Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, 4x55W T-Neon, zelfgemaakte kweekkast. 1x Blue Kush Dinafem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Hobby Bob View Post
    wat heb je nu voor thermostaat en afzuig dimmer dan? Ergens anders zag ik dat je een thermostaat achter tegen je wand aan had hangen, die zie ik nu niet meer..
    Ik gebruik nu geen thermostaat meer en dimmer. Maar een variac. Als reserve heb ik de dimmer.

    Comment


      #32
      Ziet er gaaf uit van maar 1 plant.!!!!
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Morgen Zonder Zorgen View Post
        Ziet er gaaf uit van maar 1 plant.!!!!
        Dankjewel!

        Comment


          #34
          20-3-2017

          We zijn nu 5 weken en 4 dagen ongeveer in de bloei. 31 maart beginnen we met spoelen en momenteel staat de oogst geplanned voor 14 april!
          We genieten er met volle teugen van.

          Hier enkele plaatjes

          20170319_235025.jpg20170319_234930.jpg20170319_234905.jpg20170319_234913.jpg

          Comment


            #35
            Ziet er goed uit heren!! T-neon FTW!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Hobby Bob View Post
              Ziet er goed uit heren!! T-neon FTW!
              Dankjewel! Echt niet te geloven hoeveel wiet dit is. T-neon is dik prima!

              Comment


                #37
                Wow, wat een prachtplant. Ik lees en leer. Zo wist ik niet dat de voeding een uur nodig heeft om te verdelen. Ik meet zelf (nog) geen ph en ec.. geloof dat ik dan bij eerste kweek helemaal in de stress zou schieten. Ik zet wel een dag van tevoren water klaar om zo de chloor te laten verdwijnenen.ook let ik op de watertemperatuur dat die niet te koud is en geef ik eerst een beetje water om na 5 a 10 minuten de rest te geven. Ik doe dat omdat ik ooit gelezen heb dat dan de haarwortels open gaan staan en de plant zo het beste op kan nemen. Ik verzorg eigenlijk al mijn planten zo en het werkt goed. Die pc fans vind ik geniaal. Ook de verlichting ben ik nieuwsgierig naar, plantje schijnt die prima te vinden. Ik blijf mee lezen. Nog veel kweek plezier .

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door dolce View Post
                  Wow, wat een prachtplant. Ik lees en leer. Zo wist ik niet dat de voeding een uur nodig heeft om te verdelen. Ik meet zelf (nog) geen ph en ec.. geloof dat ik dan bij eerste kweek helemaal in de stress zou schieten. Ik zet wel een dag van tevoren water klaar om zo de chloor te laten verdwijnenen.ook let ik op de watertemperatuur dat die niet te koud is en geef ik eerst een beetje water om na 5 a 10 minuten de rest te geven. Ik doe dat omdat ik ooit gelezen heb dat dan de haarwortels open gaan staan en de plant zo het beste op kan nemen. Ik verzorg eigenlijk al mijn planten zo en het werkt goed. Die pc fans vind ik geniaal. Ook de verlichting ben ik nieuwsgierig naar, plantje schijnt die prima te vinden. Ik blijf mee lezen. Nog veel kweek plezier .
                  Dat zijn inderdaad dingen die ik ook heb gelezen. Alleen ben ik zelf iets te lui om het water een dag van te voren klaar te zetten . Ik zie nou niet dat ze er onder lijdt!
                  Ja die PC fans hangen er een beetje onhandig bij in de laatste fotos. Maar eigenlijk staan ze op het scrognet, onder een kleine hoek, zodat de warme lucht weggeblazen wordt. Zodat de lampen er echt super dicht op staan!

                  Dankjewel Dolce!

                  Comment


                    #39
                    5-4-2017

                    Ik vond het het weer even tijd voor een update, maar met fotos van enkele dagen geleden. Opzich niet veel veranderd.

                    2-4-2017

                    Op 30 maart zijn we begonnen met spoelen, op 31 maart maakte ik een fout... Ik gaf water zonder af te zuren en probeerde dit bij te stellen met nogal zuur water... Dom dom dom. Het gevolg? Gele stippen op de bladeren. Ik was op dat punt niet zeker of het nou echt door dat water kwam, dus maakte ik een topic aan in de canabis helpdesk. Er werd gezegd dat ik hoogst waarschijnlijk beestjes heb, spint. Ik had de bladeren goed bekeken, maar zag geen enkel beestje of webjes. Daarnaast is het niet verergerd sindsdien, dus ik ben vrij zeker dat het kwam door een verkeerde pH en dat ik een CalMg deficiency had. Tijdig gefixt!

                    20170402_193354.jpg20170402_193346.jpg

                    De topjes smullen ook van de THC, echt heerlijk om te zien.
                    10-14 april gaat er geoogst worden, net voordat wij dat doen geven we een laatste update!

                    20170402_193401.jpg20170402_193403.jpg

                    Comment


                      #40
                      Nice! Ben benieuwd naar je oogst

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Hobby Bob View Post
                        Nice! Ben benieuwd naar je oogst
                        Dankjewel! We hebben besloten te oogsten op 12 april! Puur omdat dit het beste uitkomt. Ze staat dan precies 63 dagen in de bloei!

                        Comment


                          #42
                          Haha nou daddy knows best, dus doen!

                          have fun met knippen

                          Comment


                            #43
                            Petje af hoor. Mooie plant en en mooi veldje toppen!
                            Ad usum proprium!

                            Comment


                              #44
                              12/4/2017 - Oogst

                              De schaar erin! Deze dame gaat om, doet me een heel klein beetje toch wel pijn. 62 dagen bloei, 70/30 milky/amber. Wat een scherpe zoete lucht zeg! Pas toen ik haar eruit haalde zag ik hoe mooi paars ze was Zie de fotos!

                              20170412_184800.jpg20170412_190245.jpg20170412_190250.jpg20170412_191024.jpg20170412_191001.jpg 20170412_231842.jpg20170412_232649.jpg image_287437.jpg

                              Comment


                                #45
                                Da's een topkweek geworden, met 1 plantje onder TNeon. Supernice.
                                En goed afgebloeid ook.
                                Nu nog langzaam (2+ weken) drogen, da's ook best een kunst.

                                Zie je nog een duidelijk verschil tussen de 'gebackbuilde toppen' en die je niet gedaan hebt ?
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X