Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buddha x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buddha x Amnesia

    Korting op 420shop
    En nu we plaats krijgen gaan we verder,We moeten zorgen dat we binnen dikke twee maanden ons vers rokertje hebben Alvast de oude plant Medusa in bloei gezet en we gaan er zes zaden buddha x Amnesia bijzaaien.

    Ik ga ze morgen zaaien op mijn vertrouwde manier in coco's . Een zaad dikte diep ( 0.5 mm ). De eerste twee dagen verduister ik mijn stekkastje, maak de potjes goed vochtig en afwachten

    Als ze boven komen piepen leg ik mijn systeem verder uit. Ga er allezins drie op coco's zetten ( zoals ik altijd doe ) en drie op potgrond Dat staat toch al vast. Maar eerst afwachten

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 6 June 2011, 16:02.

    #2
    Re: buddha x Amnesia

    je blijft maar mooie soortjes te voorschijn toveren. volg je zeker man.
    plus wil wel is zien hoe een plant zich gedraagd op coco bij het prille begin

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    Comment


      #3
      Re: buddha x Amnesia

      Whoo Amnesia, een topic om te volgen dus!
      Laat de fotos maar komen en suc6 met de kweek, al heb je dat niet echt nodig

      peace

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: buddha x Amnesia

          De eerste zaadjes komen hun kopje boven steken. Laat maar gaan zegt bobo. Heb ze eventjes in het zonlicht geplaatst en straks gaan ze onder de lamp. Wel met een afstand van 1.5 meter van de 400w hps verwijderd.



          Grtz

          Comment


            #6
            Re: buddha x Amnesia

            Lekker in het zonnetje, mischien dat de kiem blaadjes nog open gaan vandaag. Dan komt er zeker nog een foto update. Er zijn er al vijf van zes ontkiemd.
            Ik heb al alle mogelijke manieren geprobeerd om te ontkiemen, maar het beste blijft toch op coco's in mijn geval dan toch



            Grtz

            Comment


              #7
              Re: buddha x Amnesia

              Vier van de zes staan mooi boven en de kiemblaadjes komen mooi open, het vijfde zaadje heeft het iets moeilijker en het zesde heeft nog geen zin.







              Grtz

              Comment


                #8
                Re: buddha x Amnesia

                mooi man, heb het ook eindelijk door dat hydro vlotter gaat

                hoop de budha eigenschap terug te zien in de plant.
                deze hebben een sierige wildgroei van toppe. amnesia is meer een strakke plant vind ik. wel stevige knallers beiden.

                grtz
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment


                  #9
                  Re: buddha x Amnesia

                  De vier doen het goed, de andere twee heb ik eens wat uitgegraven en er komt een wit puntje tevoorschijn, zullen iets later boven komen denk ik.





                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: buddha x Amnesia

                    die komen er wel door, dit vind ik het rottige aan zaad. maar mee die paar dagen extra kan ik nog leven
                    ze gaan goed, op hydro wel sneller.
                    is het eigenlijk mogelijk om op hydro een moeder te zetten?

                    grtz
                    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                    Comment


                      #11
                      Re: buddha x Amnesia

                      Jazeker kan je dat, Heb toch zeker al eens een opstelling van moederplant in klei korels gezien. Maar als ik mij niet vergis is dat wel een gesloten systeem.

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: buddha x Amnesia

                        Zie ze eens lachen naar het baasje met hun mondje wijd open Staan lekker in het zonnetje.



                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: buddha x Amnesia

                          Heb ze vandaag overgepot naar hun 4 liter pot met als medium plagron batmix, heb ze een halve dossis wortel stimulator en ze zo diep mogelijk met hun stengeltje in de aarde geplaatst. Ze waren al aan het rekken omdat ze tijdens de nacht onder de 400 hps stonden en gedurende de dag in gewoon zonlicht. Dit ga ik nog een week of twee weken toepassen.





                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            Re: buddha x Amnesia

                            Staan nu onder 12/12, ik ben benieuwd.





                            Net verzorging gehad , maar niet te zien op foto hebben een 0.5 liter gehad met vismix .
                            Houden ze van !!!

                            Eens deze 4 liter pot doorworteld is ga ik naar 20 liter overgaan

                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Buddha x Amnesia

                              Er zit veel van de Buddha genen in deze plant, mooi breed blad. Hopelijk komt het Amnesia gen ook ergens tevoorschijn al dan niet bij het roken











                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X