Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-



    en dan nog moeilijk hoor... niet hoger dan 60cm?

    Comment


      #17
      Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

      Klopt: 60 cm hoogte buitenwerks, is ongeveer 57cm binnenwerks. Een t-neon armatuur is 8 cm hoog en een bak van 15 cm voor de aarde is ook wel nodig, alsmede een cm of 4 voor de lampafstand tot het gewas.

      Dan houd je 30 cm over voor de verticale groei van het gewas.

      De meeste growers wensen grote, dikke toppen. In deze mini-opstelling moet je bang worden dat de toppen te groot worden.

      Maar er zullen altijd mensen blijven, die niet begrijpen dat drie halve meters niet in een meter passen en bovendien nog onbeschoft reageren als ze daarop attent worden gemaakt.
      Maar als je een oude (verbitterde) lul bent heb, je in ieder geval voldoende levenservaring om te onderkennen dat er op deze aardbodem rare kostgangers rondlopen.
      Last edited by Kwasimodo; 14 August 2014, 10:53.
      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

      Comment


        #18
        Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

        zou hij het ondertussen snappen
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #19
          Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

          http://www.greensell.nl/a-29465324/c...tie-2x36-watt/

          Comment


            #20
            Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

            Vele hebben het geprobeerd om met weinig geld binnen te kweken, en vele faalden ook. Ik heb het ook geprobeerd maar binnenkweek kost nou eenmaal centjes.
            Alleen buiten kun je met een laag budget kweken.

            Comment


              #21
              Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

              Ik snap dit soort vragen niet. Ik weet dat ik inclusief een paar meters en voeding, met me buitenkweek de 100 euro al haal.

              O.a. 5 potten van 25 L 20 euro, fles voeding 17.50, Ec meter 13.95, 3 zakken goldlabel 24 euro .... De zaadjes...

              Binnen komt daar toch minimaal een lamp bij.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                #22
                Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                Oorspronkelijk geplaatst door mediwiet View Post
                Dit lijkt me ook wel aardige setup ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #23
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #24
                    Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                    Ik vind ook wel dat angel wel is even anders kan reageren wij moeten volwassen doen dan kan hij dat ook zie in meer topics dat er zo word gereageerd misschien is angel ervaren maar hij is ook ooit beginner geweest we zijn hier ook om van elkaar te leren nu krijgen we hele domme verhalen terwel je het hem in 1 keer uit had kunnen leggen

                    Comment


                      #25
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          En mijn mening betreft een setup van 100,-. Gaat je niet lukken. Ik lees hier dat je toch handig moet zijn om dit voor elkaar te krijgen en als je zelf al het een en ander Had bedacht je dit meteen had gedeeld hier. Op de eerste de beste antwoord Had je ook anders kunnen reageren. Ik vind dit namelijk een fantastische antwoord. Mocht je dit namelijk te kort vinden dan heb je klaarblijkelijk niet genoeg inzicht om een setup te maken voor dit geld.
                          Kortom je moet maar de kweekshop met een berg geld en daar laten adviseren. Of lekker buiten kweken.
                          Last edited by Dirkkkuit; 15 August 2014, 08:40.

                          Comment


                            #28
                            Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                            kijk, dirk snapt het helemaal
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #29
                              Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                              younggrower98,voor degene met weinig budget,

                              Heb begin zomer van een vriend scrogspullen,fan's en afzuiging voor mijn kas gekocht voor de buitenkweek dit jaar.
                              Ik heb ook enkele binnenmaterialen erbij gekregen waar ik dus totaal niks mee kan en welke in de weg liggen, als iemand intresse heeft mag hij/zij het overnemen voor weinig(omg nijmegen).

                              Het gaat hierbij om:
                              1x 400w VSA merk Cecla op een houten bord met schakelkast
                              2x 250w VSA merk ELT
                              1x buisventi DSC 125+t (400m3 met thermostaatje)
                              1x ruck rk125 46/51w (geen idee hoeveel m3 maar zal iets van 350m3 zijn aan het wattage te zien??)
                              2x spiegelkap,1x hamerslag kap,1x cooltube+bijbehorend kapje


                              Met vriendelijke groet,

                              JohnnyHaze

                              Comment


                                #30
                                Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-

                                Oorspronkelijk geplaatst door mediwiet View Post
                                Dan nog lid worden op zijn forum krijg je nog 5% korting

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Dan post je toch gewoon een linkje kerel spaard weer hoop gezeik. =p
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X