Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ventilatie

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Zou de fan van een laptop ook krachtig genoeg zijn?

    Comment


      #32
      Goddy,
      dat is wat ze normaal gebruiken in microkweekjes. Vanaf je naar grote kweeklampen (250watt hps en hoger) ga je best voor een iets 'professionelere' afzuiging. Maar met tl en spaarlampen gaat dat perfect met die computerfans ja

      Greetzzz

      Comment


        #33
        laptop fans zijn nog kleiner dan de desktop fans. ik denk niet dat je met 1 genoeg zal hebben dan. laptop fans zijn niet echt aan te raden denk ik

        zou die koolstoffilter genoeg zijn als afzuiging voor een 250w hps lamp? ik heb namelijk niet zoveel plaats over om een grote te steken.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door gerard006 View Post
          laptop fans zijn nog kleiner dan de desktop fans. ik denk niet dat je met 1 genoeg zal hebben dan. laptop fans zijn niet echt aan te raden denk ik

          zou die koolstoffilter genoeg zijn als afzuiging voor een 250w hps lamp? ik heb namelijk niet zoveel plaats over om een grote te steken.
          een koolstof filter , filterd allen de geur die in de lucht zit die kan je niet als afzuiger gebruiken

          daar heb je een afzuiging voor nodig

          Comment


            #35
            als je goed kijkt op die foto van die kleine filter zit er daar toch een fan op of heb ik het nu totaal mis

            Comment


              #36
              zeker zit daar een fannetje aan. ik snap wat je bedoelt, jij bedoelt het setje filter + ventilatortje

              misschien is dat filtertje groot genoeg voor de GEUR van een paar plantjes, maar je moet natuurlijk ook voldoende luchtcirculatie in je hok hebben he, en daarvoor is dat kleine fannetje niet goed genoeg denk ik

              groet

              Comment


                #37
                het probleem is dat ik geen plaats ga hebben voor een grote koolstoffilter + nog extra afzuiging dus ik heb maar 2 opties: ofwel maak ik zelf een filter ofwel steek ik die kleine die juist past en steek ik nog extra veel fans voor aanvoer zodat de warme lucht toch genoeg door de filter zou gaan. wa zouden jullie mij aanraden (ik ben wel nog een doe hetzelfer als ik maar niet moet lassen dan kan ik bijna alles)

                Comment


                  #38
                  2 van die kleintjes of meer maar dat word dan weer zo duur

                  groet

                  Comment


                    #39
                    ik zou de inlaat juist bovenaan maken dit omdat de warmte van de lampen dan eens door het hok gaan, aangezien de ruimte waar ik ga kweken toch wel frisjes is, is dit ook mogelijk?

                    Comment


                      #40
                      Zie je PM.

                      Inlaat boven is zeker niet aan te raden, omdat je dan de oude (en warme) lucht niet eruit krijgt, wat wel noodzakelijk is voor een goede ventilatie.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #41
                        waar blijve diej fotozzzz?
                        Last edited by WeedSide; 14 March 2009, 18:11.
                        Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                        Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Miss Mist View Post
                          Het lijkt mij beter (veiliger!) om gewoon een goede adapter daarvoor te kopen i.p.v. zelf een mobiele telefoon oplader daarvoor te gebruiken.
                          Met lader ga perfect, waarom zou dit niet veilig zijn?
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door WeedSide View Post
                            waar blijve diej fotozzzz?
                            Ik weet niet waar je het over hebt?
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #44
                              Re: Ventilatie

                              hallo ik wil me eige kastje ook maken maar zit nu tedenken over ventilatie
                              hier heb ik al genoeg gevonden zie ik maar nu is me vraag
                              moet 1 van de 2 ventilators harder draaien of dat maakt niks uit??

                              groeten ralph

                              Comment


                                #45
                                Re: Ventilatie

                                nee hoeft niet
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X