The Pineapple Express...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Duckiexxl
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2014
    • 59

    #1

    The Pineapple Express...

    Korting op 420shop
    Het tintelende gevoel in je onderbuik als je weet dat je eindelijk kan gaan beginnen met ontkiemen! Het zal een mooie eerste oogst worden, dat voel ik gewoon! Ik denk maak er maar een mooi kweekverslag van, zodat jullie iets leren van mij en ik iets leer van jullie Ik ga deze eerste oogst Pineapple Express kweken, een wietje dat zelfs een eigen film heeft! Ik kan nu nog geen foto's plaatsen, vooral omdat er nog niks te zien valt...
    Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: The Pineapple Express...

    Vertel eens wat over de kweekruimte dan ?
    Daar kun je ook foto's van maken.
    Hoe warm wordt het als alles voluit draait ?

    Is dat geen autoflower ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Duckiexxl
      Advanced Stoner
      Member
      • Nov 2014
      • 59

      #3
      Re: The Pineapple Express...

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Vertel eens wat over de kweekruimte dan ?
      Daar kun je ook foto's van maken.
      Hoe warm wordt het als alles voluit draait ?
      Ik ga de plant binnen voorkweken, en zodra ze groot genoeg is mag ze in de tuin verder groeien en bloeien

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Is dat geen autoflower ?
      Er is inderdaad een autoflower variant van, maar ik heb de non-auto gehaald. Had tijdens het bestellen bijna de autoflower gekocht
      Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!

      Comment

      • Duckiexxl
        Advanced Stoner
        Member
        • Nov 2014
        • 59

        #4
        Re: The Pineapple Express...

        Whoa! Ze was blijkbaar echt heel opgewonden om te gaan ontkiemen... Ongeveer 23 uur aan het ontkiemen en nu al een wortel!
        2015-04-16 20.49.51.jpg
        Sorry voor de wazige foto, maar ik heb een bagger telefoon. Aan de rechterkant is de wortel al zichtbaar, deze is ongeveer 1-1,5 mm groot
        Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #5
          Re: The Pineapple Express...

          Ken je dat foto topic van Q ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Duckiexxl
            Advanced Stoner
            Member
            • Nov 2014
            • 59

            #6
            Re: The Pineapple Express...

            Nee, zal ik eens naar kijken... Wat is dat dan?

            Kan het nergens vinden
            Last edited by Duckiexxl; 16 April 2015, 20:48. Reden: dubbel bericht
            Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: The Pineapple Express...

              Dat heeft iets te maken met slechte foto's
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: The Pineapple Express...

                (hint)
                Of is het link ?
                Welkom bij de club.

                Maarre...hup in de aarde dat zaad heh...
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: The Pineapple Express...

                  Het zal een mooie eerste oogst worden.
                  Het vel niet verkopen voor je de beer geschoten hebt.

                  Comment

                  • Duckiexxl
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Nov 2014
                    • 59

                    #10
                    Re: The Pineapple Express...

                    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                    Het vel niet verkopen voor je de beer geschoten hebt.
                    Da's waar! Kan er niet van uitgaan dat het goed komt, maar onderbewust voel ik het gewoon.

                    2015-04-17 18.50.12.jpg
                    Update op de plant: Ze was gisteren al ver ontkiemd, heb dr vanmiddag in de cocos gestopt. Kan helaas niks vinden over bewateren, behalve dat je het moet "aanvoelen". Dan maar aanvoelen
                    Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!

                    Comment

                    • Duckiexxl
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Nov 2014
                      • 59

                      #11
                      Re: The Pineapple Express...

                      De plant is helaas overleden voordat ze de kans kreeg om de mooie wereld te zien. Morgen ga ik weer overnieuw beginnen...
                      Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!

                      Comment

                      • Faach Viechuur
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2015
                        • 882

                        #12
                        Re: The Pineapple Express...

                        Niet leuk, maar moest toch wel even gniffelen...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Duckiexxl
                        Het zal een mooie eerste oogst worden, dat voel ik gewoon! .

                        Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                        Het vel niet verkopen voor je de beer geschoten hebt.


                        Oorspronkelijk geplaatst door Duckiexxl
                        Da's waar! Kan er niet van uitgaan dat het goed komt, maar onderbewust voel ik het gewoon.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Duckiexxl
                        De plant is helaas overleden voordat ze de kans kreeg om de mooie wereld te zien. Morgen ga ik weer overnieuw beginnen...


                        Succes met je volgende....

                        Comment

                        • dieseltj
                          Advanced Grower
                          • Dec 2014
                          • 1020

                          #13
                          Re: The Pineapple Express...

                          oooh jammer

                          Comment

                          Bezig...