Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Bubblegum(keraseeds), 190W T5, SCROG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Zien er volgens mij prima uit, geen echte strek en lijkt druk bezig met haar 5-vingerig blad (als ik goed geteld heb). Als de worteltjes er uit komen zou ik ze mooi overpotten, tot aan de lobblaadjes in de grond en vol gas .
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

    Comment


    • Kleine Belg
      Kleine Belg commented
      Editing a comment
      Het overpotten staat voor zaterdag gepland. Eerst even wachten tot de kluit wat is opgedroogd van de laatste waterbeurt.

    #17
    Daarnet stelde ik vast dat de kluit mooi "droog" en compact was.
    Bij het kneden hield de kluit zijn vorm en kwam het potje mooi los. Verplanten maar dus!

    En dat bleek tijd

    IMG_20180125_213649.jpg


    Klein plantje, grote pot...
    Hopelijk binnenkort grote plant, precies een klein potje

    IMG_20180125_215402.jpg


    grts
    KB
    2018, Bubblegum, Kera Seeds
    2019, Jack Herer, Kera Seeds

    Comment


      #18
      Gaat goed zo te zien!


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #19
        Netjes ! Gaat goed zo, keep it green.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #20
          Update!IMG_20180203_202334.jpgIMG_20180203_202919.jpg


          IMG_20180203_202345.jpg


          Ruikt bij momenten al pittig ook! Heerlijk!

          Wat de T5 verlichting betreft. Ik stel toch vast dat de lampen op 10cm lichte krul veroorzaakt bij de blaadjes. Zo'n 12 cm lijkt beter te zijn.
          Het zijn High Output lampen die erin steken.... Misschien heeft het daarmee te maken.

          grts
          KB
          Last edited by Kleine Belg; 3 February 2018, 22:12. Reden: T5 info
          2018, Bubblegum, Kera Seeds
          2019, Jack Herer, Kera Seeds

          Comment


            #21
            Bij het aanpassen van de laatste post, is die update voor mij niet zichtbaar in de sectie 'kweekverslagen'. Daar staat dat de laatste post in dit topic van x aantal dagen geleden is.
            Dit is al de 2e keer nu.

            Doe ik iets fout? Of is dit een of andere bug?
            2018, Bubblegum, Kera Seeds
            2019, Jack Herer, Kera Seeds

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Het zal eventjes duren voordat een aanpassing in de update zit misschien ?
              Laatste bericht; 8 uur geleden. Dus nu klopt het gewoon
              (ze staat lekker groen bij je)

            #22
            Update

            Plant is getopt.
            Ben ook met de voeding gestart. Ik heb de indruk dat de bladen wat bleker worden en staat 16 dagen in de light-mix.
            Die lichtere kleur is niet echt zichtbaar op de foto's.

            Biogrow: 1ml/l
            Bioheaven: 1ml/l
            Rootjuice: 1ml/l

            Van stilstand na het toppen is ook niet echt sprake. Ze gaat gewoon lekker door.
            Ik heb wat lichte vlekjes gespot deze morgen. Ik heb de indruk dat het wat verbeterd was vanavond. Misschien wat water+voeding gemorst bij het wateren... Ik houd het even in het oog.
            Er zijn maar 2 van die spots op de hele plant. Gisterenavond waren ze er niet, de morgen wel, maar uitbreiden doet het voorlopig alleszins niet.

            Ik heb de indruk dat ze serieus begint te zuipen. De Blumat blijft maar op +/- 140mbar hangen. De grote van de pot zal er misschien ook mee te maken hebben. (tussen de 25 en 30 liter)

            IMG_20180205_204944.jpg


            IMG_20180205_204712.jpg


            IMG_20180205_205345.jpg



            grts

            KB
            2018, Bubblegum, Kera Seeds
            2019, Jack Herer, Kera Seeds

            Comment


              #23
              IMG_20180207_230939.jpg





              IMG_20180207_225050.jpg
              2018, Bubblegum, Kera Seeds
              2019, Jack Herer, Kera Seeds

              Comment


                #24
                IMG_20180210_213247.jpg


                IMG_20180212_202405.jpg



                IMG_20180212_202507.jpg


                grts
                KB
                2018, Bubblegum, Kera Seeds
                2019, Jack Herer, Kera Seeds

                Comment


                  #25
                  Compact plantje, ziet er gezond uit!


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                    #26
                    IMG_20180215_223410.jpg


                    Een paar dagen later heeft de opening zich terug gevuld.

                    IMG_20180217_125813.jpg



                    De afstand tot het net. Een paar takken zijn nu nog naar beneden gebonden. Als ik deze los maak en rechtop breng raken ze het net.

                    IMG_20180217_125945.jpg


                    grts
                    KB
                    2018, Bubblegum, Kera Seeds
                    2019, Jack Herer, Kera Seeds

                    Comment


                      #27
                      Plant ziet er erg gezond uit. Maar ik maak me zorgen over eventueel plaatsgebrek en dan vooral in de hoogte. Ik las dat je ongeveer 35cm hebt tussen net en lamp. Dat is niet zoveel ruimte en deze Bubblegum heeft duidelijke sativakenmerken, dus na de omschakeling gaat die nog hard de hoogte in.
                      Nu heb je gelukkig nog genoeg ruimte horizontaal om te scroggen, maar vergis je niet...ze gaan toch nog een stuk de hoogte in. Als ik jou was zou ik niet te lang meer wachten met omschakelen.

                      Comment


                      • Kleine Belg
                        Kleine Belg commented
                        Editing a comment
                        Bedankt voor je reactie.
                        Vandaar dat ik de vraag stelde. Dat wordt stilaan een knoert van een plant. (in mijn ogen dan. De grootste fanleaves passen nog net op een A4 blad) Dan denk ik: als die nog een spurtje gaat trekken van 2 weken, na de omschakeling, dan kan ik misschien nu best al omschakelen....
                        Mijn eerste plant zijnde heb ik geen flauw idee wat ik nog mag verwachten.

                      #28
                      IMG_20180220_203143.jpg

                      IMG_20180220_203114.jpg


                      Na

                      IMG_20180220_204933.jpg

                      IMG_20180220_210209.jpg


                      IMG_20180220_211058.jpg


                      grts
                      KB
                      2018, Bubblegum, Kera Seeds
                      2019, Jack Herer, Kera Seeds

                      Comment


                        #29
                        Ziet er goed uit, mooie plant ook

                        Over die wortels die wat komen boven piepen hoef je je geen zorgen te maken. Heb dat ook al gehad bij verscheidene planten en had geen (nadelig) effect op de plant. In de natuur zie je dit ook, vooral bij bomen.

                        Ivm de nodes is het inderdaad zo dat op de onderste minder compacte bloemen zullen komen. Maar aangezien je goed gaat scroggen en je die onderste alvast even hoog aan het net hebt gebracht, krijgen deze nu meer licht en lucht (wind) en kan het goed zijn dat ook hier compacte bloemen zullen komen, hoogst waarschijnlijk zelfs.
                        Bij m'n vorige kweken heb ik ook steeds tussen de 4e en 5e node getopt. Bij m'n huidige kweek heb ik zo vroeg mogelijk getopt tussen 3e en 4e node. Gewoon om het eventuele verschil te zien.

                        Nu kan je verder scroggen tot de echte bloei ongeveer begint. Dus je gaat nog een week op 18/6, nog een tweetal weken groei tijdens de 12/12 erbij. Kan je nog 3 weken scroggen. Moet zeker lukken hoor

                        Comment


                          #30
                          Waar heb je wortels boven de grond ?



                          Met een stukje plastic erop krijg je zoiets, da's prima, dan zit de pot goed volgeworteld.

                          Die puntjes boven de grond waren te danken aan al dat blad wat er aan je plantje zat, en de grond bedekte.
                          Als de lamp het zo verlicht als nu, na het dieven, dan gaan de wortels niet zo hoog komen.

                          Als je wacht met omschakelen op 12/12 tot het net netjes vol zit ben je te laat denk ik.
                          Na omschakeling gaan ze nog een tijdje door groeien eh ..
                          Geen ramp enzo, maar reken erop dat je nog minstens een weekje door moet gaan met scroggen na omschakeling.

                          btw. Varenrouwmug maakt geen gaatjes in bladeren volgens mij.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                          • Kleine Belg
                            Kleine Belg commented
                            Editing a comment
                            Neen, zo'n wortel was het nu ook weer niet. gewoon een klein wit sprietje :-p
                            Ik ga zeker niet wachten met omschakelen tot alles vol zit. Wel tot alle takken netjes door het net zitten. De 2 onderste zijn er nog net niet. Ik denk nog een dag of 3 en dan 12/12. De plant neemt nu ongeveer 1/5 van het oppervlak in, dus er is nog spelingsruimte.

                            Ik acht de muggen niet verantwoordelijk voor de gaatjes, maar er is wel "iets" aan het peuzelen... Ik heb 1 foto waarop ik kleine oranje "beestjes" meen te zien, maar de kwaliteit van mijn smartphone is niet in die mate dat ik daar zeker van ben.

                          • QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Ahja, misschien eens invullen op google: "kleine oranje beestjes op plant", en dan bij afbeeldingen kijken of je iets herkent ?
                        Bezig...
                        X