Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

    Korting op 420shop
    Dit budget is exclusief zaden !
    Ik wil hier 2 60 day lemons in kunnen kweken in kleine potjes (hoeveel liter is aan te raden ?) (potjes heb ik in alle soorten en maten)

    De kast mag niet hoger zijn dan 50 A 60cm en het zelfde voor de breedte

    Ik heb ook nog een 120mm pc fan evt liggen,
    Ik heb geen voorkeur aan wat voor soort ligt zo lang er maar wat grappigs uit komt achteraf !

    #2
    Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

    oud keukenkastje
    spaarlampen
    1 grote curverbak van max 10 cm hoog
    stukje kippengaas voor scrog te maken

    was best moeilijk dit te verzinnen
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

      Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
      oud keukenkastje
      spaarlampen
      1 grote curverbak van max 10 cm hoog
      stukje kippengaas voor scrog te maken

      was best moeilijk dit te verzinnen

      Ik wil nie lullig zijn maar dit noem ik nou niet echt een duidelijke setup???
      En niet om et een of ander maar ben jij toevallig een oude verbitterde lul die c.a. 45 jaar oud is en continu het forum loop af te zoeken naar postje's van "noobs" om daar ongewild kritiek op te leveren en lekker bijdehand te doen ?
      Of sla ik dan compleet de plank mis ?
      Dit was een gewone vraag of iemand mij kon helpen met een setup en jij komt zoals je in vele andere topics ff een partijtje bijdehand doen ....
      Als je niks nuttigs te melden heb doe het dan gewoon niet !


      Nu weer ff on- topic
      Iemand tips & of tricks ?

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

          qnq heeft wel gelijk hoor! voor ik ben begonnen heb ik ier minstens 2weken alle post zitten lezen, alles vergelijken! op het forum staat letterlijk wat je vraagt! zoek gewoon is: 'low budget setup' in de zoek functie!

          en als je dan nog vragen hebt willen we gerust helpen
          veel succes
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

          Comment


            #6
            Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

            Oorspronkelijk geplaatst door YoungGrower98 View Post
            Ik wil nie lullig zijn maar dit noem ik nou niet echt een duidelijke setup???
            En niet om et een of ander maar ben jij toevallig een oude verbitterde lul die c.a. 45 jaar oud is en continu het forum loop af te zoeken naar postje's van "noobs" om daar ongewild kritiek op te leveren en lekker bijdehand te doen ?
            Of sla ik dan compleet de plank mis ?
            Dit was een gewone vraag of iemand mij kon helpen met een setup en jij komt zoals je in vele andere topics ff een partijtje bijdehand doen ....
            Als je niks nuttigs te melden heb doe het dan gewoon niet !


            Nu weer ff on- topic
            Iemand tips & of tricks ?
            Ik wil echt niet lullig doen, maar met 100 euro kom je niet ver.

            Wellicht kun je bij een ruilwinkel voor een paar euro een keukenkastje meenemen, zo niet dan ben je aangewezen op constructieplaat van de bouwmarkt.
            Een plaat van 1.22 * 2.44 en 18 mm dik kost ongeveer 20 euro. Wellicht komen er nog zaagkosten bij om de panelen van 60 * 60 op maat te zagen.
            Verder heb je nog wat schroeven en hang- en sluitwerk nodig en een klein ventilatieroostertje.
            Dus reken maar ongeveer 30 euro in totaal voor je kastje.
            Cfl-lampen, met een vermogen van 125 watt zouden goed in zo'n kastje passen.
            Voor een groei- en een bloeilamp met dit vermogen zal je ongeveer 50 euro moeten aftikken.
            Verder heb je een reflectorkap met een E40 fitting nodig: kosten ongeveer 15 euro.
            Of je kiest voor t-neon 2 keer 55 watt: dit armatuur is 57 cm lang en zou dus net passen als de binnenmaat van je kastje iets meer dan 57 cm is: met groei- en bloeilampen ben je ook ongeveer 65 euro kwijt.
            Een goedkoop timertje kost ongeveer 10 euro.

            Dus nu zit ik al boven de 100 euro
            Last edited by Kwasimodo; 12 August 2014, 12:34. Reden: grammaticale fout
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment


              #7
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Wat je dan wel hebt, na een aardige investering is een kastje dat 2-3 jaar kan blijven draaien zonder prijzige vervangkosten. Dus reken uit je winst. Ik wou dat ik het in een keer goed had gedaan, had me toch bijna 120€ gescheeld.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                Oorspronkelijk geplaatst door YoungGrower98 View Post
                Ik wil nie lullig zijn maar dit noem ik nou niet echt een duidelijke setup???
                En niet om et een of ander maar ben jij toevallig een oude verbitterde lul die c.a. 45 jaar oud is en continu het forum loop af te zoeken naar postje's van "noobs" om daar ongewild kritiek op te leveren en lekker bijdehand te doen ?
                Of sla ik dan compleet de plank mis ?
                Dit was een gewone vraag of iemand mij kon helpen met een setup en jij komt zoals je in vele andere topics ff een partijtje bijdehand doen ....
                Als je niks nuttigs te melden heb doe het dan gewoon niet !


                Nu weer ff on- topic
                Iemand tips & of tricks ?
                ik wil niet lullig doen maar domme vragen krijgen domme antwoorden
                dat jij je stoort aan mijn sarcasme of kritiek zegt meer over jouw dat jij geen humor erin ziet
                je vraag is niet tot indetails beantwoord en dan ga je piepen???
                hoe oud ben je knulletje, 12???
                100 euro is net genoeg voor 'n afzuiger met filter en verlichting dus erg ver kom je niet
                en dan wil jij voor dat geld 'n complete setup???
                mij verbitterd noemen vind ik geen belediging als het door iemand word gezegd zonder eigen denk vermogen of eigen initiatief.
                als je zelf 'n beetje door de micro verslagen heen leest en kijkt wat die mensen hebben gebruikt DAN pas toon je dat je volwassen bezig bent.
                nu stel je alleen maar vragen die kinderen ook stellen.

                grtz, oude verbitterde lul
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                  Kijk ik zie de humor wel Angel , knippen en scheren die snot neuzen , hahahaha

                  Comment


                    #10
                    Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                    Met 100 euro ga je er echt niet komen. Mijn advies; Pin je niet vast op 1 budget. Anders gaat het je financieel nog tegenvallen. Ik heb inmiddels zoveel geld in mijn kast gepompt, daar had ik makkelijk een 600 watt tent van kunnen laten draaien. Maarja ik heb dan ook geen rem en wil alles perfect hebben en het moest zo ivm woonsituatie. Bedenk wel dat het de investering waard is. In de toekomst kost een kweekje je over het algemeen alleen nog potten en zaad.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment


                      #11
                      Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                      Sinds wanneer is 45 jaar oud ? Voor pubers en adolescenten misschien ?
                      Sommige zijn al bejaard in hun doen en laten op hun 23e,
                      anderen gaan nog jong van geest het bejaardenhuis in.
                      Beetje respect voor elkaar !
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                        Ja er zijn er hier die wiet roken om te voorkomen dat ze dat bejaarden huis in gaan , doe eerst je huis werk en dan pas bleeeren ,
                        voor dat je hier leden op de schop neemt !
                        Low budget kweken doe je buiten , iedereeen snapt dat je voor 100 euro

                        Comment


                          #13
                          Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                          Wees blij dat er hier zo veel "oude sokken" zitten (ervaring....,die jij blijkbaar niet hebt)
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                          Comment


                            #14
                            Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                            Ik ben ook met en klein budget en kastje begonnen... na een kweekje weg gegeven en en fatsoenlijke tent gekocht. Goedkoop wille kweken gaat uiteindelijk duurder uitkomen.
                            -

                            Comment


                              #15
                              Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                              Met verkeerde zuinigheid ben je uiteindelijk duurder uit.
                              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                              Comment

                              Bezig...
                              X