Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Hee nick.

    Ik volg je ook weer altijd wat bij te leren bij u.
    Heb mijn poef meegepakt zodat ik zeker nog plaats had

    Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #17
      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Hello thugz , wees welkom nog plaats genoeg en puf puf pass He
      Ik weet wel niet of je veel van me gaat leren, met mijn warrige hoofd vergeet ik hier altijd de helft te zetten.
      Of valt als ik het verslag aan het typen ben ineens mijn inlog weg en kan ik weer opnieuw beginnen, heeft meestal tot gevolg de beknopte versie.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        #18
        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Hhaha, ochja zal je wel helpen onthouden zodat je niets vergeet uwverslag van royal kastje was toch een mooike...

        Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #19
          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Haha ik doelde meer op je Amnesia x autoskunk ! top
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


            #20
            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Tijd voor weer een update met foto's,

            Toch wel wat trouble in Paradise hier, ten eerste door de koude nachten min 16 graden en dan door het ph probleem.
            Dit zie je natuurlijk wel wat aan de planten

            moby dick:

            Hier de 2 moby dick's, deze dames groeien echt hard en lijken zich van niks iets aan te trekken ze willen alleen maar voeding..

            DSC02542.jpg een echte lange tante word dit, hier gaan we maar iets aan doen !

            DSC02568.jpgDSC02573.jpg Lekker mooi getopt! zie je op het verbrand vlekje, ik ga dan toch nog het druppelfabeltje moeten geloven !


            DSC02545.jpg De andere moby had ik al enkele dagen geleden getopt.
            Haze2.0:
            Dan het probleemmeisje !

            DSC02551.jpg Idd je ziet het goed, big trouble De wortels doen het echt niet goed, ze drinkt bijna niks en de bladeren wijzen op een zwavel tekort.
            Dit kan verschilende redenen hebben maar ik denk dat het aan het ph probleem ligt, ik ga haar laten uitdrogen nu en dan gecorrigeerd water geven tot ze drinkt, dan wat rhizotonic bij men voedingsvat
            DSC02562.jpgDSC02549.jpgDSC02566.jpg Haar zusje doet het idd veel beter, ook al hebben beiden last van de koude nachten en ontwikkelen ze traag.

            Northern light:

            Deze dames zijn ook ietsie vertraagt van de koude nachten en hebben ook wat last van mijn blunder met hun water .

            DSC02560.jpg
            DSC02552.jpgDSC02554.jpgDSC02555.jpg Deze getopte dame heb ik een beetje gespalkt zodat de hoofdtoppen mooi uiteen groeien vind ze echt prima zo!
            Dames hebben nu eenmaal graag eens van die bizarre hoofdeksels!

            DSC02557.jpg Deze nl was ook al een tijdje geleden haar koppie verloren.

            Greetz & enjoy the weekend !
            Attached Files
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #21
              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Zo die gaan hard zeg. Maar ff hopen dat die ene snel weer wat gaat recoveren. Denk dat je de juiste weg kiest door haar ff wat droger te laten trekken. Duim met je mee.

              Comment


                #22
                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Helloha growerz & blowerz,

                Er is ondertussen al veel gebeurt de dames zijn verhuisd naar een grotere schoen vandaag, en ook is de temperatuur met de licht uit nooit onder de 20 graden.
                Het nieuwe verwarmingsysteem doet het dus prima, ook het water is weer mooi ph6

                Morgen volgen de foto's want vandaag komt daar niet veel meer van in huis door:

                DSC02588.jpg
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #23
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #24
                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Zeker en vast, enkel moet je weten ar je schoen te zetten, wat voor jou geen probleem mag zijn escar :-p
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #25
                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Njam njam... homemade hash. Altijd beter dan die Noord Afrikaanse brol.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        #26
                        Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Idd njamie, toch krijg ik soms van een Afghaanse vriend 1x per jaar wat Afghaan en die zit daar niet ver af, die heeft ook heerlijke smaak en effect!
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          #27
                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Stof,
                          If life keeps putting you down, You better stay high

                          Comment


                            #28
                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Hier gaan we voor een updatje,

                            De dames hebben nieuwe schoenen gekregen en dat vinden ze natuurlijk heerlijk.
                            Er valt niet veel speciaals op te merken, de haze2.0 is weer mooi groen getrokken.
                            Maar he foto's zeggen natuurlijk meer ! (Oja wel niet voor gevoelige kijkers, de dames werden nogal vreselijk gesnoeid en getopt echt mishandelt heb ik deze dames)

                            De haze2.0 dames :
                            DSC02593.jpgDit is de geel getrokken haze2.0 thx 2 berry! ook een 7.6l schoen
                            DSC02598.jpgDe andere haze 2.0 ook in een 7.6l schoen

                            Deze dames zijn redelijk teruggedrongen en de dikke bladeren dus maar weinig sativa kenmerken in hen te vinden...

                            Dan de 2 northern light dames:

                            DSC02600.jpg DSC02601.jpgDSC02602.jpg Deze heb ik zwaar toegetakeld, kijken wat me dit opbrengt..Een7.6l schoen vond ik meer dan genoeg voor haar !

                            DSC02604.jpg Deze mishandele schat verdiende wel een 20l schoen vond ik!Hopelijk krijg ik hier geen spijt van!
                            Dan tot slot mijn 2 favo's de moby dick :

                            DSC02605.jpgDSC02607.jpg Deze dame is mooi gemainlined maar drinkt echt als een gek en groeien ook !
                            DSC02608.jpgDSC02609.jpgDeze godin hebben we een ruime en hoge 18l pot gegeven, knallen word dat hoop ik! Morgen krik ik haar voeding wat op, want die kan ze goed gebruiken nu!

                            Oja van wanner ze die schoenen hebben? Van gisteren en allemaal zo fier of een gieter !
                            Attached Files
                            Last edited by Nik; 28 November 2013, 20:28.
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              #29
                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Ze zien er voortreffelijk uit Nik.

                              Ik zie dat de glazen muiltjes vervangen zijn voor klompen.

                              Is beter voor de rug zullen we maar zeggen....
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                #30
                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Thx escar,

                                Idd grote klompen kunnen ze beter mee op het land werken dan met die muiltjes!
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X