Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ilikebigbuds
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Aug 2014
    • 549

    #106
    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

    Als je iets hebt om de trichomen te bekijken moet je dit zeker even doen, want omdat je met spaarlampen kweekt zal je kweek wat langer duren dan wanneer je met HPS zou kweken. ik denk dat je met 10-14 dagen nog aan de vroege kant bent, maar dat is een pure gok aangezien ik niet kan zeggen hoever je trichomen zijn als je even zoekt op "wanneer oogsten" krijg je wel 1 of meerdere topics waarin aangegeven wordt wanneer je planten klaar zijn om te knippen.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #107
      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

      binnen 10 a 14 dagen is het nog steeds geen half januari he

      plantjes staan er mooi bij.
      juist wat opletten met voeding je hebt verbrande puntjes
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • sphoaxie
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2014
        • 267

        #108
        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

        Oke thanks ik zal er eens over opzoeken!
        Ja misschien dat het wel in januari zal zijn, ik weet het niet en kan nauwelijks wachten haha :p
        Ik ben geen voeding meer aan het geven sinds gisteren.

        Comment

        • sphoaxie
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2014
          • 267

          #109
          Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

          UPDATE! - Dag 72

          De toppen beginnen redelijk op te zwellen en er komt ook overal wat thc op .

          De northern lights komt wat achter op de royale cheese.
          De laatste foto's van de mooie top zijn van de RC. Wss laat ik de NL een of twee weken langer staan dan de RC.
          Ik zorg nog voor goede foto's van beiden.

          Sorry voor de wat onduidelijke foto's,
          Hopelijk deze week nog, maar anders volgende week, betere foto's met mijn camera getrokken ipv iphone.

          Foto's:
          ImageUploadedByTapatalk1419246467.150349.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1419246523.191191.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1419246530.785496.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1419246537.404487.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1419246544.171116.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1419246552.388400.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1419246559.542819.jpg

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #110
            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

            begint er goed uit te zien, maar nog steeds wat geduld hebben.

            doe zo verder.

            thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • sphoaxie
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2014
              • 267

              #111
              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

              UPDATE! - Dag 78

              Vanaf nu zal ik zo veel mogelijk foto's te plaatsen van de toppen,
              zodat jullie een beetje kunnen helpen met wanneer ik ongeveer moet oogsten..

              Moet de planten nu veel water krijgen of weinig?

              Foto's:

              NORTHERN LIGHTS:
              NL2.jpgNL1.jpgNL3.jpg

              Comment

              • thugz
                Amazing Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4284

                #112
                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                zoveel of weinig als de plant zelf nodig heeft

                nog een weekje of 4 vermoed ik
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment

                • sphoaxie
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2014
                  • 267

                  #113
                  Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                  ROYALE CHEESE:
                  RC1.jpgRC2.jpgRC3.jpgRC4.jpgRC5.jpgRC6.jpgRC8.jpg

                  Sorry voor de twee aparte posts maar via de website is het moeilijk om foto's up te loaden..
                  Attached Files

                  Comment

                  • thugz
                    Amazing Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4284

                    #114
                    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                    deze zal wel eerder klaar zijn vermoed ik. wel nog vrij veel clear.
                    kwestie van trichome's in de gaten houden en dan 2w spoelen.
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment

                    • sphoaxie
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2014
                      • 267

                      #115
                      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                      Ik zie nu wel dat de puntjes van enkele bladeren wat verkleurd zijn..
                      Hoe kan dit komen?
                      Kan niet door teveel voeding zijn.

                      Kan dit zijn doordat de plantjes een koude nacht hebben gehad?

                      ImageUploadedByTapatalk1419972887.325368.jpg

                      Comment

                      • steundheufd
                        Advanced Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Mar 2014
                        • 1234

                        #116
                        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                        is wel van teveel voeding zijn .
                        koude nachten zorgt voor herfst en paarse stelen en bladeren eventueel .
                        wel zeer mooi gedaan man onder die spaarlampen gaat je lekker rokertje opleveren !

                        Groeten Steundje .

                        Comment

                        • sphoaxie
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2014
                          • 267

                          #117
                          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                          Dat is raar, want ik gebruik al bijna 2 weken geen voeding meer.. Aangezien ik toen dacht dat het niet lang meer zou duren, maar ja mis gedacht :p
                          Dus ik betwijfel of het daaraan kan liggen?..
                          Toch bedankt voor compliment [emoji106].

                          Comment

                          • thugz
                            Amazing Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4284

                            #118
                            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                            toch is het overvoeding. wat voor medium heb je
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment

                            • sphoaxie
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2014
                              • 267

                              #119
                              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                              Oei dat is raar,
                              Ik gebruikte bloeimedium voor geraniums, niet echt ideaal wss maar het heeft toch redelijk goed gewerkt.. Maar daar ben ik al enkele weken meegestopt dusja..

                              Comment

                              • thugz
                                Amazing Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4284

                                #120
                                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                                uw grond bedoel ik.
                                mss was die ook nog goed bemest, toen je begon met voeden...
                                zou zeker geen voeding meer geven, want die bladeren zien er idd nog heel donker uit voor enkel maar water te kirjgen
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...