Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Bubblegum(keraseeds), 190W T5, SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    IMG_20180504_221823.jpg

    IMG_20180504_230359.jpg


    IMG_20180504_230412.jpg

    IMG_20180504_232200.jpg


    Als ze een aantal weken in de weckpot gezeten hebben kom ik nog eens terug om wat rookervaringen te delen.

    grts
    KB
    2018, Bubblegum, Kera Seeds
    2019, Jack Herer, Kera Seeds

    Comment


      #62
      Mooi zo Ik laat m'n knipafval eerst 'n weekje drogen voor het in de vriezer gaat. Dunno of dat enig verschil maakt?
      Anyway, nice job

      Comment


        #63
        Smakelijk, ziet er goed uit !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #64
          Laatste update!


          De oogst is gedroogd in zit al 10 dagen in de weckpot.
          De dagen na het knippen zijn wat (te) warm geworden voor een traag droogproces. Helaas, niks aan te doen.
          Na een drietal dagen waren de toppen al droog.

          Na 1 dag in de weckpot was er al terug een enorme wietgeur! Elke dag pot een 10 tal minuten laten luchten.

          Proeven heb ik ondertussen ook al gedaan.
          De wet ruikt zeer sterk, scherp. Maar wanneer je hem verkruimeld, doet de geur mij aan frutella, aardbeismaak denken. Die smaak is er niet echt overduidelijk, al is het zeker een zoete wiet. Dat kan misschien allemaal nog komen met wat verder curen.
          Naar mijn ervaring is het, naar zelfkweek normen, zeker een sterke wiet. Maar dat zal vooral te maken hebben met de zelfkweek waar ik het tot hiertoe moest mee doen.

          Het is een 50gram in totaal geworden. Daar kom ik wel al een eind mee voort.

          grts
          KB
          2018, Bubblegum, Kera Seeds
          2019, Jack Herer, Kera Seeds

          Comment


            #65
            Supernice! Dat is in 1x je investering eruit denk ik.
            Da's een mooi resultaat, met 1 plantje, onder TL, en dan al zulke kwaliteit maken.
            En er is nog ruimte voor verbetering ook, het ging niet allemaal van een leien dakje.
            De smaak wordt nog een heel stuk beter als dat eenmaal een maand of twee aan het curen is, dan gaan de scherpe kantjes eraf.
            Wel blijven luchten af en toe. In de weckpot kan het nog steeds mis gaan als de vochtigheid te hoog wordt daar.
            Thanks voor het verslag!
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #66
              2018, Bubblegum, Kera Seeds
              2019, Jack Herer, Kera Seeds

              Comment


                #67
                OG Kush !
                buenooo!

                ps. mooie toppen vanonder een tl!

                wel jammer dat je niet aan de optimale 1/1 geraakt bent zoals ik vele zie halen met mini scrogs

                Comment


                • Kleine Belg
                  Kleine Belg commented
                  Editing a comment
                  Die 1:1 lig ik niet wakker van hoor. Ik heb hier 50gr wiet liggen die mij €60 ofzo gekost heeft, ik weet wat ermee gebeurd is en ik had er een leuke bezigheid bij. Wat wil een mens nog meer....

                #68
                Gefeliciteerd met je geslaagde kweek en geniet van de mooie opbrengst! 50 gram is een zeker een keurig nette opbrengst voor 1 plant onder tl, en dat voor een eerste kweekje. Het laat in iedergeval zien dat je de juiste weg in bent geslagen. Vanaf nu weet je wat je rookt. Zien er heerlijk uit die mooie toppen!
                Last edited by Vluggejapie; 20 May 2018, 12:54.

                Comment


                  #69
                  Knap gedaan voor je eerste kweek!
                  Duidelijk verslag met een mooi besluit, geniet ervan!

                  Comment

                  Bezig...
                  X