Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey LR2, bedankt! En je mag zeker en vast binnen piepen! Hehe
De hele ronde gaat op cocos zijn. Het zal indd lastiger zijn dan op potgrond, maar uitdagingen zijn wel leuk. En het is hergebruikbaar. Dus dat is wel fijn! Ik heb ook en nieuwe ph en ec meters.. wat meer controle...
Morgen gaan ze in grotere potten, zal meteen wat fotos posten
Ik ben benieuwd! Ik krijg het niet voor elkaar om het stabiel te houden, maar ik ben dan ook een luie draak op het gebied van water en voeding. Dus misschien ligt dat ook aan mezelf.
Hey LR2!
Ik ben ook lui op het gebied van water geven. Maar ik wil en tonnetje met en pompje aansluiten, en zo mijn planten water laten geven.. 1x/week voeding in de ton mengen en klaar. Maar daar heb ik momenteel niet zo veel tijd voor. Dus we doen het maar handmatig. Bedankt iig!
Wat is er allemaal gebeurd de laatste dagen?
Ze zijn allemaal getopt. Ik denk dat ik sommige nog en keer ga toppen.(de grootste) Voeding..
De planten krijgen dagelijks voeding(Coco A+B, Root stimulator, coco booster. 0.5ml elk) PH 6.0 EC 1.1. Af en toe krijgen ze water, zonder iets speciaals. Het moet niet elke dag feest zijn Medium..
Ik ga ze morgen overpotten, in 11L potten. Daar gaan ze ook blijven. Niet te groot, want ik verwacht wel dat coco iets meer dan potgrond gaat zijn...
Iets te laat, ik weet het. Maar soit.
Licht..
Nadat ze overgepot zijn, ga ik en week wachten met op 12/12 zetten. Dat ze kunnen bekomen van alle stress.. Binnen en paar dagen gaat de HPS aan. Het is uiteindelijk terug en Dimlux extreme geworden, 600W. Moet te doen zijn! En tijd dimmen(groei).. En tijdens de bloei..Oh ja, 600W!
Verder heb ik niet veel speciaals te melden. Alles gaat zn gangetje. Dames hebben en beetje stress, maar das omdat ik en ambetanterik ben. Alle vrouwen krijgen stress van mij Niks waar ik ongerust van moet worden ghehe..
Yep, ik heb de dames en beetje gemarteld..Moet en systeem zien te vinden dat ze zo blijven...
De dames doen het goed. Enkele PH problemen denk ik, maar ik ga is aan de Ph meter prullen, en weer instellen... Volgens mij klopt het niet volledig.
Vandaag is de T-neon uit gegaan, en de 600W HPS aan gegaan. Ik ga zien hoe het zit met de warmte. Anders gaat die naar 400W.
Ze zijn ook meteen naar 12/12 gegaan. Nu mogen ze beginnen met de bloei.. Dus afwachten op de eerste tekenen van bloei, en evt de mannen er uit vissen.
Comment