Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Geen probleem smoking dad bedankt voor het meedenken maar zolang je geen bloei hebt kan je alles pesticiden spuiten of bio producten als neemolie
    neemolie word ook preventief gebruikt en dat ga ik mijn volgende ronde dus ook doen...
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Zeker neemolie preventief gebruiken de volgende keer gezien je er nu mee geconfronteerd geweest bent.

      En ontsmetten, ontsmetten, ontsmetten... vooraleer opnieuw te beginnen.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Das jammer die spint , maakt toch gans de boel naar de kloten indien je niet heel snel ingrijpt naar ik begrijp.
        En je hebt natuurlijk geen idee hoe deze rakkers in je tent geraakt zijn ? Ik zal niet snel in iemand zijn grow room stappen als die last heeft van een plaagje tenzij met een papieren overal en schoentjes
        Hopelijk ben je'r snel van verlost ga dit verder volgen, deed ik zowieso al . Grtn

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Ja die neemolie ga ik idd nu preventief moeten beginnen gebruiken.
          Dat ontsmetten en uitgassen ga ik zeker doen als alle dames eruit zijn.

          @ Smoke ff wat meer uitleg over spint

          spint3.jpg Spint is eigenlijk de naam voor een infectie van mijten op planten.
          Ze houden van een warme en droge omgeving, bij 20 graden duurt het van ei naar volwassenen 17 dagen, bij 30 graden 7 dagen bij 14 graden valt de cyclus stil.
          Het zijn vooral de webben die je planten onrookbaar maken, ook al mag je de schade die ze doen door aan de onderkant van de bladeren er de sappen uit te zuigen niet onderschatten.
          Vandaar dat je de witte plekjes op je blad krijgt.
          Bij mij zit het gelukkig nog niet in zo'n ver stadium !

          DSC02936.jpg Je ziet de beschadiging op het blad wel al duidelijk can de spint in de toppen is gellukkig nog niks te zien.

          Gisteren dan maar de beslissing genomen de 1ne moby dick te oogsten aangezien deze helemaal milky is enja met het spint...
          Tot nu toe heb ik nog geen aangetaste toppen van haar gezien...
          Ik heb haar gistren uit mijn hok gezet en tot deze avond in mijn stal gezet met een temperatuur van 6 graden en een lv van 90% ,hopelijk komt dit goed !
          Nu heb ik de fanleafs verwijdert en ze te drogen gehangen.
          DSC02934.jpg
          Dan hier de rest van de pic's van haar:
          DSC02949.jpgDSC02946.jpg
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Spint bestrijdt ik hier door de LV een paar dagen erg hoog te houden. Nooit meer last van gehad sindsdien.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Balen van die spint Nik.... Hopelijk hebben de strijders het snel onder contole....

              Zijn ze al binnen?

              Grtz
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Yep lr2 hier ook vochtigheid 20% omhoog en temp. Snachts een stuk naar beneden en ik zie er al veel minder...

                @el plantos, die worden vanavond uitgezet ja
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Dat ze maar honger mogen hebben dan !!
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Krijg je het al een beetje onder contole Nik? Zag net de foto's met die webben.

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Ja daar kunnen we alleen maar ophopen plantos...

                      Gelukkig is dat geen foto van in mijn tuin Ron...
                      Was gewoon als voorbeeld ik zie ze nog alleen maar op mijn blad.
                      En door de lv op te krikken en de temp. Naar beneden heb ik de indruk dat de spint sterk afneemt...
                      Laat ons hopen dat dat geen illusie is.
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Ok, gelukkig maar Nik. Dacht ff dat het om je eigen kweekje ging. Ik hoop het ook dat dit zal werken. Is weer een methode die ook nog niet kende. Zal wel een erg eenvoudige methode wezen. Als het eenmaal zal werken. Zal met je mee duimen.

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Nu hebben de tetrixen al enige dagen kunnen huishouden in mijn hok maare....

                          Er is nog spint, geen webben maar wel de spint zelf dus de 500 tetrixen houden het spint gewoon maar onder controle.
                          Nu ben ik aan het overwegen roofwants uit te zetten...
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Die tetrixen werken dus een beetje als boeren. Niet alles opeten want anders gaan we zelf dood van de honger. Beetje kort door de bocht maar goed.
                            De Truuk met de LV heeft dus minder effect? Of zorgt juist die hoge LV dat die spint geen webben kan maken? Wel tricky als je dalijk in bloei staat natuurlijk die hoge LV.
                            Hoe ver sta je nu al ongeveer?

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                              Nu ben ik aan het overwegen roofwants uit te zetten...
                              Waarom niet direct gedaan? :O
                              Moest een tijd geleden voor mijn broer ook roofwants bestellen omdat hij last had van spint.
                              Werkte bijzonder effectief.
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                @ Ronson, ietsjes minder uit je potten snoepen man
                                De dames zijn nog gewoon aan het afbloeien ik probeer vanavond nog eens foto's te posten...
                                Ik weet niet of het aan de lv of de roofmijt ligt dat de spint zo onder controle word gehouden...

                                Awel schimmigen omdat ik me altijd laten wijsmaken heb dat groter niet altijd beter is, en ook ja liever een roofmijt oproken dan een roofwants :p
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X