Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Andersom Nik, want als ondervinding en theorie het niet eens zijn, dan heeft ondervinding altijd gelijk. Ik ben blij dat de theorie het eens is met je ervaring.

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Deze dame is al helemaal in kerststemming!

      Een fijne kerstavond growers en blowers.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Zo he, gaat vlot daar!

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Fijne Kerst Nik, Maak er een paar mooie dagen van.

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            IIIIiiii'mmmm dreeeeaaamiiing ooooof a whiiiiiiite chriiistmas....

            Fijne tijd Nikkie, hoop je weer eens wat meer te spreken hoor....
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Thx aapje de nl die blijven wel lekker achter

              Voor jou hetzelfde ronson! Ik ga de kerst wel in zondr een biertje

              Hallo Reuben,

              Zoals je weet is het hier ff heel druk, het badkamer project is nog niet af en ik ben alweer met wat anders bezig .
              Trouwens ik stuur je er ff een pm van je gaat het wel geweldig vinden
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                En et is weer tijd voor een update,

                Ik kreeg mijn dames haast met geen stokken uit hun lekker warme hokje, Krijg je ervan als je die krengen teveel verwend!
                Er zit echt veel verschil in de dames wat alles wel lekker uitdagend maakt
                Maakt het niet te gemakkelijk om de voeding juist te doseren...

                Oke oke ik ga eraan beginnen, de laatste update van dit jaar denk ik.
                Laten we weer van start gaan met de 2 nl dames.

                DSC02724.jpgDSC02726.jpg

                DSC02730.jpgDSC02733.jpg
                Valt maar weinig over te zeggen denk ik, buiten dat ik de ec van hun voeding naar 2 heb opgeschroefd en ze willen duidelijk nog hoger....
                Echte monsters zijn het, niks dan lof van de nl auto echt super sterke strain!


                Ja en dan de dina fem dames die ik op het einde wel uit elkaar zal halen, haze 2.0 af en moby dick af

                DSC02764.jpgDSC02766.jpgDSC02762.jpg
                Deze dame ziet er echt niet uit ik weet het! nja heb je met het wild snoeien !

                DSC02736.jpgDSC02741.jpgDSC02744.jpgDSC02747.jpg
                Een echte pracht dame is dit, een lekkere freak of nature word ze

                DSC02748.jpgDSC02750.jpgDSC02753.jpg
                Deze dame gaat hopelijk nog een andere topopbouw want als ik deze opbouw zo zie ben ik bang voor foxtails...

                DSC02756.jpgDSC02759.jpgDSC02761.jpg

                En de natuurlijke dame, een echte pracht!

                Allemaal een heerlijk eindejaar enne Smoke ze !
                Attached Files
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Dat ziet er allemaal weer blakend uit! Goed gezond stel meiden!

                  Grappig om te zien dat jij je voeding echt afmeet aan hoe je planten eruitzien. Ik doe dat niet; ik volg domweg het recept van Canna. Ik blijf je volgen: Eens kijken wat dat doseren je oplevert!

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Ze zien er idd goed uit Nik, dat kan ik van mijn eigen ronde niet zeggen helaas.

                    Ik blijf kijken, laters
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Thx blani en escargot!

                      Ik moet zeggen dat ik dat schema van canna wat overdreven vind, als ik bv leidingwater neem en afzuur kan il de minimum voeding die canna op zen schema heeft er niet bij krijgen zonder de ec ver te overstijgen.
                      Als ik 2/3 regenwater pak en 1/3 leidingwater heb ik het niet en zo worden ook de tekorten uit de voeding wat ingevuld.
                      Ook vind ik het onnozel om iedere keer rhizotonic en cannazyme mee te geven, de rhizotonic geef ik tot ze 2 weken in hun definitieve pot zitten en dan krijgen ze dat niet meer en de cannazyme krijgen ze 1x per week voor de rest baseer ik me ook wat op canna hun schema
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Mooie collectie planten zeg!

                        Ik probeer mijn planten inderdaad ook individueel te geven wat ze nodig hebben. Ben alleen vaak toch te lui om de voeding per plant waar nodig te verdunnen met wat afgezuurd water

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Foxtails zijn toch mooi :p Ziet er goed uit trouwens!
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Over die Canna voeding: Ikzelf kan hun voorschrift (30ml A&B per 10 liter water) precies aanhouden, gewoon met leidingwater. De EC van mijn schone leidingwater (utrecht) is 0.3, maar misschien is dat extreem laag. Is de jouwe veel hoger?
                            Wat betreft die Rhizo en Zym geef ik je helemaal gelijk. Ik doe ook zoiets.

                            Overigens heb ik pas deze ronde een EC meter. Bij eerder kweken bleef ik voorzichtig op 20ml per 10 liter. Ik heb niet het idee dat het veel uitmaakt voor de plantjes. Ik had hier ook al eerder horen beweren (Door Monty? Of Tumble Trimmert?) dat de fabrikanten veel te hoge doseringen voorschrijven om lekker veel te kunnen verkopen.

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Erg Nice Indeed. Lekker aan het hobbien zo Nik. Ik vind het lekker gaan zo, houden zo.

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Ik moet toch elke dag 20 l water afzuren en hier maak ik 3 verschillende voedingen voor, bv. moest ik nu bij die nl's al bloombastic gooien zouden ze dit niet zo op prijs stellen.
                                Nochtans staan de dina fems erom te smeken...
                                Dusja moet ik mijn maagden maar geven wat ze willen he, door en door verwend zijn ze !

                                Thx rodigan, foxtails haat ik en ik ben nogal visueel ingesteld dus foxtails zijn maar half zo lekker in mijn fucked up mind.

                                @ blani ja het is ook nog maar mijn eerste ronde met ec en ph meter, maare als ik hier leiding water neem moet ik op 20 l 10 ml ph - doen dus schiet er niet veel over voor voeding.
                                Als ik daarin tegen regenwater geefmoet ik op 20 l maar 2 ml ph- doen dus daar kan ik dan op 20 l max 40 ml a en 40 ml b bijdoen.
                                Dus maak ik een mengeling van 1/3 leiding en 2/3 regenwater, ik heb al geprobeerd op enkel regenwater maar dan krijg ik tekorten aan de lopende band!
                                Ik had hier eens voor naar canna gemailt en die zeggen ook leidingwater te geven omdat daar van alles bijgevoegd zit dat niet in hun voeding zit

                                Rhizotonic de bloeimaanden gebruiken vind ik gewoon idioot, ik kan me geen reden bedenken waarom ik dit zou doen enja elke keer enzymen erbij vind ik ook idioot.

                                Jij geeft je voeding dus volledig volgens schema?

                                Tuurlijk ronson, nu buiten enkel nog de sla en kruiden gedijen is het alle hobby binnen he Thx man!
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X