Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dat kan toch niet goed gaan...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Dat kan toch niet goed gaan...

    Als je in de buurt bent, Escargot, laat het dan even weten, dan krijg je mijn huisadres. Je bent absoluut welkom voor een bakkie en een jointje. (Dat geldt trouwens ook voor Wietefras, Moreweed en LR2, en iedereen die ik nu even vergeet.)

    Ik ben niet bij Ikea verwijderd uit een ballenbak, maar op een veerboot naar Noorwegen. Ik heb geen idee wat voor pief ons uit de ballen kwam sturen, maar hij had een uniform en een beste hoop strepen.
    (De kinderen hadden helemaal geen bezwaar tegen ons gezelschap, maar de ouders vonden ons misschien wat intimiderend - of misschien niet onszelf, maar onze 4 paar kistjes en 4 leren jacks die we keurig hadden uitgetrokken.

    Die guerilla-strijders, die hebben ze wel in mijn supermarkt, tegen de hangjongeren. Of de Ikea ze heeft weet ik niet, want ik ben er in geen jaren geweest. Hebben ze daar wel hangjongeren, of alleen hangbejaarden? Of hangzweden?
    Last edited by Blani; 3 January 2014, 15:08.

    Comment


      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: Dat kan toch niet goed gaan...

        Bij ons in den Ikea is die guerrilla strijder een mannetje dat elke dag enkele baken Zweedse ballen verorberd om dan met zijn vettige poten mijn kar met koolstoffilter en weckpotten te checken

        Ja hoor onder dt heb ik waarschijnlijk een zetel verstopt of een hoogslaaper :-s
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          Re: Dat kan toch niet goed gaan...

          Awel, de oogst is gepot en verhuisd naar de stash; het kweekhok staat weer vol met tuinstoelen... Het kweekseizoen 2013/2014 is weer voorbij voor Blani.

          Tijd om het topic te sluiten - bij deze.

          Comment

          Bezig...
          X