            There are things known and things unknown and inbetween, are the doors.

                            Comment


                              Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Helloha,

                              Ron lang geleden man, ik zie je niet zoveel meer...ook nog geen nieuw kweekje gestart?
                              Wat je ziet op de bladeren is hoogst waarschijnlijk het tabak virus, kan heel goed zijn dat je de plant dan besmet tijdens de fimm/top of diefactie omdat je dan wondes maakt.
                              Bij mij is het hoogst waarschijnlijk al van de breeder van het zaad meegegeven of de verpakker aangezien ik geen tabak rook.

                              @ Gamm daar moet ik je grotendeels gelijk in geven, ik top altijd mijn auto's en nu had ik weer eens wat gexperimenteerd met een fimmactier resultaat :

                              Op 2 van de 4 heb ik op 1 node gefimmd :

                              Deze ac wist nog 2 scheuten extra aan te maken door de fimm, jammer genoeg zijn ze niet mee ontwikkeld.... DSC03031.jpg
                              Bij de ac met het tmv zijn er 2 scheuten mooi ontwikkeld,
                              eentje is een achterkomertje.
                              DSC03034.jpg

                              Maar toch wil ik graag weten wat ik mis doe, hoe het komt dat deze scheuten zo achterblijven.
                              Bij de eerste is het redelijk duidelijk die krijgen veels te weinig licht.... maar bij de 2de

                              Welkom Zpazt en ja spint mijd je beter uit je tuin, best neem olie preventief gebruiken in de groei!
                              Spint word je echt niet gellukkig van !


                              Goedemorgen dames tijd om op te staan! en alles weer op gelijke hoogte te binden ! DSC03030.jpg
                              Last edited by Nik; 12 February 2014, 21:25.
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Zou zo maar heel erg goed kunnen Nik van dat Tabac virus (TMV) . Tsjaa ik ben nogal een sport fanaat. Nu met die Olympische Spelen, zit ik weer achter de tv vast gelijmd. Bovendien moet ik eerst ff een gat gaan roken in die SNSjes van me. Dus ik zie mezelf de eerste weken ook nog niet starten. Moet trouwens ook nog ff zo'n Evsa van 600 w gaan aanschaffen en wat andere spulletjes. Heb iig geen haast. Want je weet "Haastige Spoed, is zelden goed". De plantjes zien er goed uit . Mooi gelijk.

                                Comment

                                Bezig...
                                X