Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Knappe scrog zo zonder netje!

    Comment


      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Tmv op een plant ziet er niet uit ik had het ook bij 1 dame van de 8 critical+ maar uiteindelijk was het het plantje met het meeste thc.(ook de lekkerste btw:hpj).
        Ben ook wel benieuwd naar de reden van de achterblijvende scheuten heb er momenteel last van bij mij mongooltj
        Maar verder staat het er prachtig bij kerel.

        Comment


          DSC03141.jpg Hier staan de dames onder hun nieuwe hps lichtje te schitteren.
          De groei is er nu volledig uit, ik heb maandag de DD(rechts achter) wel nog eens moeten knakken omdat ze nog een laatste groeispurt had gegeven.

          Ja ik weet het gekke nik die knak na 6 weken nog auto's dit komt niet meer goed....
          Ik daarin tegen denk dat het wel nog goed komt
          DSC03138.jpg
          Zowel Escar en frank heel hard bedankt! Ik laat jullie effe zien hoe ik ze in het gareel hou !
          Eerst en vooral top ik en dan is het een kwestie van een lasso rond hun takken te leggen en ze in het gareel te houden en dan voor de final touch : knakken!

          DSC03144.jpg DSC03146.jpg
          zoals jullie zien zijn alle takken aangespannen met een ijzeren haakje en een touw met lus, waardoor ik ze perfect kan aanspannen naar waar ik ze wil en op welke hoogte ze blijven. Bijna elke tak van elke plant is verschillende keren geknakt om ze op perfecte hoogte te houden, ook kan je hiermee hun groeirichting kiezen.
          Dus is gewoon wat knak en buigwerk om ze op gelijke hoogte te houden, scrog is niet handig in mijn geval omdat ik de dames uit mijn kast moet kunnen halen om water in de tank onder dames te doen.
          Dit heb ik gemaakt om het spint weg te houden, ik kan door die bak mijn lv op een 45/50 % houden

          Thanks voor de leuke reacties, doet mij goed na al die spint horror.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Thanks Psy, maar ik moet zeggen dat die tmv scheut hen heeft ingehaald ze is wel maar half zo dik!
          Op de zoom foto op die s stam da's degene met de tmv scheut dus je ziet dat ze veel dunner is

          Mongooltjes geven dikwijls ook heel spicy smoke
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            knap staaltje vakwerk nick.

            is idd een goede mannier met die ijzer draden heb dat nu ook gedaan bij men plantje en idd alles staat mooi gelijk en is makkelijk bij te houden op die mannier.
            je moet anders maar eens komen kijken bij men laaste update.
            al heb ik wel nog niet moeten knakken.

            thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Thanks thug, is gewoon een kwestie van elke dag je dames weer op hun plaats te binden
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Zal is wat meer langs komen hier.
                Blijft schitterend hoe jij volgens velen tegen de wetten in snoei en met je resultaten de mond snoer.

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Hokje staat lekker vol knak maar lekker door haha

                  Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                  Tmv op een plant ziet er niet uit ik had het ook bij 1 dame van de 3 PP maar uiteindelijk was het het plantje met het meeste thc.
                  Iets aangepast klopt de zin bij mij ook
                  Last edited by DenSchimmige; 22 February 2014, 16:05.
                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Dat is inderdaad een heel mooi gelijk veld.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Mway voor jou is er altijd een plaatsje vrij
                      Heel hard bedankt man ik merk wel door dit zo laat te doen, dat ze ietsjes langer nodig hebben om te recuperen een dagje ofzo...

                      Knak maar lekker door, knak maar lekker door Hopelijk word niet enkel de plant met tmv een toppertje :p

                      We houden ze in het gareel wietefras
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Nice hok Nik! En mooie planten ook! Eigenlijk is alles wel prima. Dat wilde ik even gezegd hebben!
                        Succes!
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Hey lr 2 thx voor de leuke complimenten en dat je hier ff komt binnenspringen.
                          Het is enkel met recuupmateriaal van her en der gebouwd en echt snel in elkaar geflanst, maar af en toe eens een verbetering aan toegevoegd en nu is het een prima hokje
                          Vooral de 10 liter kuip die onder de planten zit is geweldig om de lv tussen de 45 en 55 te houden.

                          Nu gaan we weer ff voor een update, veel verandering is er niet:
                          Calixen worden in een sneltempo opgebouwd en stilletjes ben ik aan het dromen van een opbrengst van +200g maar dat gaan we stil houden...

                          Hier de shots :
                          DSC03182.jpg Je ziet dat de dames het naar hun zin hebben, lekker met hun bladeren overeind.
                          Nuja dit zeggen is ook wel wat overdreven want de Bd rechtsachter en de choco rechtsvoor zitten juist wat te dicht op de lamp.
                          Ze hebben beiden een tak met wat kanobladeren.

                          Maar de lamp kan echt niet hoger of ik moet er een cabriokast van maken
                          DSC03188.jpg
                          Nu ja dit was hem voor vandaag jongens, geniet van jullie weekend !
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            mooie toppen in aanmaak.

                            thugz
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Het is enkel met recuupmateriaal van her en der gebouwd en echt snel in elkaar geflanst, maar af en toe eens een verbetering aan toegevoegd en nu is het een prima hokje
                              Dat is en blijft ook ergens het leukste. Creativiteit/Handigheid.
                              Alles wat je zelf kunt maken (en functioneert) bespaart toch weer geld uit, en extra eer voor jezelf

                              Maar je hebt het over 10 liter kuip.. zit deze dan ook vol (stilstaand) water?
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment


                                Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Thx thugz !
                                En ja schimmigen deze vul ik elke week eens het betreft een rechthoekige speciekuip die ik helemaal heb afgesneden zodat ze erin past,
                                Elke week ververs ik het water en enkele druppeltjes bleekwater erin zodat ik geen last krijg van algen daarin of wat dan ook.

                                Het enige waar ik mee misdaan heb is: ik had geen witte of lichtgrijze houtverf en heb er van da action voor gebruikt en ik moet zeggen die dekt echt niet, zelfs niet na 3 lagen :-s

                                Idd geld besparen daar haal ik toch stiekem ook wel wat voldoening uit :-p
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X