Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sphoaxie
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2014
    • 267

    #121
    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

    Haha sorry, ik gebruik cocosgrond. Ik weet niet juist hoeveel dat bemest is, maar had van horen zeggen dat dit goede grond was om te gebruiken...
    Alsinds bedankt voor de tip!!
    Ga zeker geen voeding meer geven dan, enkel kraantjes water

    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #122
      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

      als je de zak nog hebt, kan je er dan eens een foto van posten.
      normaal is cocosgrond leeg van voeding dus dat is vrij raar.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • sphoaxie
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2014
        • 267

        #123
        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

        Oke ja die heb ik nog.
        Ik zal er maandag een foto van trekken! Grtz

        Comment

        • sphoaxie
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2014
          • 267

          #124
          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

          UPDATE! - Dag 84

          De dames gaan nog steeds lekker, beginnen er lekker frosty uit te zien!
          Denk wel dat alles goed gaat, hopelijk blijft het ook zo.

          @thugz, foto van de zak cocosaarde volgt nog!

          Foto's:
          (RC en NL staan door elkaar)
          DSC_0001.jpgDSC_0002.jpgDSC_0006.jpgDSC_0009.jpgDSC_0013.jpgDSC_0015.jpgDSC_0016.jpgDSC_0017.jpgSchermafbeelding 2015-01-03 om 19.56.09.jpg

          Comment

          • sphoaxie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2014
            • 267

            #125
            Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

            Maandag is de oogst gepland van de Royale Cheese. De Northern Lights heeft nog wel zeker een weekje, misschien zelfs twee nodig.

            Moet er nog wat blad of voor de komende laatste dagen? En wat met die gele verdorde bladeren?
            Weghalen? En moet er nog wat blad af in het algemeen? Want nu is het nogal 'bushy'.

            ImageUploadedByTapatalk1420756852.253800.jpg

            (Ps. Toppen aan de linker kant zijn Northern Lights, rechts is Royale Cheese)

            Comment

            • GDog
              Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 671

              #126
              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

              bladeren moet je pas verwijderen als ze het licht blokeren voor een van je topjes! anders nooit blad wegnemen!
              laat die topjes maar zien
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

              Comment

              • Shiva Ketama
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2014
                • 867

                #127
                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                Je kan als ze binnenkort geknipt worden de grootste fans al afknippen. Afknippen waar het blad zit, niet aan de stam. Heb je binnen een paar dagen al wat minder werk. Ik doe het ook zo en de grootste fans die licht blokkeren doe ik er ook af.

                Comment

                • sphoaxie
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2014
                  • 267

                  #128
                  Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                  Bedankt voor de replies.
                  Ik denk dat ik enkel de gele bladeren ga weghalen, al de rest laat ik nog hangen.

                  Comment

                  • sphoaxie
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2014
                    • 267

                    #129
                    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                    UPDATE! - HARVEST TIME

                    Eindelijk is het gebeurd!
                    De Royale Cheese is geoogst
                    De Northern Lights blijft nog een weekje staan.

                    Ik ben al zeer tevreden over het resultaat
                    De toppen zien er zeer cheezy uit lol.

                    Ik heb heb gewogen net na de oogst,
                    het resultaat: 121gram (nat)
                    Wat denken jullie dat daarvan zal overschieten?
                    En hoeveel weken moet ik ze minimum laten drogen? Week of 2?

                    Volgende week is de NL aan de beurt

                    Foto's:
                    ImageUploadedByTapatalk1421022415.242640.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022428.252532.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022439.447403.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022446.433629.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022455.998377.jpg
                    ImageUploadedByTapatalk1421022467.397391.jpg

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #130
                      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                      Gefeliciteerd, je eerste indoor wietje is een feit!

                      Ik dacht dat je van een natte oogst ca. 20% droog overhoudt.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • royalcheese1grow
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2013
                        • 672

                        #131
                        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                        Ziet er goed uit
                        Zal wel rond de 25-30 gram zijn als ik moest schatten, kan er naast zitten .
                        Het drogen zal tussen de 7 en 14 dagen duren ongeveer, wel zou ik dit goed aanpakken hangt namelijk veel van af.

                        Grts cheese

                        Comment

                        • WeedFan
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2014
                          • 848

                          #132
                          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                          Ik denk dat het zo rond de 40 gram word. Succes mate!

                          Comment

                          • thugz
                            Amazing Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4284

                            #133
                            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                            ik doe meestal
                            nat gewucht : 100 x 20. en zit er eigenlijk nooit ver naast
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment

                            • Bongool
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 412

                              #134
                              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                              Das hetzelfde als : nat gewicht gedeeld door 5 Thugz.
                              Komt neer op een 20% , 1/5 , ...
                              Ik ga er meestal vanuit dat ik maar 15% overhoud, als het dan iets meer is ben ik eens zo blij.

                              Gz

                              Comment

                              • sphoaxie
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2014
                                • 267

                                #135
                                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                                Bedankt iedereen!!

                                Ik gok dan ook op een gram of 30-40. Komt wel goed

                                En volgende week is de northern lights aan de beurt [emoji106]

                                Comment

                                Bezig...