Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #76
    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

    mooi plantje en mooi bindwerk ook.
    norther light is zoeizo al een lange bloeier dus is normaal dat het wat trager gaat.
    ook gaat het onder spaarlampen nu eenmaal wat trager. je mag wel rekenen op een week of 10/12 bloei.
    dus je zal wel nog even moeten.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • sphoaxie
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2014
      • 267

      #77
      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

      Welke lichturen moet ik volgen?

      Comment

      • LittleDwarf
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 1681

        #78
        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

        18/6 groei
        12/12 bloei
        12/12 groei en bloei maar enkel als je hiermee start! Dus vanaf lobblaadjes te zien zijn.

        Greetz LittleDwarf

        Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

        Comment

        • thugz
          Amazing Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4284

          #79
          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

          Oorspronkelijk geplaatst door sphoaxie
          Welke lichturen moet ik volgen?
          zijn het autoflowers?
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment

          • sphoaxie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2014
            • 267

            #80
            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

            Oorspronkelijk geplaatst door thugz
            zijn het autoflowers?
            Ja het zijn autoflowers, dus ik ik had al gelezen dat daarom de lichturen niet zo belangrijk waren bij af of klopt dit niet?

            Tijdens de groei hebben de dames zelf veel op 24/24 gestaan...
            Maar misschien dat het nu bij de bloei wat minder moet?...

            Comment

            • LittleDwarf
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2014
              • 1681

              #81
              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

              Plant heeft ook donker nodig! In de donkerte gaat die ook groeien... best 12/12 voor autoflowers.

              Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

              Comment

              • sphoaxie
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2014
                • 267

                #82
                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf
                Plant heeft ook donker nodig! In de donkerte gaat die ook groeien... best 12/12 voor autoflowers.

                Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk
                Oke thanks,
                Zal er voor kijken

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #83
                  Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                  Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf
                  Plant heeft ook donker nodig! In de donkerte gaat die ook groeien... best 12/12 voor autoflowers.

                  Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                  waar haal je dat?
                  een af heeft het best 18/6 licht/donker voor het beste resultaat.
                  nooit naar verslagjes van nik of gamm gekeken?
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • Shiva Ketama
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2014
                    • 867

                    #84
                    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                    Op 24/0 groeien die ook. Maar ik vind ook dat de plant zijn "nacht" nodig heeft.

                    Comment

                    • LittleDwarf
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jul 2014
                      • 1681

                      #85
                      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                      Idd thugz bij autoflowers best meeste licht want die komen zowieso in bloei te staan! Zie ik ben zelf nog niet volleerd! Thanks voor de tik op de vingers thugz

                      Greetz LittleDwarf

                      Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                      Comment

                      • sphoaxie
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2014
                        • 267

                        #86
                        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                        UPDATE! - Dag 53

                        Ik heb de dames nog even wat bijgeknipt en ik moest ze op een of andere manier weer naar beneden krijgen. Anders werden ze te groot voor mijn hokje. Dus ik heb vlug nog een soort scrogje gemaakt die de toppen wat op de juiste plaats houden.. Niet echt ideaal maar toch goed voor nog week of 2

                        Foto's:
                        ImageUploadedByTapatalk1417646503.498352.jpg
                        ImageUploadedByTapatalk1417646510.239144.jpg
                        ImageUploadedByTapatalk1417646517.788827.jpg
                        ImageUploadedByTapatalk1417646524.905352.jpg
                        ImageUploadedByTapatalk1417646532.186033.jpg
                        ImageUploadedByTapatalk1417646538.529627.jpg

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #87
                          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                          Ja...die moeten nog wel een heel stuk langer dan twee weken heh...
                          Geen blad meer wegknippen, dat heeft de plant nodig voor de toppen.
                          Minder blad = langzamer/minder groei.

                          Voor optimale lichtverdeling ga je nu alles wat boven het gaat uitkomt plat leggen, en vastbinden aan dat gaas en dan de lampjes er dichter op.
                          Want...topjes die meer dan 5cm van die lampjes af zitten (allemaal volgens mij) worden fluffy.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • sphoaxie
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2014
                            • 267

                            #88
                            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                            Thanks voor de tip QnQ!
                            Maar ik kan die toppen die boven het scrogje komen niet echt direct platleggen.. Anders gaan die kraken, want ik heb dat scrogje er pas in gezet als ze eigenlijk al te groot waren maarja...

                            En hoeveel weken denk jij nog ongeveer?

                            Comment

                            • thugz
                              Amazing Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4284

                              #89
                              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                              de stemgels eerst een paar keer heen en weer zwieberen daarna is het makkelijker om het plat te leggen.
                              zo wordt de stengel wat slapper en buigzamer.

                              je moet nog lang genoeg, oogsten is op zen vroegst half januari maar kan nog langer duren ook.
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment

                              • sphoaxie
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2014
                                • 267

                                #90
                                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                                Oorspronkelijk geplaatst door thugz
                                de stemgels eerst een paar keer heen en weer zwieberen daarna is het makkelijker om het plat te leggen.
                                zo wordt de stengel wat slapper en buigzamer.

                                je moet nog lang genoeg, oogsten is op zen vroegst half januari maar kan nog langer duren ook.
                                Wat? Half januari? Moet ik dan nog zo lang wachten?? [emoji33]
                                Hoe komt het dan dat dit zoveel verschilt met hoelang er op de verpakking van het zaadje staat? Daar staat tussen de 60-70 dagen dacht ik

                                Comment

                                Bezig...