Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GuerillaFarmers
    Advanced Stoner
    • Nov 2014
    • 56

    #151
    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

    Ziet er lekker uit hoor!

    Comment

    • AudioSystemRolla
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1709

      #152
      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

      ik ben en blijf van mening dat AF voor buiten is

      1 af is duurder in aanschaf
      2 af is meestal herma gevoeliger
      3 af is duurder in stroom gebruik (lichturen)
      4 en deze is persoonlijk , ik heb nog nooit een af gekweekt die lekker rookte
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment

      • sphoaxie
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2014
        • 267

        #153
        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

        UPDATE:

        Northern Lights staat nog steeds overeind. Foto's van 2 dagen geleden.
        Iemand een idee hoelang nog ongeveer?

        Foto's:
        ImageUploadedByTapatalk1423326306.167457.jpg
        ImageUploadedByTapatalk1423326348.665596.jpg
        ImageUploadedByTapatalk1423326356.520700.jpg
        ImageUploadedByTapatalk1423326370.099321.jpg
        ImageUploadedByTapatalk1423326384.552377.jpg
        ImageUploadedByTapatalk1423326403.349918.jpg

        Comment

        • thugz
          Amazing Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4284

          #154
          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

          Hoe staan de trichome's?
          Op zicht ziet ze er klaar uit alhoewel ze we
          Nog wat verder kan zwellen. Spoelen is al bezig he?
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment

          • sphoaxie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2014
            • 267

            #155
            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

            Heb momenteel geen foto's van de trichomes en kan er ook niet echt direct maken...
            Ik zie wel op sommige topjes nog wat witte haartjes, zeker bij de achterste (zie voorlaatste foto).
            En ja het spoelen is al bezig, al lang hoor..

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #156
              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

              Je kan de meest rijpe knippen. En de andere nog wat laten staan als je wil. Je hoeft geen foto's te maken hoe zien ze eruit? Maar zullen wel al milky zijn vermoed ik?
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • sphoaxie
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2014
                • 267

                #157
                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                ALLERLAATSTE UPDATE!

                De Northern Lights is gisteren ook naar de kapper geweest. Je kan duidelijk het verschil zien met de Royale Cheese, de toppen zijn veel compacter en harder.
                Het gewicht (nat) was gisteren 280gr, dus ik denk een gram of 50-55 (droog)...
                Momenteel hangen ze nog te drogen in mijn drybox 2.0 lol.

                Het gewicht van de hele kweek komt dus ongeveer op een 80-90 gram, waar ik toch vrij tevreden over ben voor mijn allereerste kweekje

                Ik hoop om een volgende kweek te kunnen starten, maar vrees ervoor dat het niet zal lukken jammergenoeg.. Ik hoop zo snel mogelijk weer te kunnen beginnen, maar ja we zullen wel zien hoe het loopt en hopen dat ik toch weer m'n twee plantjes kan zetten.

                Alvast een hele dikke merci voor iedereen die me heeft geholpen de hele kweektijd!! Zonder alle hulp en tips zou ik hoogstwss niet aan dit mooie gewicht gekomen zijn.

                Keep on growing everyone, and one day...
                I'll be back!

                Sphoaxie

                Foto's:
                ImageUploadedByTapatalk1423737797.165262.jpg
                ImageUploadedByTapatalk1423737812.597219.jpg
                ImageUploadedByTapatalk1423737832.232132.jpg
                ImageUploadedByTapatalk1423737846.965384.jpg
                ImageUploadedByTapatalk1423738287.495538.jpg
                ImageUploadedByTapatalk1423738295.381180.jpg

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #158
                  Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                  mooi resultaat.
                  dit was ook onder spaarlamjes he?
                  hoeveel wat aan verlichting was er precies?

                  thugz
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • sphoaxie
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2014
                    • 267

                    #159
                    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                    Thanks thugz!
                    Dit was het resultaat onder 4 x 23watt spaarlampen..

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #160
                      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                      Gefeliciteerd Sphoaxie, das een mooie opbrengst !
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • sphoaxie
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2014
                        • 267

                        #161
                        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                        Bedankt Stemma ben er tevreden over!

                        Comment

                        • thugz
                          Amazing Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4284

                          #162
                          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                          Dat is dan toch bijna 1 op 1. Goed gedaan voor een 1ste x.
                          Een voorbeeld voor velen.

                          Thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment

                          • rayfie
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 227

                            #163
                            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                            Toppie! Vet drooghok 2.0

                            Comment

                            • grinderke
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 974

                              #164
                              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                              Wow , je hebt met 55g/93w wel even bewezen hoe goed spaarlampjes kunnen werken voor een kleine kweek.
                              Prachtig resultaat

                              Comment

                              • sphoaxie
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2014
                                • 267

                                #165
                                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                                LAATSTE UPDATE:

                                De NL is helemaal lekker droog! Zeer lekker smaakje hoor, het droge gewicht was 57gram!!

                                Het totale (droge) gewicht van de twee plantjes samen komt op:
                                33gram Royale Cheese
                                57gram Northern Lights
                                Dus 90gram ongeveer, misschien 80-85gr zonder de takjes die er nog aanhangen.. Zeer tevreden over het resultaat! Voor alle duidelijkheid, de hele kweek was onder 4 x 23watt (92watt in totaal).

                                En de volgende kweek gaat onverwachts toch door!
                                1x diesel auto en 1x royal creamatic liggen momenteel te ontkiemen. Hokje wordt ook nog wat geupgrade, nog eens 4x 23watt erbij, dus 184watt in totaal. Hopelijk gaat die kweek dus minimum even goed als deze nu..

                                Alvast iedereen heel erg bedankt voor alle tips! Zonder jullie was dit nooit zo lekker gegaan hoor!

                                Sphoaxie

                                Comment

                                Bezig...