Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Thx qnq !
    Wil dit dan zeggen dat ik op dat moment al moet stoppen met N toe te dienen?

    Ja ik heb haar echt to in het oneindige getopt, zelfs al haar zijtakken heb ik getopt.
    Ik ben benieuwd maar aan haar stam te zien gaat het beloven!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #92
      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Dit veroorzaakt bij mij een kwijleffect man!! Ze gaan lekker Nik, oude kweekbaas!

      Grtz
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment


        #93
        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Ik heb niet alles teruggelezen, en wat ik gister gelezen heb ben ik vandaag alweer vergeten, maar het kleurverschil tussen de plantjes valt op.
        De NL is vrij lichtgroen van kleur, en die andere zijn echt donkergroen.
        Als ik zoiets in m'n kelder had zou ik de balans qua voeding iets verschuiven.
        De ene ietsje meer, en de andere wat minder.
        Of, als je al redelijk tegen de max zit met voeding: De lichtere elke dag wat voeding erbij geven, en de andere om de dag. (3x voeding,4x water of andersom)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #94
          DSC02691.jpg

          Buiten mischien eens een foto van de stam en enkele, van de vele vertakkingen door het toppen.
          Nogal een boom van een stam he DSC02689.jpg

          Dit is de 2de nl ietsje kleiner ook niet zo mooi getopt, ze zit ook natuurlijk opgesloten in een veel kleinere pot.
          DSC02692.jpgDSC02693.jpgDSC02694.jpg
          DSC02695.jpg
          De laatste dagen is ze echter aan het strekken en ik snap er niks van! ze staat op dezelfde hoogte of alle andere ...

          DSC02698.jpgDSC02696.jpg
          Hier zie je bij haar nog enkele tekenen van de veel te "zure" voeding die ze die avond van me kregen, dat is toch de veronderstelling dat het daarvan is.

          Dan zijn we hier toegekomen aan de haze2.0 dames .
          Dit hier is een kleine dame die zich heel mooi aan het ontwikkelen is, ze gaat wel als een raket! Ik heb het braaf gehouden bij haar, 1x getopt en klaar.
          DSC02703.jpgDSC02701.jpg haar 4lekkere toppen beginnen al wat te zwellen, de harsproductie is ook al lekker op gang!

          En dan hier haar grote zus die jullie al genoeg voorbij zien komen hebben dus je weet wel...
          Dit is de enige dame die ik puur natuur heb gelaten en we zullen zien of dat loont, ik vind het er veel belovend uitzien.
          DSC02706.jpgDSC02708.jpg

          En dan als laatste zijn we aangekomen aan de Moby dick's bij de ene ben ik het wel niet 100% zeker of het een md is.
          DSC02711.jpg
          Idd deze dame is volledig mis gegroeid na het toppen, zoals je ziet zijn de zijscheuten mooi geschoten en tak is gewoon blijven stilstaan.
          Geen freak of nature neen, gewoon misvormd door mij!
          DSC02712.jpg
          Ik merk toch veel van de md trekken in haar en minder de haze2.0

          En dan als laatste men mainline projectje.
          DSC02715.jpg
          Zoals je ziet heb ik dit niet voorbereid gedaan, wel meegevolgt bij cookaapje en roll up enzo de inspiratie opgedaan om deze topvorm ook eens bij af's toe te passen.
          DSC02719.jpg
          Idd het is niet echt een succes, mede doordat ik teveel gedieft heb en mede doordat ik er niet veel tijd heb ingestokken.
          Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het bij af's ook mogelijk is een 8-head te toppen.
          DSC02716.jpg
          Ja ik weet het met karton.....
          DSC02717.jpg
          Ja de toppen houd ik uiteen met ijzerdraad...
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            #95
            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Karton en ijzerdraad: Als 't maar werkt!

            Comment


              #96
              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Idd resultaat is alles wat telt!

              Goed weekend!
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                #97
                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Nice Nik! Die NL's zien er goed uit
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment


                  #98
                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Goede zondagochtend!

                  @ blani en el plantos idd recycleren is heel belangrijk en met inspiratie van maguyver gebruiken we alle materialen he

                  @ rodigan, Thx maar die strekker vind ik toch heel wat minder...
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    #99
                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Goedenmorgen Nik.

                    Tsjonge creatief met karton, joy, ik vind het prachtig.

                    Verder een leuk speeltuintje, hoe heet dit ??

                    SLFOG'gen

                    Split Level Field of Green
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      ziet er weer mooi uit nick
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        Last edited by Nik; 22 December 2013, 12:54.
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Kasten isoleren... Hm. Ik heb daar zo mijn bedenkingen bij. Volgens mij is het helemaal niet zinnig, namelijk. Daar moet ik ook maar eens een topic over openen.

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Niet voor de warmte blani, maar voor het geluid en ik denk dat rockwool daar de goedkoopste oplossing voor is.
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Ohhhh, okee. Jammer, ik had het topic al geschreven.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...536#post422536

                              Geeft niet, de discussie komt toch wel van de grond - hoop ik.

                              Rockwool schijnt inderdaad goed en goedkoop geluid te isoleren. Daar kan zelfs ik geen discussie over starten.

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Zelfs jij niet blani leuk man!
                                Wil zeggen dat wat ik uit ondervinding eb geleerd klopt met de theorie.
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X