Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ventilatie

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Je kan gewoon een pc voeding er tussen plaatsen, maar een nokia adapter is mits de verbinding word geisoleerd niet gevaarlijker ofzo.

    Comment


      #17
      Directe links naar webshops zijn verboden. We zijn hier niet om spullen te verkopen maar om informatie met elkaar te delen. Je kan ook wat op de site staat vertalen en hier posten.
      Last edited by ChriskE; 11 December 2008, 15:33.

      Comment


        #18
        Als je de draden gewoon goed isoleert krijg je daar geen problemen mee hoor, (12 volt..)

        Een adapter kan natuurlijk ook, alleen zullen de meeste deze moeten aanschaffen terwijl er nog een ander soort 12 volt iets ergens in een verlaten kastje ligt. Zelf heb ik een 12 volt transformator. (Had ik nog liggen)
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #19
          hallo ik heb net een koolfilter gemaakt hopen dat ie werkt
          twee pvc buizen een 70mm en de andere 125mm allebij gepervoreerd
          die van 70mm in die van 125 en de ruimte er tussen opgevult met actieve kool
          afzuigkap watten er omheen twee lagen en een pc van op de 70 mm
          dan moet de lucht door de watten en de kool naar buiten
          ik hoop dat het werkt het systeem is het zelfde als een groot filter dacht ik
          zijn er nog tips om mijn ontwerp te verbeteren

          Comment


            #20
            Kan je wat foto's maken van uw filter.
            Waar kan ja actieve kool kopen?

            Comment


              #21
              Dierenwinkels, check Koolstoffilter-Doe-Het-Zelf
              Last edited by Jointjedraaien; 20 June 2010, 13:20.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #22
                bij de dieren winkel wort ook wel gebruikt als vijver filter

                Comment


                  #23
                  ben bezig met de foto,s

                  Comment


                    #24
                    die actieve kool is dat niet gewoon koolstof?
                    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                    sigpic

                    Comment


                      #25
                      Nee, als je de berichten onder http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...elf-t1814.html leest zul je zien dat die vraag al gesteld is.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #26
                        Neem wel minimaal 120 mm fans. Waarom?
                        Kleine fans die hard moeten draaien om (enigszins) voldoende te ventileren maken meer lawaai dan grote fans die langzamer kunnen draaien voor hetzelfde resultaat.

                        Ga je kweken onder hps, zeker als het gaat om 400, 600 of meer watt, dan kan je beter geen PC-fans gebruiken. Ze zijn dan niet krachtig genoeg.

                        Verder is het erg handig om even te investeren in een regelbare transformator, die kan je instellen van 3 tot 12v zodat je de temperatuur in je ruimte beter kan regelen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                        Als je de draden gewoon goed isoleert krijg je daar geen problemen mee hoor, (12 volt..)

                        Een adapter kan natuurlijk ook, alleen zullen de meeste deze moeten aanschaffen terwijl er nog een ander soort 12 volt iets ergens in een verlaten kastje ligt. Zelf heb ik een 12 volt transformator. (Had ik nog liggen)
                        Kroonsteentje is veiliger.
                        Last edited by Miss Mist; 19 December 2008, 16:34.

                        Comment


                          #27
                          gahaha een kroonsteentje is het meest onveilige attribuut om kabels me te verbinden, zeker in vochtige ruimtes is een kroonsteentje zeer kortsluitgevoelig..

                          beter soldeer je de kabels aan elkaar en smelt je krimpkousjes om de verbinding..

                          groet

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                            bij leafman kan je ze kopen,en ik dacht 75 of 85euro!

                            dus zeker zijn geld waard vind ik...
                            kun je die nog krijgen bij leafman ? vind ze nie

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                              je kan beter inneens een kleine afzuiger kopen met een koolstoffilter aan voor een microhok!

                              en in de onderkant van je hok een dubbele bodem met daarin de voorziene passieve luchtgaten.

                              ik bedoel zoeits
                              een vraagje, is die filter voor buiten op of binnen de kast (blaast die fan in de filter of zuigt hij lucht door de filter) want ik zou die graag in mijn kast steken zodat er niets uitsteekt. en waar koop je die?

                              Comment


                                #30
                                hij zuigt lucht door het filter heen. hij moet dus in de kast met de uitvoer naar buiten toe. ik denk dat elke growshop ze wel als gadget verkoopt maar ik vind ze veels te duur,

                                groet

                                Comment

                                Bezig...
                                X